Petici za dokončení D1 podepsalo deset tisíc lidí, autoři v ní útočí na odpůrce stavby

Nová část I/55 s mostem přes koridor na průtahu Přerovem. Pramen: ŘSDNová část I/55 s mostem přes koridor na průtahu Přerovem. Pramen: ŘSD

Podle autorů petice je dopravní situace na Přerovsku neudržitelná.

Zpět na článek
114 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Radim Škultéty

Ono je to pro tyto odpůrce velmi jednoduché, mohou podat co chtějí a když prohrají, tak vlastně nic neriskují, protože náhrada nákladů řízení se státu obvykle nepřiznává. Takže podáním žaloby mohou jen získat, ztratit nic. Podle mého názoru je toto ten hlavní problém a určitě by pomohlo zatížit tyto žaloby např. vyšším soudním poplatkem.

Karel JIRÁSEK

A když Sněmovna schválila zákon, který by tyhle obstrukce zatrhl tak ho Senát vrátil. Senát= ODS.

Martin

Ať takzvaní ochranáři jdou do háje zeleného. Nikdo z těch idiotů nepřemýšlí. Byl se někdo z nich podívat,jak to dnes v Přerově vypadá? Kolik splodin z aut je při každém rozjezdu auta v Přerově a že těch aut tam není vůbec málo! Na tyhle chciplotiny by v určitých věcech neměl být brán zřetel! Zachráníme Křečka ať to stojí,co to stojí…

Petr

No aby si pan Sůra zase nekopl do ANO. Jako kdyby předchozí vlády tradičních stran s tímto úsekem dálnice byly schopny něco udělat. Příprava tohohle úseku se táhne už desetiletí, máslo na hlavě mají úplně všichni politici bez ohledu na stranickou příslušnost.

Bohouš

Pane Sůro, v tom máte pravdu. Ale příprava této stavby ( bohužel i s mnoha nedostatky) začala dávno předtím, než Babiš začal snít o nějakém ANO. A největší vidle do rozvoje dopravy v celé ČR hodil ober expert Bárta.

lalator

Dávám dohromady skupinu lidí za účelem šikanování spolků jako Děti země, Voda z Tetčic, Frank Bolt a další…. v mezích zákona. Již brzy na FB.

Frantisek

Doufám, že své sídlo bude mít přímo u nějaké vytížené dálnice, ideálně na vybetonovaném pozemku mezi sklady. 🙂

Pavel

Kraje mají v Česku možnost podávat návrhy zákonů. Takže !! kolik podal kraj návrhů na změnu zákonů když má tuto možnost ?? asi by to bylo efektivnější nežli organizovat petice.

Tady na Morave

Pavle, zakony schvaluje snemovna nezavisle na tom, kdo ho poda. Tento pruser je pruserem ANO – at uz na ministerstvu dopravy, tak pri nedávné 4lete krajske vlade Faltynka a jeho loutek.
Kdyby si soucasna krajska koalice podala jakýkoliv navrh zakona (jakoze by v prvni rade musel kraj investovat nemale penize do pravnicke pomoci, protoze na tvorbu navrhu zakonu nema aparat), tak mu to stejne anofert ve snemovne shodi ze stolu, protoze proste opozice.

Osamělý Vlk

Hm, důsledek salámové metody. Místo aby se to udělalo jednou a dobře, tak se to udělá špatně a staví se tam, kde to vypadá bezproblémově, čímž se lidi přinutí aby souhlasili s tím, že se to udělá špatně i na zbytku, protože se vytvoří nový problém. :-((

J.K.

Ne nutně. Na D5 se taky obchvat Plzně dělal později, ale nebyl důvod nemít hotový zbytek – komu by prospělo dusit třeba Rokycany o 10 let déle? Nikomu…
(A komu prospěje dusit Přerov by mě taky zajímalo)

Frantisek

Ta města dusí v první řadě naprostá preference individuální silniční dopravy.

Cyklista

Nejde o to, jestli to je, nebo není dobře.. Jde jen o prachy

Železniční stavby nemají problém, protože ČD, AŽD a další jsou dlouhodobými přispěvovateli – sponzory Dětí země

Karel JIRÁSEK

A proto Děti země řvou jako hyeny, když Správa železnic kácí stromy u kolejí.

Bohouš

No nějak si to výpalné vynutit musí.

Vlastní názor

Mě vždycky vyskakovalo, kolik z těch, co proti něčemu protestují, to pak využívá. Děti Země a podobné spolky jsou pouze škůdci, nejde jim vůbec o přírodu, ale o své zviditelnění se. Rozumím tomu, pokud by na území byl nějaký, jakýkoli ohrožený druh, kterému hrozí vyhubení, či vyhynutí. Nehledě na to, že i z laického hlediska je plynulost dopravy prospěšná pro ovzduší i bezpečnost. Jistě by bylo záhodno zveřejnit, kdo tyto spolky sponzoruje. Jsem „přesvědčený“, že by se NENAŠEL žádný střet zájmů.

Frantisek

Proč proboha ohrožený druh? Máme chránit i své vlastní prostředí – což přesunutí čím dále tím většího množství aut z jednoho místa na druhé primárně není. Ano, tranzit možná vypustí méně škodlivin – ačkoli od určité rychlosti spotřeba znatelně stoupá -, ale použití aut bude na druhou stranu zase o dost snazší a o to preferovanější. Vždyť už je na silnicích kolem 80 % všech přeprav, včetně dálkových proudů…

Chainy

To Vám asi poradila Gretička Thumberg, že?

Greta

Lukášovi jde o jediné, a to o vlastní politický comeback a nové koryto. Výraz „žaloby lze podávat zcela beztrestně“ je neuvěřitelně ignorantsky, tím spíš od bývalého hejtmana bývalé vládnoucí partaje.

mirek

Že šel do Trikokotlory mluví za vše…

Leinad

Petice za trest smrti pro odpůrce režimu.
Raději bych podepsal kritiku úředníků řsd, kteří dělají chyby a nepostupují podle zákona.

Marian Kechlibar

A já zase za převzetí polského stavebního zákona s minimálními nezbytnými úpravami pro české reálie…

Tam výstavba bytů i liniových staveb jede tempem, které jim můžeme závidět. A není to tím, že by měli superúředníky nedělající žádné chyby. Je to tím, že pracují v daleko racionálnějším zákonném rámci.

J.K.

V obecné rovině je to zajímavý problém, kdy je většina šikanována menšinou, tedy silně nedemokratická situace…. Ale děje se to i v jiných odvětvích našeho života, 21. století rozhodně nebude nuda…..:/

Jaaa

Ano, většina obyvatel je šikanována menšinou řidičů.

Greyfin

To je hloupá poznámka, protože v ČR je evidováno cca 7,5 milionu lidí s řidičským oprávněním, tak kde máte tu menšinu ?

Jaaa

A co jako? Laskavě si spočítejte, kolik lidí řidičák má a auto ne.

Aktivně řídí cca 3,5 milionu lidí.

Jaaa

Jo, a taky je evidováno, že průměrná mzda je 35 000. Ale většina lidí ji nemá, že.

Až zjistíte, jaký je rozdíl mezi statistikou a realitou, tak se ozývejte, jo?

Hajnej

Však taky příčetní lidé místo průměru pracují s mediánem mzdy – pak ji půlka lidí má a půlka nemá.

Jaaa

Však ano. Tady to je ale úplně mimo mísu. Problém jsou v prvé řadě tranzitní kamiony, což nemá s metrikou lidí s řidičákem ani lidí využívajících osobní auta nic společného.

Chronosphere

10 milionů obyvatel,a 6 milionů řidičů,….většina…..šikana….na dovolenou jezdím na koni….do obchodu pěšky….odpadky donáším osobně do sběrného dvora….do nemocnice si s infarktem dojdu sám….armáda by se měla přesouvat zásadně vlakem jako v roce 1848…..smrt občana na nemoci z nadměrného provozu ve městě je v pořádku…jenom Jaaaaa

J.K.

No tam kde chybí dálniční obchvat Přerova ano, proto tam jsou pro dostavbu D1 řidiči i neřidiči…

dub

tvůj učitel matematiky by měl vrátit výplatu

Michael

Pane Jaaa, když nemáte nic k tématu, raději se nevyjadřujte. Předejdete tím, jako zde už mnohokrát, sociální sebevraždě.

Michal

Naprosto souhlasím, podle příspěvků od jaaa je jasné, že se jedná o jednoho z těchto ekoteroristů. Se divím, že vůbec používá počítač a internet, v tomto případě mu pokrok nevadí, ale co se týká dopravy má očividně problém. Tito lidé by tedy neměli využívat nic z výdobydků moderního světa a žít v jeskyni, lovit jeleny kyjem a sbírat kořínky

Jaaa

Ekoterorista jste vy a vám podobní – terorizujete celý místní ekosystém svými stále většími a většími požadavky, které považujete za „normální“ a „oprávněné“, přitom jde jen o rozežranost.

Já si můžu používat co chci, nepodléhám vaší pseudomorálce a opravdu se nemusím chovat jako vy – chtít všechno a hned.

Jaaa

Ale mám k tématu, mám, jen vám se fakta nechce přijmout, tak budete jančit.

Lech Malý

Oukej, jak teda řešit průtah Přerovem, aby neřidičská většina nebyla šikanována? Zkuste být věcný.

Karl vB.

Soudě podle počtu vašich příspěvků a jejich obsahu k jakémukoliv tématu zde, lze dovodit, že ve vašem případě je jejich kvantita a informační hodnota bohužel v nepřímé úměře.

Mts

Zkuste ty vaše bláboly hlásat třeba v Přerově na náměstí. Přijedu se podívat až vás budou veset…

Michael

Pokud považujete lež za fakt, pak už se spolu nemáme o čem bavit. Natožpak abych vaše bludy přijímal.

Diesel

Tak ty jsi dobrý játro, podivej se nejdřív kolik je v týhle zemi registrováno aut aby jsi viděl tu ,, menšinu,,.

Pardubák

Tak jsem zvědavý, kdo dostaví rychleji D1 jestli náš stát nebo slováci. I když slovákům chybí ještě mnoho náročných úseků. Tak by nás mohli předehnat. 🙂

Jan Sova

pro slováky je náročné už jen slovo „stavět“ a podle toho ta jejich Popradská spojka vypadá….

Martin Lér

Nedá se někde podepsat petice, aby stát, tedy jeho úředníci (a najaté společnosti), pracovali natolik kvalitně, že jim schvalovací proces nerozkope náhodný kolemjdoucí jak bábovičky z písku?

Zlámalík

Ta petice se jmenuje volby.

Jan

Ve volbách se volí zastupitelé, nikoliv úředníci. A vyhodit takového úředníka není jen tak. I když se vám to podaří tak proti sobě můžete poštvat jeho bývalé kolegy na oddělení a dáváte tím munici ostatním stranám, které vás za ten vyhazov nevinného člověka budou vláčet horem dolem. Připomíná mi to výměnu tajemníka úřadu Prahy 3, kde se toho chytila opoziční ODS a ANO a bylo to tématem několikahodinových diskuzí na během několika zastupitelstev. Formálně v pořádku, změna byla žádoucí a pohledem zpět se osvědčila, výběrové řízení proběhlo, ale kolik sil to stálo…

Gwann

nezbyde než změnit i zákony. náš systém založený na buzeraci suplikanta a jeho sikanu vrchnosti se nepekne obrací proti vrchnosti. bohužel za trojí neschopnost – zákonodárce i spravniho orgánu i veřejného suplikanta – zaplatí nevinní.

Asd

Omyl. Partik a spol nejsou žádný náhodný kolemjdoucí ale vysoce sofistikované banda, která si z neschopnosti státu udělala živnost. Jak zde i jinde stát tahá za kratší konec provazu.

IGCT

Tak už ji konečně postavte protizákonně. Když MZ může beztrestně vydávat befehly pro celou republiku, tak už můžeme beztrestně dostavět kousek dálnice.

Radek

My se museli stehovat pri dostavbe useku D48 v useku Dobra- Cesky Tesin a jsme za tu dalnici radi, i kdyz od ni nove bydlime cca 200m. Situace v obci pred dostavbou dalnice byla neudrzitelna. Vy jste nekdy prisel o nemovitost pri vystavbe dalnice, kdyz tento argument pouzivate?

Marcipán

Podle mě jste jenom nepochopil ironii.
Aspoň na mě ten příspěvek působí tak, že je napsán s nadsázkou, už kvůli tomu srovnání s ministerstvem zdravotnictví.

Radek

Podle me (nazor laika) nic takoveho jako dokonala bezchybna dokumentace/uredni postup v rozsahlych stavbach jako jsou dalnice neexistuje. Vsadim se, ze i v „nasem“ pripade si nekdo tu svoji argumentaci proti mohl najit. Nastesti se tak nestalo! Preju lidem z Prerova pevne nervy a at uz jim tu D1 brzo dostavi 😉

Jan Sova

Zákony skutečně nemohou být dokonalé a myslet na veškeré životní situace. V trestním právu je obecně známo, že „zločin“ je o několik kroků napřed před zákony. Pokud by stačila na obhajobu jednoduchá argumentace pro jednoduché, něco ve stylu: „měli jste si udělat lepší zákon a já bych ten zločin pak nespáchal“, pak by to tu bylo jak na divokém západě. Ale tato argumentace je některým jedincům vlastní i v řízení stavebním….

Jaaa

Ano, 1 anecdotal evidence může vyvrátit jakýkoli argument, že.

Radim Škultéty

Tady bych velmi rozlišoval vlastníky nemovitostí dotčené stavbou, kterým klidně přiznám právo bojovat proti té stavbě nebo aspoň spravedlivému odškodnění až do roztrhání těla a pofidérními subjekty typu Děti Země nebo Voda z Tetčic, kteří si myslí, že mohou zasahovat do staveb v celé republice z víceméně politických důvodů.

Gwann

pepa krade. jeste ho nezavreli. ergo, krást se muže a musí.

vaše logika…

Asd

Ne logika je stejná jako u spousty jiných stavebníků. Začnu stavět zaplatím pokutu a celou stavbu zlegalizuji. Myslím že pokud by se udělala sbírka na tu pokutu, tak Vám garantuji, že se potřebný obnos rychle vybere.

Odpadlik

Tady by stát spíš měl směřovat své úsilí tak, aby se NEMUSELO stavět protizákonně, ale přesto rychle ne?

Aleš

Nechápu, jak ti dva (dědek a Patrik) můžou klidně spát bez obav, že je v noci někdo, kdo kvůli nim musí dýchat zbytečné toxické zplodiny apod. nezamorduje.

Leinad

A jak můžou spát úředníci, kteří nedělají svou práci?

mgr.pavel

Ti jsou víceméně anonymní.

Honza

Kdyby mi v Přerově někoho blízkého přejel kamion tak bych si to asi šel s nimi vyřídit spíš. než za ty zplodiny. V Daskabátu v době táhnoucí se přípravy D35 umřelo na silnici asi 20 lidí … možná i víc.

Jaaa

Ano. Kamiony jsou přírodní živel a za jejich p jízdu nikdo neodpovídá.

A příště budete tvrdit, že žena si za znásilnění taky může sama.

Tahle lidová argumentace je vážně vtipná.

Andrej

Samozrejme nie sú prírodný živel. Sú riadené kamionistami, ktorí síce majú trestnú zodpovednosť a za svoje chyby sa zodpovedajú, ale niekedy ich aj tak spravia. Alebo chybu spraví obeť nehody. Chybovať je ľudské, a za niektoré chyby sa bohužiaľ platí životom alebo kriminálom. Pointa je v tom, že vyvedenie hustej tranzitnej dopravy na smerovo oddelený obchvat v priemere výrazne zníži priestor na takéto fatálne chyby. Je to blbobzdorné opatrenie, ktoré chráni ľudí pred nimi samými, a zároveň zvyšuje kvalitu života v obci alebo meste, ktoré sa obchvatom obíde (môžeš nechať deti samé pobehovať, zníži sa hluk, prach, splodiny, môžeš použiť… Číst vice »

Jaaa

Pointa je v tom, že tento stát svou ekonomickou politikou tu hustou kamionovou dopravu přímo i nepřímo podporuje.

Nikdo nezpochybňuje nutnost obchvatu za současné situace.

Opakovaně zpochybňuji jakoukoli validitu výše uvedeného argumentu. Nelze se k dopravě stavět tak, že za ni nikdo nemůže.

Původce jakékoli činnosti má povinnost odškodnit jakoukoli újmu, kterou svou činností způsobil. Nebo snad s tímto základním principem spravedlnosti nesouhlasíte?

Andrej

Ja nikde netvrdím, že za ňu nikto nemôže. Vinník je takmer vždy identifikovateľný. A následne zodpovedný. A má hradiť škodu. To už ale nikomu život nevráti. Môj argument je teda o inom – o znižovaní priestoru pre fatálne chyby. Aspoň na najhlavnejších ťahoch. To sa vzájomne nevylučuje s povinnosťou odškodnenia. Čo sa týka hustoty kamionovej dopravy, nevinil by som štát, ktorý tomu samozrejme nebráni, a v našom ústavnom zakotvení (členstvo v EÚ, voľný trh, voľné hranice, voľný obchod, sloboda podnikania) ani nemá ako brániť. Je teda naivné si myslieť, že sa to niekedy zmení, a neužitočné urážať každého, kto to… Číst vice »

Leinad

Já bych stát i Eunii vinil z něčeho jiného – preference aut před železnicí.
V Česku auta platí mýto akorát na dálnici, silnice nižších tříd jsou zadarmo. A ročně nějakou silniční daň. Kdyby si přepravce chtěl objednat vlak, musí napřed vybudovat vlečku, při čemž ji Spržel nebude chtít napojit. Následně vlak platí opotřebení kolejí na každé lokálce.

Leinad

Vážně dálnice snižuje riziko nehody?
Ve městě se dá srazit chodce, na dálnici zase usnout, najet do protisměru,….

Kebab

Ano, dálnice jsou opravdu statisticky nejbezpečnější. Proč, to je zcela zřejmé.

Chronosphere

Průjezd kamiónů je podle vás něco jako znásilnění,jo?🙂 To je na odebrání svéprávnosti.

mirek

Jako že po stavbě dálnice nebudou zplodiny? To je solidní demagogie.

Chronosphere

Mnohem nižší. To je zase realita.

Andrej

Demagogia je podsuvat niekomu nieco co nenapisal. Nikto netvrdi, ze uz nebudu splodiny. Splodiny budu nizsie, nie eliminovane. Kamionovy tranzit Ostravsko/Olomoucko – Zlinsko/Slovacko momentalne vedie cez Prostejov, Vyskov, Kromeriz, cize 50 km obklikou, co znamena o mnoho viac emisii. A tranzit osobnych automobilov v rovnakom smere pojizdi v Prerove v zacpe plyn brzda plyn brzda namiesto hladkeho obchvatu, co takisto znamena viac emisii.

Jožin

V pořádku. Tam ať se podívají na dopravní situaci v Přeově ti rádoby ekologičtí aktivisté co s ekologií nemají nic společného.

Nyvlt

Buď v klidu, to je jen předvolební humbuk. Po volbách se na Přerov zase zapomene 😂 a je jedno kdo bude u vesla. Vzpomeňme si na VeVerky co všechno pak zařízli.

Jan Sova

pravda. Je to politická agitka. Ten Lukáš ze Zlína, to je taky pojem. Kdysi loboval za Přerovské regionální letiště, kam Město Přerov, Zlínský kraj a Olomoucký kraj lili léta prachy jen aby udrželi ředitele a jeho sekretářku, dopravní projekt nedosáhl na dotace (což se vědělo dopředu že je to mimo mísu) a ještě 2 roky po té to živili dál….

Andrej

Moc si prajem aby sa tento usek dostaval. Vyriesi sa tym obrovske mnozstvo problemov najednou. V prvom rade samotny Prerov, dalej D1 od Ostravy, zaroven ale aj D55 od Olomouce, ulavi sa pseudodialnici D46 skrz Prostejov, kamionovy tranzit Ostrava – Zlinsko nebude musiet neekologicky obklikou cez Olomouc Vyskov, Kromeriz. Velke zlepsenie zivota pre obrovske mnozstvo ludi, ale aj,pre mensie emisie.

zesp

Však to je i jeden z těch důvodů, proč to blokují. Zde se totiž nejlépe zviditelní, když blokují tak důležitou a tak prospěšnou stavbu a to prospěšnou hlavně z ekologického hlediska. To je to terno, zablokovat něco, co by vyřešilo tolik problémů… Ne nějakou spojku z Horní do Dolní, tam by to tolik nepálilo…

petr

Pozavírat všechny předešlé starosty i poslance z toho kraje a sebrat jim jejich výplaty a odměny!!! 30 let se ví ,že tam bude dálnice a 30 let nic nedělali!!!

Jiří Kocurek

A co měli podle vás ti poslanci a starostové dělat? Aha, nevíte, jen řvete.

Gwann

a zavřít petra pro podněcování k nenávisti. zda do kromerizskeho zaopatrovaciho ústavu nebo jiného zařízení budiz stanoveno úřední komisi

Jiří Kocurek

Ale notak, vždyť ANO dokázalo stavební zákon novelizovat patnáctkrát. A na dalších dvou novelách právě pracují. Makají až se z nich kouří. Kdo jiný by to dokázal, novelizovat připravovanou novelu ještě před jejích schválením.

A to není žádná sranda: https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2006-183/historie

Petr W.

Před volbami by to mohli stihnout 🙂

Gwann

da-li bůh,tak ta velká novela skončí pod stolem ještě před volbama

Jaaaa

No jo, ODS.

Prostě zhasnout a rozkrást.

Luke

Trapne… Co kdybyste zhasnul a odkradl se Vyyyy… pokud teda nemate nic smysluplnejsiho k tematu

Marcipán

Trapný jste vy! Díky ODS tady vzniklo prostředí pro nástup Andreje Babiše, resp. Hnutí Ano. ODS je symbolem korupce a tunelování, vy už si nepamatujete tu hordu kauz? Podezřelé financování aka. Švýcarské konto, Pandury, Toskánská kauza, ProMoPro, Opencard, kauza Nagyová atd… K tomu ještě přidejte z devadesátých let třeba LTO před kterým ministři z ODS na dlouho zavřeli oči a umožnili únik několika desítek miliard na daních! Jména jako Klaus, Topolánek, Langer, Bém (v Praze po něm zůstala doslova spoušť), Nečas apod. rozhodně nejsou symbolem poctivosti, naopak. Kdyby se chovali skutečně tak slušně a poctivě jak si tady evidentně skoro… Číst vice »

Luke

Reagoval jsem pouze na ten bezobsažný „výkřik“. ODS se nijak nezastávám, ale stejně tak s Vámi nesdílím názor na „spasitelství“ Piráty…A jen pro zajímavost, když už tady vyjmenováváte ty kauzy, jeden malý odkaz, abychom ten obrázek, kdo a jaké kauzy kdy měl, měli kompletní: https://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_politick%C3%BDch_af%C3%A9r_v_%C4%8Cesku

cikcak

Máte zato, že zbytek spektra je čistý jak lilie 🙂 ?
Podobné primitivní výkřiky mě fakt baví.

Jaaa

To z toho jako dedukujete, jo?

No, to se pak té větě o primitivismu nedivím. Soudíte dle sebe, nic jiného neznáte, že.

Ruda

Zapomínáte, že bývalý pan hejtman byl za ODS. Příležitosti přivedení D1 potažmo D55 a D49 do kraje měl snad víc než dost a zůstala z toho jen nějaká zoufale prázdná průmyslová zóna za což má údajně hrozit kraji sankce v milionech jak se kdesi psalo, ale moc se o tom asi nemluví. Trikolóra? Aha, je před volbama 😂😂😂

Nyvlt

Už rozumím, článek na objednávku, že tak za něj lobbujete 😂

takyčlověk

Vážený pane Sůro! Hodnotím tento server jako odborně „na výši“ Ale vaše politické připomínky jsou ubohé! Klidně tento příspěvek „nepouštějte“ do diskuze, když se bojíte. Nevolím hnutí ANO 2011, ale svalovat vinu na nedostavění D-1 u Přerova je ubohé. Jste duševní mrzák a PRESTTITUT ! Fuck you !

Pája

Já nezapomněl a rozhodně nejsem sám. To, že pronese zcela výjimečně něco, s čím souhlasím a co možná ani není z jeho hlavy ještě neznamená, že byl pro Zlínský kraj přínosem. To ani náhodou.

Jaaa

Víte, stará lidová moudrost praví, že to, že někdo převlékne kabát, z něj jiného člověka neudělá.

Tenhle pán svým chováním přesně reprezentuje onu starou devadesátkovou ODS, na kterou jsou mnozí tak právem „hrdi“.

Ostatně Trikolora je právě takovým pohrobkem staré ODS, jako je ANO pohrobkem normalizační KSČ.

Marcipán

Nejvíce vtipné (nebo spíš smutné) je to, že ODS byla plná těchto překabátěných figurek. S přáteli jsme to pojmenovali jako „výměnu stranických knížek“, zkrátka modrá místo rudé…
Nechápu jak tuto stranu může někdo volit, stejně jako to nechápu u ANO nebo ČSSD, ale „socani“ snad už za chvíli zmizí někde v propadlišti dějin.

Karl vB.

….a koho z disponibilního panoptika tedy doporučujete volit?

Marcipán

PirSTAN

Jiří Kocurek

Jsně, vládne ANO, s Babišem v čele, ale za všecko může ODS a živnostníci.

Nyvlt

Bývalý hejtman a odborník na dopravní stavby byl za ODS a moc dálnic nám v kraji nevzniklo, ale zůstala nám prázdná zóna v Holešově👎. Trikolóra? 😂😂😂 akorát podpořila flikování starého pavilonového špitálu.

Pája

Jenže ony se původně měly stavět nové pavilony v areálu a staré bourat. Čunek to raději chtěl prodat (žádaná lokalita naproti Bartošce) a holt mu ten zlodějský kousek nevyšel.

Nyvlt

Super lokalita v záplavové zóně 🤣, vy jste se v tom gottwaldově nyní Zlín fakt zbláznili

Pája

Já ty vizualizace nové čtvrti nemůžu najít. Každopádně je třeba říct, že většina pavilonů Dřevnicí ohrožena není a nebyla, protože se areál svažuje. To Bartoška naproti leží níže. A to ostatní, co naplánovali s ostatními okresními špitály – radši nemluvit.

Jaaa

Krásný slaměný panák. A dál? Co ještě si vycucáte z prstu?

michal

S legislativou i s nekvalitní prací úředniků je třeba neco hodne rychle delat. Jinak tu fakt nepostavime NIC.

FrenkyUL

Úředník dělá jen co politik dovolí.