Pojízdná výstava rychlovlaku v Česku odložena kvůli stávce německých strojvedoucích

Vysokorychlostní jednotka ICE4 společnosti Deutsche Bahn. Pramen: Siemens MobilityVysokorychlostní jednotka ICE4 společnosti Deutsche Bahn. Pramen: Siemens Mobility

Správa železnic hledá náhradní termín.

Zpět na článek
31 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vrtak

Jel jsem ICE3 ze Stutgartu do Mnichova a musim rict, ze oproti Pendolinu jsem zaznamema vetsi pohodli a vice prirozeneho svetla.

medical examiner

Takže můžete doporučit tam používaná sedadla (zn. Grammer) pro použití ve vagonech pro dálkovou dopravu?

Vrtak

Jel jsem cca pred deseti lety a tehdy mi prisly velmi pohodlne.

Vojtěch Suchan

Můj poslední zážitek s ice je jeden z nejhorších z jízdy vlakem vůbec. Nejdřív strašnej smrad a neuvěřitelná zima z klimatizace, pak porucha soupravy a přestup do nový, kde se ke smradu a zimě přidal ještě neuvěřitelnej bordel v podobě rozbitých skleniček, rozlitých nápojů, obalů atd. Průchod neuvěřitelně pochcaným a špinavým podchodem na nádraží nenahradí ani ten Libeňský vozíčkáře. Strašně mě ta slavná německá rychlá železnice zklamala.

Tomas

tak ono nemeckou zeleznici maji nekteri za nedosazitelnou modlu, ale realita je docela smutna. mizerna infrastruktura, zpozdeni kam se podivas.

Frantisek

To se ale nevylučuje, nebo je to u nás s těmito dvěma parametry lepší? Akorát máme asi ještě pořád vyšší přepravní podíl a větší hustotu sítě…

michal

take jsem jel v léte ICE Mnichov – Berlin. A souprava v pohode. Ale zpoždeni před 70 minut. Polovina trati vede po nove VRT kde jede 250km/h, zbytek jede po strare trati a rychlost často 100-140km/h. Ve srovnání s Francií či Čínou je to fakt dost bída.

Arnošt

Tak to je megahustá výmluva :-)))

BND 30

A môže za to Kalúsek!

Cargo

Výstavka je putovní !

ABC

už ani putovní není 🙂

medical examiner

Nemá ji kdo odvést…

Kluk z Pankráce

Je to fakt škoda, rád bych se na ICE šel osobně podívat. Tak snad to vyjde jindy. Doufám, že se dožiju toho, že jednou třeba bude ICE jezdit po VRT Praha-Brno.

Petr

Důležité je neztrácet naději. Od návštěvy TGV před třiceti lety, také doufám, že se toho dožiji.

Jiří Kocurek

Což o TGV, to aspoň umělo jezdit na 25 kV, ale tohle ICE 4 se v ČR vlastní silou dostane leda tak do Znojma. To spíš dojede do Děčina plecháč (ř. 242).
Doufat v nemožné vede zákonitě ke sklamání.

Jiří Kocurek

ble.. _z_klamání

kulica

Pokud DB nepočítá s tím, že bude zajíždět pod jiné napájecí soustavy, tak je zbytečné aby jednotka měla systém na 25kV. Byly by to stejně vyhozené peníze jako na české Pendolinu německý systém napájení.
ICE 3 25kV umí.

Potulný wechtr

ICE 3 zajíždí do Paříže i Amsterodamu. Takže i stejnosměr umí.

Jiří Kocurek

A pak je zbytečné doufat, že takový vlak bude jezdit v ČR.

medical examiner

No jo – ale z Děčína je 3 kV ss…

Kalanis

A v Bruselu je co?

medical examiner

Plné paláce darmožroutů.

Kalanis

To není odpověď na dané téma. 3kv=.

none

Mas stesti, ze jsi kluk. Byt dospelak, tak mas smulu 😀

Pája

Něco na tom bude. Já už ani nedoufám, že to v provozu v ČR zažiju, tak aspoň můžu tiše závidět 😉

Kluk z Pankráce

Jsem kluk, i ve 40. Stále mlád. 🙂

Petr

Tak to bych už byl na pochybnostech i když věk dožití se i u nás zvyšuje. 😀

Petr

CD prodávají jízdenky do Německa za pár stovek včetně spojů vedených ICE. Například do Kolína nad Rýnem nebo do Erfurtu. Takže jestli se na to fakt tak těšíš, tak nemusíš čekat.

Kluk z Pankráce

Pokud na podzim nepřijde nějaké další zavíráni, rád si udělám výlet. Ale teď v září mám moc práce.. třeba to vyjde.

ČD4ever

Jo, jel jsem s ICE Berlin-Hamburk (max. 230 km/h) na ČD jízdenku. Má to svá úskalí. Výběr sedadla, neznámý typ ICE co přijede, … Stálo to za to, doporučuji.

medical examiner

Tak toho se nedožijete.
Ale za to se z Prahy do Brna hodně najezdíte railjetem, a ještě později panoramatickými vozy obojího uspořádání.