Otáčení mostu pro D35 přes koridor může začít. Stavbaři mají na kompletaci šest nocí

Konstrukce mostu pro přesun přes koridor v Uhersku. Foto: LKM ConsultKonstrukce mostu pro přesun přes koridor v Uhersku. Foto: LKM Consult

Šest nocí budou jezdit vlaky přes Týniště nad Orlicí.

Zpět na článek
15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Fanpa

Jen pro informaci odklonu moc jezdit nebude protože se jedna o souběh vylukových etap v Brandýse takže se jedna o normální stav, který je každý týden. Je potřeba číst vylukove opatření když chci psát článek.

Kuba

Cena stavby dle smlouvy je 3,231 mld. Kč (aktuální stav podle letáku ŘSD 04-2022) a je stejná už od roku 2019. Tzn. se jedná o celkovou cenu, nikoliv o navýšení ceny za urychlení stavby, a to bez zahrnutí zmíněného navýšení ceny.
Navýšení ceny za urychlení dle předchozího článku ze 24.3. 113,7 miliónů Kč.
Že by se stavba zdražila na dvojnásobek je zjevný nesmysl patrný na první pohled.

Alibaba

Vždycky když jedu skrz Uhersko vlakem, tak mám pocit, že ten most při otáčení strhne troleje. Doufám, že ten pocit mám jen díky blbému úhlu při pohledu z vlaku.

Miroslav Zikmund

Obdivuhodné je vymyšlení technického řešení ….

Jann

„Náklady na akceleraci dosáhnou 3,3 miliardy korun.“ To je zas věta… Jako že urychlení stavby bude stát náš stát 3,3 mld. Kč navíc oproti původní ceně stavby? Trochu to po sobě prosím čtěte prosím.

Jarek

Poslední tři věty spolu souvisí a je z nich docela dobře jasné, jak to bylo myšleno, ne?

Modré zábradlí

„Loni na podzim došlo při betonování k poklesu jedné vzpěry, kvůli tomu byl dočasně na trato p jednoho vahadla zjistili, že boční prefabrikované vzpěry části klesly minimálně o pět centimetrů. Problém byl ale odstraněn.“

Vypadl vám kus textu.

P_V

No ale hlavně JAK byl problém odstraněn. Nechali to křivé, odbourali a vybetonovali znova, začarovali beton aby se změnil na plastelínu a narovnali to… co s tím udělali?

Jiří Kocurek
P_V

Moc víc informací tam není. Když se „ihned“ zastaví betonáž a během několika málo hodin se v ní nepokračuje, máte celý takt zničený, pokud tedy nevadí vznik neplánované spáry. U mostu bych řekl že vadí dost.

Miroslav Zikmund

To co popisujete je „letmá“ betonáž, kde se musí vybetonovat celý segment současně … a posunuje se „bednění“ ….

Z toho, co bylo vidět z vlaku při průjezdu kolem pracovního místa, nešlo o podobnou technologii … spíše „salámová metoda“ ….

Jarek

A „salámová metoda“ znamená skládání prefabrikátů?

Šašek

🔧Držím palce, ať se dílo zdárně podaří a další část dálnice D35 se otevře letošní rok.🚘

Igor

Doufám, že se někdo pokusí o nějaké časosběrné video.

roman

ŘSD má u mostních objektu časosběrne kamery