Pomůcka pro fanoušky. Všechny akce dopravních podniků jsou v jednom kalendáři

Den otevřených dveří v pardubickém dopravním podniku. Foto: DPMPDen otevřených dveří v pardubickém dopravním podniku. Foto: DPMP

Sdružení dopravních podniků si od nové pomůcky slibují větší zájem o tyto akce.

Sdružení dopravních podniků České republiky (SDP ČR) připravilo novou pomůcku pro fanoušky veřejné dopravy. Na svých stránkách spustilo kalendář, ve kterém jsou zaneseny jednotlivé speciální akce týkající se městské hromadné dopravy.

„Vozidla MHD patří mezi zásadní městotvorné prvky a dopravní podniky jsou ve svých městech neodmyslitelnou součástí každodenního života většiny lidí. Zároveň jsou také často organizátory zajímavých akcí, kterých se může zúčastnit široká veřejnost. Všechny tyto události, tedy akce všech dopravních podniků, nově najdou zájemci na jednom místě, a to na webu SDP ČR,“ uvedl předseda SDP ČR Tomáš Pelikán.

Na stránkách SDP si zájemci mohou vybrat akce poučné, zaměřené na fotografování nebo zábavné. Jde například o dny otevřených dveří, které by se v letošním roce měly uskutečnit například v Ústí nad Labem, Zlíně nebo v Praze. Po dvouletém období, které velkým veřejným akcím nepřálo, doufají organizátoři v hojnou účast. „Budeme rádi, pokud se díky webu SDP ČR dostanou informace o zajímavých akcích k co největšímu počtu lidí, kteří si třeba díky tomu naplánují výlet do jiného města,“ shrnul výhody sjednoceného kalendáře Slavoj Dolejš, předseda odborné skupiny Marketing při SDP ČR.

V rámci SDP ČR působí deset odborných skupin, které tvoří odborníci z jednotlivých dopravních podniků. Společně se zabývají tématy, která v dopravních podnicích aktuálně řeší, konzultují podobné problémy a postupy. Jednou z odborných skupin SDP ČR je marketingová skupina, která pracuje na zlepšení vnímání městské hromadné dopravy pro širokou veřejnost a propagaci samotného SDP ČR.

Tagy Sdružení dopravních podniků ČR
Žádné komentáře