Oprava tramvajové trati mezi Mostem a Litvínovem podražila, protáhne se možná až do konce roku 2025
Oprava tramvajové trati mezi Litvínovem a Zálužím. Foto: Cht.cz
Kromě zdražení se oprava výrazně protáhne, dopravní podnik bude jednat o rozdělení projektu.
…a to je ještě počítat s tím, že v kraji mezi Mostem a Litvínovem může veškeré potřebné kolejivo, klidnš i vícekrát, skončit ve sběru.
Jelikož to tam znám, tak ty mosty by bylo nejlepší zbourat, protože slouží jako špunty pro veškerý provoz. Navíc se na nich už dávno nejezdí, protože doly kam vedly už neexistují. A celá krajina v místě by se zbavením těchto ohavných betonových památníků dob minulých zlepšila.
Jirka
„objevili nebezpečnou kavernu“
Je potřeba najít majitele té kaverny. Určiě ji tam udělal načerno. Majitel pozemku určitě má věcné břemeno, musí vědět kdo to byl. Ne že ho bude krýt a dělat že neví, kdo to byl. Jak sufoze, co tady nadáváte! (ironie)
ještě že není lockdown a neobjevili nebezpečnou tavernu
Jj, oni nemohli předpokládat, že na mosty na které nikdo pořádně nešáhl padesát let, budou asi v pořádku. Je to jejich chyba.
A jaké závady tedy měli předpokládat? Do mostní kontrukce není moc vidět, dokud na ní leží půl metru štěrku.
Obvykle tam zatéká a v zimě to zamrzá… jelikož se po tom dávno nejezdí, nikdo to neopravuje a nekontroluje. Byl bych pro okamžitý odstřel…
Ženská je jako tramvaj z Mostu do Litvínova. Haze s tebou a pak skoncis v ještě větší pr* li, než ve které si byl předtím 🙂
Megaheslo 😀 Že by osobní zkušenost? 🙂
Ještě že jsem teplej. 😀 Ačkoliv v té p****i jsem vlastně taky. 😀
A ta prdel je Most nebo Litvínov ? 😀 Páč v Litvínově je aspoň fotbal, v Mostě jen haldy a ten přesunutej kostel. Jo a 2x tolik hypermárketů, ale to nestojí za řeč….
Pardon hokej 😀 Fotbal je v Mostě, ale jen 2. liga 🙂
Že se narazí na „neznáme“ inženýrské“ sítě se dá pochopit, ale že předem není znám havarijní stav mostů je trošku zarážející. Zjevně byla velmi podceněna příprava.
Předem neznámý havarijní stav mostů: v české kotlině bohužel vůbec nic neobvyklého. Na kolika místech ŘSD zanedbalo pravidelnou diagnostiku či kontrolu stavu mostů, aby pak najednou zjistila, že jsou v havarijním stavu a musí je hned draze opravovat?
(nevím, zda i v článku zmíněné mosty má v gesci ŘSD, abych byl vůči těmto amatérům fér).
toto jsou předpokládám tramvajové mosty. vlastněné městy nebo DP.
ale opět degradovane predpjate konstrukce z doby bolševika…
V rámci přípravy stavby vytrháme tramvajové koleje, odstraníme štěrk, krycí beton a izolaci z mostu, abychom zjistil stav horního líce nosné konstrukce. Poté to zasypeme štěrkem a položíme koleje. A budeme za bandu idiotů.
To mi chcete říct, že tohle je v dnešní době jediná dostupná metoda diagnostiky? To neexistují žádné nedestruktivní? Jsem z jiného oboru, ale nějak se mi tomu nechce věřit.
Já bych to chápal tak, že stavební firma by ráda preventivně počítala s maximální verzí, ale musela by oprávněnost doložit těmi „neočekávanými kostlivci“ (neznámé kabely, trubky, zdegradované mosty, jeskyně). Naproti tomu zadavatel se musí chovat jako „řádný hospodář“, tak se snaží o nejnižší cenu zakázky, jinak by byl řev.