Pojízdná výstava rychlovlaku v Česku odložena kvůli stávce německých strojvedoucích
Vysokorychlostní jednotka ICE4 společnosti Deutsche Bahn. Pramen: Siemens Mobility
Správa železnic hledá náhradní termín.
Správa železnic hledá náhradní termín.
Jel jsem ICE3 ze Stutgartu do Mnichova a musim rict, ze oproti Pendolinu jsem zaznamema vetsi pohodli a vice prirozeneho svetla.
Takže můžete doporučit tam používaná sedadla (zn. Grammer) pro použití ve vagonech pro dálkovou dopravu?
Jel jsem cca pred deseti lety a tehdy mi prisly velmi pohodlne.
Můj poslední zážitek s ice je jeden z nejhorších z jízdy vlakem vůbec. Nejdřív strašnej smrad a neuvěřitelná zima z klimatizace, pak porucha soupravy a přestup do nový, kde se ke smradu a zimě přidal ještě neuvěřitelnej bordel v podobě rozbitých skleniček, rozlitých nápojů, obalů atd. Průchod neuvěřitelně pochcaným a špinavým podchodem na nádraží nenahradí ani ten Libeňský vozíčkáře. Strašně mě ta slavná německá rychlá železnice zklamala.
tak ono nemeckou zeleznici maji nekteri za nedosazitelnou modlu, ale realita je docela smutna. mizerna infrastruktura, zpozdeni kam se podivas.
To se ale nevylučuje, nebo je to u nás s těmito dvěma parametry lepší? Akorát máme asi ještě pořád vyšší přepravní podíl a větší hustotu sítě…
take jsem jel v léte ICE Mnichov – Berlin. A souprava v pohode. Ale zpoždeni před 70 minut. Polovina trati vede po nove VRT kde jede 250km/h, zbytek jede po strare trati a rychlost často 100-140km/h. Ve srovnání s Francií či Čínou je to fakt dost bída.
Tak to je megahustá výmluva :-)))
A môže za to Kalúsek!
Výstavka je putovní !
už ani putovní není 🙂
Nemá ji kdo odvést…
Je to fakt škoda, rád bych se na ICE šel osobně podívat. Tak snad to vyjde jindy. Doufám, že se dožiju toho, že jednou třeba bude ICE jezdit po VRT Praha-Brno.
Důležité je neztrácet naději. Od návštěvy TGV před třiceti lety, také doufám, že se toho dožiji.
Což o TGV, to aspoň umělo jezdit na 25 kV, ale tohle ICE 4 se v ČR vlastní silou dostane leda tak do Znojma. To spíš dojede do Děčina plecháč (ř. 242).
Doufat v nemožné vede zákonitě ke sklamání.
ble.. _z_klamání
Pokud DB nepočítá s tím, že bude zajíždět pod jiné napájecí soustavy, tak je zbytečné aby jednotka měla systém na 25kV. Byly by to stejně vyhozené peníze jako na české Pendolinu německý systém napájení.
ICE 3 25kV umí.
ICE 3 zajíždí do Paříže i Amsterodamu. Takže i stejnosměr umí.
A pak je zbytečné doufat, že takový vlak bude jezdit v ČR.
No jo – ale z Děčína je 3 kV ss…
A v Bruselu je co?
Plné paláce darmožroutů.
To není odpověď na dané téma. 3kv=.
Mas stesti, ze jsi kluk. Byt dospelak, tak mas smulu 😀
Něco na tom bude. Já už ani nedoufám, že to v provozu v ČR zažiju, tak aspoň můžu tiše závidět 😉
Jsem kluk, i ve 40. Stále mlád. 🙂
Tak to bych už byl na pochybnostech i když věk dožití se i u nás zvyšuje. 😀
CD prodávají jízdenky do Německa za pár stovek včetně spojů vedených ICE. Například do Kolína nad Rýnem nebo do Erfurtu. Takže jestli se na to fakt tak těšíš, tak nemusíš čekat.
Pokud na podzim nepřijde nějaké další zavíráni, rád si udělám výlet. Ale teď v září mám moc práce.. třeba to vyjde.
Jo, jel jsem s ICE Berlin-Hamburk (max. 230 km/h) na ČD jízdenku. Má to svá úskalí. Výběr sedadla, neznámý typ ICE co přijede, … Stálo to za to, doporučuji.
Tak toho se nedožijete.
Ale za to se z Prahy do Brna hodně najezdíte railjetem, a ještě později panoramatickými vozy obojího uspořádání.