Přelakování vozů AWT na PKP Cargo začalo, dopravce ukázal první vagón
Značka AWT začíná pomalu mizet z české železnice. Po nedávném přejmenování na PKP Cargo International začíná dopravce přebírat i první
Značka AWT začíná pomalu mizet z české železnice. Po nedávném přejmenování na PKP Cargo International začíná dopravce přebírat i první vozy v nových korporátních barvách.
Jde konkrétně o desítku vozů řady Falls, které byly na opravě ve společnosti PKP Cargotabor polském Kluczborku a při té příležitosti dostaly i nový lak.
„Předání prvních železničních vozů v barvách a s logem společnosti PKP Cargo International představuje začátek další důležité etapy rebrandingu naší společnosti. Tímto způsobem dosahujeme synergického efektu v celé skupině PKP Cargo, která je díky jednotnému brandingu všech firem ještě lépe rozpoznatelná na evropských trzích,“ uvedl Maciej Walczyk, předseda představenstva KP Cargo InternationalKP Cargo International
V opravnách vozů PKP Cargotabor došlo nedávno k otevření nové lakovny, která umožňuje provádět nátěry železničních vozů jak z boční, tak i ze spodní strany. Lakovna byla také vybavena novou kabinou pro sušení vozů. Stavbu měla na starost společnost AWT Rekultivace ze skupiny PKP Cargo.
K přejmenování AWT došlo letos na začátku října. „Chceme rozvíjet působení skupiny PKP Cargo na nových trzích a získávat nové zákazníky. V této strategii zaujímá AWT důležité místo. Zásadním vyjádřením této strategie a také známkou pokračování integrace společnosti AWT v rámci skupiny PKP Cargo je její rebranding, jehož podstatou je přejmenování, nové logo a korporátní barvy,“ uvedl Czesław Warsewicz, předseda představenstva PKP Cargo. Podle něj má nový název silněji vyjadřovat těsně propojení společnosti AWT se skupinou PKP Cargo a lépe odrážet její působení na mezinárodních trzích.
Podle šéfa PKP Cargo International Macieje Walczyka firma zvyšuje svoji aktivitu v zahraničí, především v objemu přeprav na koridoru sever-jih. Značka AWT vznikla v roce 2010 přejmenováním společnosti OKD, Doprava.