První let 777X. Boeing potvrdil dlouho očekávaný start nového letadla
Boeing 777-9. Foto: Boeing
Boeing provede ve čtvrtek 23. ledna dlouho očekávaný první let nového dálkového letadla 777X. Výrobce oficiálně potvrdil, že s testovacím
Už to o den posunuli 🤔:
https://mobile.twitter.com/BoeingAirplanes/status/1220179693250310145
Tak Boeing 777 MAX říkáte,jo?
A sklopný křídla,jó?
Něco si přejte, padá Boeing!
Tak snad tohle letadlo „dopadne“ o poznání lépe jak MAXy 🙂
Je to fešák. Jsem zvědavý, jak si povede se spotřebou v reálném provozu, zejména v porovnání s A350. A snad se ujmou ta skládací křídla, to by mohl být solidní posun. Si člověk říká, kdyby taková technologie byla k dispozici pro A380, jak by se jí asi dnes dařilo.
jako ze skladaci konve kridel by nejak ovlivnily uspech 380? 😀
Vzhledem k tomu, že A380 má AR přes 7 a B777x má AR skoro 10, tak by bylo zajímavé sledovat, co by to udělalo se spotřebou. A380 je dost omezená rozpětím.
To by určitě pomohlo, ale to letadlo je pořád hodně těžké.
A jéje, tak ať si to nejdříve pořádně vyzkouší, zjistí komu všemu kdo zase co zatajil a pak to můžou teprve nabízet zákazníkům. Ne že zase půjdou do půl roku 2 kusy rypákem k zemi. To už by asi Boeing tentokrát opravdu nerozdýchal.
Asi tak nějak, bohužel když si přečtete v tomto článku https://zdopravy.cz/letadlo-navrhli-klauni-na-ktere-dohlizi-opice-boeing-celi-dalsimu-skandalu-kvuli-unikle-komunikaci-zamestnancu-40063/ druhý vložený „Twítt“ https://twitter.com/davidshepardson/status/1215497215130701826/photo/1 a za předpokladu, že není zfalšovaný(?!?), se mají zákazníci na co „těsit“. 😐 Emirates asi „cosi tuší“ a „přešli na opatrný režim“, FAA snad již bude „poučená“. 😒
V business nebo first urcite super, ale v economy? Pri usporadani 3|4|3 nic moc. Ja porad rikam zlata 767 a usporadani 2|3|2. Bohuzel 767 uz je zastarala a ekonomika provozu uz neni z nejlepsich. Absolvoval jsem se 767 svuj prvni let pres Atlantic (Madrid-Lima) u okna a vedle mel dokonce volnou sedacku a pak jeste 13h40m let Barcelona-Lima.
Souhlas, naštěstí má pořád hromada aerolinek v oblibě A330 s uspořádáním 2-4-2.
Souhlas, taky jsem absolvoval pár letů na 767 a to uspořádání je skvělé! Za mně je 767 nejpřívětivější letadlo, s kterým jsem letěl.
Já letěl 767 jen s BA a to ještě jen Praha-Londýn, ale ten komfort a prostor byl luxusní, plus sama o sobě se mi 767 líbí
Asi jste neměli tu čest letět B767 na lince z PRG do JFK, že ne? Pak by jste o 767 a konfiguraci mluvili trochu jinak 🙂
Popravdě, větším křápem jsem hodně dlouho neletěl a to mám něco odlítáno 😀 Na druhou stranu, wi-fi jim šlapala dobře po celý let, takže má u mě Delta plusové body.
Všechny 767 mají v Y uspořádání 2-3-2. A rozestup sedadel v Y standartě 31-32 palců, tak nevím co máte odlítáno, ale 767 jste asi letěl jen jednou, co?
odlítal jsem v B767 v Americe i Japonsku pár cest, tolik jako B737 nebo A320 to není, ale něco ano. Přidal jsem zde jen svůj názor s tím, že mě B767 nevyhovuje. Pokud Vám ano, je to Vaše věc..
Respektuji Váš názor. Které letadlo Vám v economy vyhovuje nejvíc? Já letěl s A340 (Iberia), 787 (LATAM), 777 (American, (LA)TAM), 767 (LATAM) a ta 767 nebo A340 mi přišla nejlepší. V létě poletím s A350 (Lufthansa), tak jsem zvědav. S A380 zkušenosti nemám, ale slyšel jsem na to chválu…
Z mne A340 🙂 Ale je to i tím, že to letadlo mám prostě rád, líbí se mi 🙂 Klasické B772 či B773 s konfigurací 3-3-3 taky není špatné, kor když třeba linku DOH.HKG operuje skoro nová B773 a když to není úplně narvaný, tak se dá sedět skoro kdekoliv. Míra pohodlí je jasně daná rozestupy, ale každý letadlo má něco svoje… Velmi příjemný zážitek mám s Thai, sice starší B772 (BKK-KMG), ale takhle daleko od sedačky před sebou sem v Y class nikdy neseděl. A sklopení? Málem sem z toho spadl 😀 Je to hodně individuální záležitost, každému vyhovuje… Číst vice »
nádherný stroj (y)