Prázdný parkovací dům v Brandýse má zaplnit nový ceník, denní stání zlevní o více než polovinu
Parkovací dům v Brandýse nad Labem. Foto: Kateřina Stránská / Městský úřad Brandýs nad Labem - Stará Boleslav
Město nově zavede klouzavý tarif na 12 hodin.
Ted jeste pockat 50-100 let, nez nekoho napadne postavit trat z Brandysa do Prahy, a parkovaci dum se muze zacit vyuzivat..
400 milionu z nasich dani vyhozenych z okna…
Problém s parkováním (pokud bereme, že lidi auta normálně budou chtít vlastnit) parkovací domy vyřeší jen v případě, že budou levnější než stání na ulici poblíž domu. Jinak není žádná motivace tam ta auta umisťovat.
Logické je tedy zdražit stání na ulici.
A teď by to chtělo teda protlačit spojku mimo Čelákovice a přímé vlaky do Prahy, jestli se ještě vejdou.
Docela by mě zajímalo, jak tam funguje to parkování pro kola. Protože zatímco pro auta to jako P+R smysl nedává (když už člověk sedí v autě a chce P+R, dojede rovnou do Čelákovic na hlavní trať), u kol bych si tam to B+R to jako urychlení cesty k nádraží oproti pěší chůzi dokázal za určitejch podmínek představit.
Tento případ jasně ukazuje na zhovadilost systému ve kterém žijeme a to jsou dotace. Já chápu dotace na infrastrukturu, dokázal bych pochopit nějaký parkovací dům dejme tomu v Kolíně. Ale když se P+R parkoviště za dotace staví tam , odkud vlakem nikdo nikdy nepojede.. to je šílené…
Aj keby to bolo zadarmo, kto, a proč by tam parkoval? Mohli spravili most k poliklinike. Tak by parkovisko bolo využité a ul. Vyletní, by neslužila ako parkovisko.
Stejná mnohaletá tragédie je parkovací dům ve Slaném přímo v centru města – jediné co je obsazeno je obchodní jednotka v přízemí – ale je to jenom bankovní pobočka…
Je tam alespon automat na susenky?
Dela se pred utracenim verejnych penez nejaky pruzkum, jestli bude stavba k necemu vyuzivana?
Nejspíš nedělá.
Dělá se například u zlepšení sítě železnic, když se nechce, aby to „vyšlo“. U silnic a parkovišť nikoli, ta „se chtějí“ neomezeně…
Lži a lži. A to jen proto, aby se očerňovala nenáviděná „menšina“ tvořící 60 % obyvatel ČR.
Úředník koukne a čte: Zaparkovat u nádraží. Hm, to je dneska in, a už je tam štempl.
Já bych si tu nálepku P+R odpustil, prostě je to obyčejné kryté parkoviště. P+R, tedy zaparkuj a jeď, v tomto případě pozbývá smyslu, neboť tady odtud není kam jet, takže je to prostě jen P.
To máte úplně pravdu. Vlakem do Prahy přes Čelákovice nikdo soudný nepojede a když již, tak auto nechá v Čelákovicích. Zbytek pojede autem na Černý Most, případně příměstským autobusem. A na něj je to trochu z ruky.
Bohužel. A stačilo by poměrně málo, aby ty plochy u Počernic nemusely být až tolik plné parkovišť.
Ale to by nedostali dotaci :D, takže to musí být P+R
Jako dáváme dotace podle nadpisu žádosti? Ten úředník co to podepsal by měl letět.
A uhradit škodu.
Léčit by jste se měl vy, pokud si myslíte že se nějaký politik někdy rozhoduje na základě veřejného zájmu. I když naivita stále léčitelná není.
Jestli není ještě větší problém, odkud by tam někdo smysluplně jel zaparkovat, a jel dál. Pak, když už, nutno počkat, až bude větší nedostatek parkovacích možností, a zadarmo už nikde. A pak, co se týká směru Praha, až nejen bude na jiné úrovni místní trať, ale také se znormalizuje trať na Prahu – teď je to samá výluka.
Jednoho krasneho dne se uparkujeme k smrti.
Mnozí se o to pokoušejí již nyní 😉
Uparkovávají přitom sebe i ostatní…