ODEG musel stáhnout kvůli závadám nové vlaky od Alstomu. Po osmi týdnech provozu
Jednotka Alstom Lint54 v barvách ODEG. Foto: ODEG
Dopravce kritizuje Alstom za pomalé řešení problémů.
Dopravce kritizuje Alstom za pomalé řešení problémů.
U nových vlaku jsou poruchy celkem běžné. Prostě se to musí doladit, netřeba z toho dělat skandál.
Hlavně ať si nepřečte někdo z leteckých továren. Když nový vlak nedojede, je vlastně vše O.K. Ale obávám se, že kdyby nová letadla takto často nedoletěla, tak to asi O.K. úplně nebude (MAXi jsou asi celkem výjimka, kdy k letadlům přišel někdo od dráhy)…
Jednotky se tedy zřejmě během několika málo let objeví v ČR.
Tak pokud by spolehlivost byla vyšší, jak u řady 844, tak proč ne. Laťka od 844 je nasazena nízko.
Pokud „klimatizační systémy fungovaly pouze nepravidelně“ a vozidlo nemá otvíravá okna, tak se odstavení vozidel jeví i s přihlédnutím k současnému počasí jako jediné možné řešení.
Pokud by někdo z tohoto důvodu ve vlaku zkolaboval, vystavoval by se dopravce velkým problémům s úřady.
Bude zajímavé pozorovat:
– zda se jedná o problém pouze jedné konkrétní dodávky (vadná série nějakého, asi elektronického komponentu) pro ODEG
– vývoj a způsob řešení situace od výrobce ze Salzgitteru
Většinou je to problém nějakého komponentu od externího dodavatele.
Někdy stačí, že výrobek začnou produkovat i v jiné zemi a úplně stejný od stejného výrobce se najednou začne kazit po pár kilometrech.
Není možná, tohle se přece děje jen v ČR…..
Dal jsem vám palec nahoru.
Tak to by se dalo říct že je to i pravda.
No věřím že po návratu do provozu bude vše fungovat.
Třeba v Msk pusch pully nejezdí dodnes komplet.
Někdy jsou v provozu dva jindy čtyři z pěti.
Někdy je v poruše mašina jindy pusch pull.
Nebo tuto zimu celkem sněžilo. Prašan působil problémy.
Nejezdilo i šest z dvanácti 471. Atd…
Jsem zvědav jak se to kolem těchto jednotek bude vyvíjet dále.
Jestli ty problémy potrvají roky třeba jako v Msk…?
Nejezdí jen vykolejený PP.
Máte pravdu, nejezdí jenom jeden, když se podíváte na ostatní, od dveří v poruše, vypnuté střadačové brzdy, různé poruchy brzd, poruchy WC atd.
Snad na každém je něco, jezdili by s tím v Německu, nebo odstavili?
A pouze u škodovky…
Někdy to na začátku hodně skřípe, aby z toho pak byl dobrej vlak. Viz naše Pendolina – na počátku tragedie co furt stála mezi polema a časem jeden z nejspolehlivějších vlaků na našich kolejích.
I ve Švajcu šmejdolína rozchodili. Ale i potom se jich velmi rychle zbavili. Přitom v té zemi je zvykem provozovat vozidla několikanásobně déle. Skutečnost, že v ČD jsou dlouhodobě nejspolehlivějšími vozidly právě šmejdolína, vypovídá velmi mnoho o kvalitě produkce kmotrotunelářských dodavatelů ČD.
To bylo protože ETR470 „udržovali“ Italové…
To snad bylo u každé nové řady. A je to normální.
Akorát vanovou křivku nejsou někteří schopni pochopit jen u Škody.
Akurát že LINT54 bol podľa Wiki predstavený v roku 2013. Tzn. sú nové možno jednotlivé kusy, ale nie celý typ.
Až na to, ze ten váš nejspolehlivější vlak Pendolino měl jezdit na rameni Berlín – Praha – Vídeň, což nejezdil a nejezdí. Dosud se nám cestujícím a daňovým poplatníkům za to nikdo od ČD ani neomluvil.