Plzeň odstavila na ulici tramvaj, informuje o plánu na novou trať na Vinice
Tramvaj EVO2 v Plzni na sídlišti Vinice. Foto: Plzeň.eu
Prezentace plánů na novou trať ve městě potrvá do 22. září.
Prezentace plánů na novou trať ve městě potrvá do 22. září.
Tak náhodou má pro jistotu ve vlastnictví pozemek na konečné už zakoupil Lidl Česká republika v.o.s
🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
Více na
https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalenosti&x=13.3453137&y=49.7645099&z=18&rm=93ymFxWET8fa9JB8XgX6gPQG5Oqfmf
Nesouhlasím se zavedením tramvajové linky na Vinice. Bydlíme na konečné autobusu a na konečnou tramvaje to budeme mít pěkně daleko. Ráno budu muset vstávat dříve a odpoledne tahat těžké nákupy. Nevěřím, že lidé, kteří jezdí autem, začnou používat tramvaj, spíš naopak. Stejně tak argument, že nebudu muset přestupovat v Sadech. Protože cesta na tramvaj bude trvat déle než přestup.
Na konečnou autobusu bude jezdit trolejbus/autobus který má jet Alejí Svobody k nemocnici na Roudnou a na náměstí.
sněte dál, to bude v kterém století???
Konečná autobusu zůstane, obava z neobsluhy tohoto území je lichá. Po dostavbě aleje Svobody sem bude dotažena trolejbusová linka. Docházkova vzdálenost k tramvaji z konecne linky 41 je něco přes 500 metrů a týká se asi jen 400 obyvatel. To je pořád v pohodě a plne srovnatelné s jinými lokalitami v Plzni. Ale jak píší, MHD zde bude zachována, i když v trochu jiné podobě.
1,5km za devět let.Aby jsme to neuspěchali.Zvlášť,když těleso je
připravené z konce 80-tých let při začátku výstavby sídliště.
Jen docházková vzdálenost se lidem zvýší,autobus zajíždí dovnitř sídliště až nad ZOO.Zde povede trať po okraji
otázka je pro kolik lidí se zvýší, nějak narvaný tam ty autobusy nejezdí, myšlen ty první/poslední dvě zastávky, takže ano zvýší, ale je to důvod tramvaj zavrhnout??
Staci do leveho jizdniho pruhu vyskladat
BKV panely, na stredni delici pas z panelu ostrovni nastupiste, nakonec trasy kalifornana, „zasadit“ sloupy trakcniho vedeni, a na Vinice muzou 4 obousmerne Inky jezdit o vanocich😀
Výborně. Ještě by mohli tu linku 3 protáhnout na Doubravku a bylo by město pokryté tramvajemi kompletně.
Ať už nevymýšlí ptákoviny a stávající tratě stačí jen opravit,ale to Ti ocasové u koryt nemůžou pochopit bohužel.
Klid, na opravu taky dojde. Ale to ty jako ocas nemůžeš bohužel pochopit.
Jsem sám, komu uniká městotvornost záměru nové výstavby? Konec ulice Na Chmelnicích jim „poněkud“ koliduje s ulicí Mikulovskou („tady je developerovo“) tak se to vyřeší zase kolmou odbočkou a kruháčem v polích? Nebylo by lepší ten záměr dotáhnout a Na Chmelnicích spojit přímo na plánovaný okruh?
https://mapy.cz/zakladni?x=13.3419516&y=49.7649213&z=17&source=pubt&id=15697753
Tyhlety koncepční ústřely městům strašně škodí, nakonec Praha je ukázkou…
Okruh má pokračovat do Aleje Svobody, a ta má být prodloužena kolem nemocnice k ulici Na Roudné, a dál povede spojka na část městského okruhu u ranžíru. Mně to přijde docela koncepční, i když to bude ještě dlouho trvat než se to dotáhne do konce.
Předpokládám, že tím pádem ale po zprovoznění linky 3 nějak omezí zbývající tramvajové linky, protože další spoje navíc už se nemůžou do centra vejít. Resp. jako úzké hrdlo vidím Sady Pětatřicátníků. Tam už se dnes ve špičkách tramvaje občas vzájemně omezují. Při poměrně silné IAD na daném místě by několik tramvajových spojů za hodinu navíc dopravu jenom dále zahustilo a způsobilo akorát nabírání zpoždění.
Neomezí. 2 se dá vždycky vrátit přes Palackého náměstí.
no to tedy pěkně děkuju, rozbít přestupní vazbu mezi dvojkou a čtyřkou……
jestlipak vůbec víte, proč se ten stávající stav zavedl?
A já jsem si myslel, že ujít těch 50m mezi přestupními zastávkami nemůže přece nikomu vadit.
Aha. A když jedete opačným směrem, tak přestup v Sadech 35 s docházkovou vzdáleností Solní, Vám nevadí???
samozřejmě, že vadí, je to otravné a nekomfortní, je to dáno bohužel tím, že v opačném směru je to neřešitelné…..
to však není důvod, aby to nebylo komfortní alespoň v jednom směru
Já Vás úplně chápu, ale jak byste to tedy jinak řešil? Kvůli pár metrům na přestup se vykašlat na rozvoj tramvajových linek v Plzni? Sám jste napsal, že pro přestup v opačném směru to jinak nejde, tak proč mít zastávku Palackého jen jako zastávku občasnou a ne jako plnohodnotnou, jako tomu bylo dříve? Přece každý ze Skvrňan nepřestupuje jen v Sadech 35 a jede na Bory. Někdo jede třeba na Bílou Horu, jiní zase do Bukovce, atd. A všichni tihle lidé musí také těch pár metrů ujít. Myslím jen, že není třeba hledat problémy tam, kde nejsou. Co mne třeba… Číst vice »
já problémy nehledám, spíš nechápu, proč se tu někdo neustále snaží prosazovat návrat tramvají k televizní službě (tj. zastávka u akvatery), jinak i Ti, kteří přestupují na bus to mají za současného stavu lepší, navíc fakt nejde jen o trasu Skvrňany-Bory, ale také Košutka-Hl.n.-Východní předměstí….
kdy se o té trati uvažovalo? pokud vím měla to být trať Hl.n. – Rychtářka – Roudná – Severní předměstí + měla vzniknout tramvaj Kopeckého sady na Hl.n. s částí v tunelu, ale to byla fantasmagorie, a trať přes Roudnou je dnes nerealizovatelná….
Pokud jde o mě, já určitě nic neprosazuji. Já jsem jen realista, který ví, stejně jako mnozí, vč. Vás, že zastávka Sady 35, směrem od Severního předměstí je obsluhována třemi linkami, zatímco tažé zastávka v opačném směru, linkou jen jednou. Pokud přidáme linku(y) z Vinic, musí se to nějak řešit. Dle mého nejjednodušší a nejkompromisnější varianta je návrat linky č. 2 od Skvrňan do Palackého ul. Ptal jsem se, jak byste to řešil Vy? Vzhledem k tomu, že zaznělo, že by z Vinic ve špičkách jezdila linka, směrem na Bory, nebylo by fajn ve špičkách nasadit linku Skvrňany – Bory?… Číst vice »
já bych ponechal stávající stav, plus 4 linku, kterou bych v tomto okamžiku nechal jezdit na Mikulášské (výhledově zvážit obsluhu Borských polí po Sukově a Folmavské ulici, právě linkou z Vinic), dle mě by to zastávka unesla, byť by tam opravdu byl frmol
klid, stávajícím tempem to bude tak za 20 let nejdříve…
Pokud vůbec někdy…
Na stávajících větvích není nutné něco omezovat. Naopak je nutné omezit silnou IAD.
v jedné věci má pravdu, že S35 budou opravdu úzké hrdlo, tedy zastávka směr Bory/Východní předměstí, bude opravdu trochu přeplněná, to je občas už teď a přidáním další linky…
Teda jenom nechápu, proč to nepostavili vedle na travnatý pás, ale do silnice.
silnice je pevná, travnatý pás ne
Když můžou plechovkáři odstavovat svoje pekáče na ulici i přes zákaz, pak tam klidně může být odstavená i tramvaj.
🤦♂️
A ví to empíci? Aby jí nechtěli nasadit botičku…
Mě se nápad s rozšiřováním sítě na Vinice i s touto reklamní kampaní líbí.
Napadlo by někoho tady ostavit kamion? https://mapy.cz/s/gemakabobu
Asi by z toho byl velký řev o blokování ulice. Nepřijde mi to jako dobré umístění.
zato tady stojí kamiony trvale a nikdo s tím nic nedělá, přesto, že omezují dopravu směr FN
https://mapy.cz/letecka?mereni-vzdalenosti&x=13.3762899&y=49.7649818&z=18&rm=93.R6xWEN6PWLD
Stojí vpravo, u krajnice. Nikoliv vlevo, jako ta tramvaj. A jak to tak vypadá, tak 3,5 metru jízdního pruhu je zachováno. Čili v souladu se zákonem.
A přemýšlím, odkud by musel jeden jet, aby jel kolem nich DO nemocnice a nikoliv Z nemocnice.
Ikdyby někdo někde parkoval blbě, tak to není důvodem, aby někdo jiný zavazel jinde, v levém pruhu.
To z nich Jehla bude mít radost.
Nezklamal. https://www.youtube.com/watch?v=eHS5GY-8-w0
Ano
https://ct24.ceskatelevize.cz/domaci/3189477-prijezdove-cesty-do-firem-blokuji-vraky-urady-i-policie-si-vec-jen-bezradne-prehazuji
Docela drahý poutač. Kolikpak je amortizace za den?
Že by Plzeň využila jeden z vozů, které díky opravě trati do Bolevce stojí ?
Vzhledem k tomu že v Plzni probíhá výluka tak mají stejně pár vozů nevyužitých.
No…pravda je, že tam mohli strčit nějakou vyřazenou T3.
Když by jí někdo ukradl, nic by se dohromady nestalo…
Přijde mi škoda jako billboard použít moderní vozidlo. Doufám, že mu vandalové nedají co proto. Místo toho bych tam umístil třeba již vyřazenou Astru, u které by to bylo vesměs jedno..
Hlídá to security a je to oplocené takovými „dočasnými“ ploty. 🙂
Když tak dá někdo co proto vandalům.
Nejsou už vyřazené Astry pryč? Zbyla ta muzejní a jednu koupilo a odvezlo muzeum ve Strašicích, šlo o tu poslední provozní.
Je pěkné, že mají schéma linkového vedení, ale mají ho špatně. V té logice, jak je pojaté chybí u nové linky 3 zakreslená větev přes náměstí Republiky pro směr od Mikulášského náměstí na Vinice. Nepředpokládám, že by tu linku chtěli po jednokolejce vést v protisměru
To je jen pro jednodušší zakreslení…
Proboha…
Pokud se vážně jedná o vozidlo na obrázku tak to není EVO2 ale Vario 2/2 IN (Inka)
Máš pravdu je to Vario.