Obrazem: V polích u Olbramovic se začíná rýsovat nový obchvat na I/3
Stavba obchvatu Olbramovic. Pramen: ŘSD
Odstraňují se pařezy, ploty a další překážky. Probíhá skrývka ornice na ploše trvalých a dočasných záborů.
Odstraňují se pařezy, ploty a další překážky. Probíhá skrývka ornice na ploše trvalých a dočasných záborů.
Indukčňáci mlčí? Co se to děje?😃
Na Správě železnic vypadnul internet.
Ta sedla!
Tato stavba novou dopravu příliš nenaindukuje, pane ropák.
Proč, to si zjistěte sám.
Nenaindukuje příliš? Takže jen trochu. A po dostavbě obchvatu provoz v obci mírně vzroste? Hmm, neuvěřitelné!
Jojo, jeden závit na slabém magnetu taky indukuje stejně napětí, jako tři závity na silném.
Kdy budete přebírat Nobelovku?
Část lidí, která dopravní indukcí argumentuje tam, kde je to opodstatněné, nejspíš tady k tomu nic o indukci nepíše, protože narozdíl od vás ví, jak taková dopravní indukce funguje a za jakých předpokladů se výrazně projeví. a za jakých vůbec nebo minimálně.
To jsem předpokládal taky, než ji vytáhli u obchvatu Chocně…
Obchvat Chocně je sám způsoben očekávanou indukcí dopravy z a na D35. Jinak by nebyl potřebný.
Na rozdíl od I/3, kde průjezd Soběslaví již jedoucí řidiče neodradí, ale trasu výrazně nezrychlí ani nezatraktivní. Skutečně pouze odvede již existující tranzit.
To u obchvatu Chocně neplatí, protože jde o hlavní spojku na dálnici z celé okolní oblasti.
Prosím, zkuste si něco o indukci poptávky nastudovat, ano? Je to „jenom“ běžná mainstreamová ekonomie.
Neděje se nic, tenhle obchvat má smysl a indukci nevytváří.
Muze mi nekdo vysvetlit proc jsou nekteri proti vystavbe D3 a tim brzdi rozvoj CR, Stredoceskeho kraje a Jihoceskeho? Resi se to pouze kvuli Posazavi? Znam mista v CR kde bude VRT protinat CHKO, nebo jina mista, kdr dalnice vedou hned za chatovymi oblastmi, ci 50m od vesnic.Jsou velice dobre odhlucnene a nechapu tento postoj.Co je na Posazavi tak zajimaveho a proc se vzbuzuje tolik emoci kvuli strategicky vyznamnem dopravnim uzlu. Az se do 10-15 let dostavi zakladni pater, to bude terve sranda az vsichni zjisti, ze je na case propojovat dalnice mimo Prahu a delat obchvat po odvode Stredoceskeho… Číst vice »
Protože to jsou fanatici, kteří nenávidí lidstvo.
Lidstvo nenávidíte vy. 😛
Dole sám píšete, že byste lidem nedopřál ani vlastní bydlení.
Jj, urbanismus je taky komunistickej hnus a snaha lidem dopřát místo hnusných satelitů kvalitnější bydlení zase sociální inženýrstvi.
Prostě Kocurek ničemu nerozumí, ale vyrábět slaměný panáky bude, protože má evidentně problém sám se sebou. A když neví co by, začne nálepkovat. 😛
Kvalitnější bydlení? Jo aha, ty to víš líp než oni, co je pro ně lepší? Jaaa a jeho Výbor pro veřejné blaho
No, to si piš že to vím líp než developeři urban sprawlu, které okolí jejich developerského projektu prostě nezajímá.
Jsem zvědavej, jestli jsi stejně schopnej se montovat i do projektování vysokého napětí nebo vodovodů. To je totiž taky to sociální inženýrství; já nemůžu vědět, jakou vodu chtějí ó božští nedotknutelní sateliťáci pít a do jakých trubek kadit. 😀 (Mimochodem, sám bydlím v satelitu, kdyby ti to jako nedocházelo.)
Jestli si myslíš, že živelnej „rozvoj“ území je vhodnej, dostatečnej a funkční, tak se vrať do školy a nevotravuj s přitroublejma ideologickejma pindama.
A proč bydlíš tam, kde se ti nelíbí? Nebo jsi takovej ten tupoň ve stylu zakazte ty satelity, jinak se Vám do nej nastěhuju.
Mne už ty vaše slaměný panáky nebaví.
Debatuj si sám se sebou, na tvoje exhibování nemám čas ani náladu.
Člověk = auto? 😮
A ono, když to auto někam jede, tak jede samo bez člověka?
Protože to není nutné. Žádný rozvoj se totiž nebrzdí, pouze výstavba hnusných satelitů, odkud se budou další auta tlačit do Prahy. Kolik jakých negativních efektů to má a jak málo pozitiv, to tu bylo rozebíráno mnohokrát.
Pokud teda chcete rozšiřovat satelity kolem Prahy, postavte raději S-bahn směr Jesenice a dál.
Hlavne ze o Prazaky vubec nejde! Tato silnice je soucasti spojnice Rostock – Berlin – Linz – Zagreb. Takze bojuvky Prazaku a neprazaku jsou nicotne.
Tahle spojnice pro toto spojení v současných parametrech pro nákladní dopravu zcela dostačuje.
Dálnice v ČR plní z 80 % pendleři dojíždějící ze satelitů do města. Bez ohledu na nějakej váš Záhřeb a Rostock.
Že máte nějakou čáru na papíře automaticky neznamená, že tam musí vést dálnice.
Pokud by to skutečně měla být tato spojnice, tak ji veďte kolem Plzně a Chebu, čímž se vyhnete indukovaným kongescím v pražské aglomeraci.
Ale ona jaksi není, a jde hlavně o tu Prahu, že?
Podepisuji se.
Jistě, všechna ta auta jezdí Rostock – Zagreb, tady nic, tady samí muzikanti. 🙂
Jinak hlavně, že trať Nový Jičín – Hostašovice byla zrušena, protože po ní NElze dojet ani do Valašského Meziříčí, že. 🙂
Nagativni krome koriduru pro zver temer nejsou, pozitivnich je nekonecne mnoho. Sam jsem vyrustal v obci kolem ktere se dalnice dostavila v roce 2008 -2010 a jsem neskutecne rad, ze tam je. Male mesto najednou zacalo mit vice pracovnich mist, rozsirovaly se stavajici a budovaly se i nove firmy a dusledek? Lidi si mohli vybirat kam pujdou pracovat a tim se jim zvysila i mzda, protoze se firmy o ne zacali pretahovat. Infrastruktura je zaklad rozvoje a nejvice to nyni jde videt na prudkem rozvoji Ostravy a jejich aglomeraci. Kdyz tu infrastrukturu zmensime do vsem predstavitelnych mezi, tak typickym prikladem… Číst vice »
A kdyby se místo té dálnice postavila rychlá železnice, tak by to ten efekt nemělo?
Nápověda: Milovice.
Ve vaší obci jsou možná auta fajn. Ve městě, do kterýho všichni jezdíte, už ale ne.
Obec s 22.000 obyvateli je pro me stale obec, nepsal jsem vesnice. Ano vlak je soucast infrastruktury, stejne jako rychle opticek site, nebo elektricke draty, ci vodovod. Opet se vracim k prudkemu rozvoji Ostravy, ci Frydku-Mistku. Tady byly podminky, jinak receno byla nachystana infrastruktura k rozvoji a tak ji nyni soukromi investori vyuzili a timpadem v konecnem dusledku pozvedli region. Dovedu si predstavit, ze odpurci, jsou bud jiz v duchodu, nebo naopak pracuji v blizkem okoli. A vlastne bych se nedivil, kdyby to byli lidi pracujici pro Prazske firmy a tvari se, ze ted jsou mistni i kdyz zde bydli… Číst vice »
Jako že tím kýženým rozvojem je vyvolání potřeby další dopravy? Fakt nemůžete bez toho smradu a randálu spát?
„rozvoj CR“ znamená ničení posledních zbytků krajiny? Jinak by ten rozvoj nešel?
Ono nejde jen o Posázaví, ale celou oblast, navíc v okolí Jílového je to značně poddolované a geologicky aktivní, takže hrozí stejný průšvih jako u D8 – taky tam si ŘSD protlačila nesmyslnou trasu a teď to všichni platíme, protože se to pořád hýbe.
Dříve nebo později se ten blbej úsek stejně zavře.
Dovolil bych si upozornit, že provoz po současné I/3 ničí Posázaví mnohem víc. Jede se bezprostředně okolo Senohrab, Čtyřkol až dolů do údolí Sázavy k Čerčanům a Poříčí, pak se stoupá prudce nahoru k Mrači (pár domů těsně u silnice). Fakt paráda. Pak ta I/3 odřízne park v Benešově od města (je vedená těsně za domy), poté rozřízne Bystřici.
O hrůze v Mirošovicích nemluvě.
Ta D3 s Posázavím nic neudělá, nevede totiž přes něj, ale nad ním.
Dalnici D3 ve stredoceskem kraji nikdo nechce…mit za humny.
Slyseli jste nekdy o odlucnovacich stenach, o tom, ze kdyz opravdu vyjednavate a nekricite jen ne, ne, ne, tak se i dojednava vystavba dalnice v zarezu? Zajimalo by me kdo a jak moc mocni lidi tam bydli, ze se jim dari stavbu D3, ktera je jako kazda jina, takto vyzname v mediich zviditelnit.
V zářezu hluboko nad údolím Sázavy. A ten bordel se prostě někam vypaří. 🙂
Já chci a moji sousedi vesměs taky. Zdravím z Posázaví.
Mimochodem vsichni zijici si v blizkosti dalnic zvysuji hodnotu nemovitosti. Vsude kde je infrastruktura, tam zacina rapidni rozvoj regionu, co by za novou dalnici dali lidi z Karlovarskeho kraje, ci z oblasti Jeseniku a Sumperka.
Vždyť já už se těším, jak to vyleze. Stačí si srovnat, jaká je cena srovnatelných domů dle vzdálenosti podél D4 a už si mnu ruce.
Ježiš, to jsou kydy. Jo, dali, dokud ji tam nemají a věří tomu. Namísto pozvednutí místního hospodářství navázání na to vzdálené. A vše další záleží stejně dále zejména na místní infrastruktuře. Kde nic není, ani dvě dálnice nepomohou. Navíc jsme kdysi chtěli převádět dopravu na šetrnější koleje, že…
A hlavně ji tam nechcou Pražáci.
No jestli těch pár chatařů má v tomhle státě takovou moc, tak to je skoro div že se tady vůbec někdy něco postaví.
Pár chatařů? Davy výletníků, co si od toho bordelu nacpaného už do Prahy chtějí trochu odfrknout.
Za komunistů lidi uměli číst mezi řádky. A dneska se znovu dostává do módy.
Protože tenhle článek je v podstatě o tom, že dálnice D3 ještě dlóóóuho nebude… 🙁
Nesouhlasím, tahle přeložka má smysl i s dálnicí. O D3 jako hudbě vzdálené budoucnosti svědčí spíš úvahy o obchvatu Miličína.
No pokud se opravdu obchvat Miličína začne stavět, tak by to znamenalo spíš že D3 vůbec nebude 🙂 Terén okolo Miličína se hodí spíš na postavení horské dráhy a nutné přemostění údolí by vyšlo pekleně draho, to si nedovedu představit, že by do „jedničky“ šla taková investice.
https://zdopravy.cz/stredoceska-d3-krajsti-politici-volaji-po-rychle-dostavbe-rsd-zvazuje-obchvat-milicina-79198/
Co na to Dávo impérium?
Coby, v areálu pootočí nebo přemístí reklamy tak, aby byly vidět z obchvatu a pojede se dál. A bude to mít i tu výhodu, že odpadne blokování provozu na I/3 ve směru na Tábor auty odbočujícími doleva do areálu Davo.
Sbohem šikano, nachytala si nespočet nepozorných řidičů. Ještě jednou si tě z nostalgie dojedu projet a pak navždy zmiz.
Je fakt, ze tam se asi rozdavaly Darwinovy ceny dobre. Pritom za sucha se to tam da bez problemu projet sedmdesatkou v obou smerech (v osobaku).
O to horsi, kdyz se vyherce rozhodl oslavit svou vyhru s nekym v protismeru. Stavalo se to tam casto?
Statistiku nehod v šikaně u Olbramovic neznám, ale jezdil jsem asi dva roky 2x týdně k zákazníkům na jih (tj. asi 100 cest neboli 200 průjezdů tím místem) a nehod jsem tam potkal asi deset, půl na půl výlety ze silnice a kolize, takže určitě to místo průsery přitahuje.
Dost nehod tam vznikalo i z toho, že se někdo podělal, na poslední chvíli zabrzdil na 40, ten za ním se mu pro jistotu lepil na zadek a rána byla na světě.
Za sucha se ta šikana dá projet v pohodě devadesátkou, ovšem kandidáti Darwinovy ceny nedodržují povolenou rychlost a nevěnují dostatečnou pozornost řízení.
No kéž by ŘSD něco udělalo i se STOPkou na nájezdu z I/18 na Prahu. Tam je to o ústa daleko víc než v té šikaně.
Jojo, tam jsou auta pěkně rozjetá z klesání od Votic a ještě tam někteří musí mermomocí předjíždět, protože za pumpou končí plná čára. A každou chvíli se najde nějaký nedočkavec, který tam z té stopky vjede. Ostatně stopka na druhé straně (z I/18 směr Tábor) taky nic moc. Tam by měly být do obou směrů připojovací pruhy, ale v jejich vybudování brání pilíře mostu – topologicky je toto křížení naprojektované blbě.
Je tam 130 metrů na každé straně. Tam by se aspoň krátké připojováky vešly. Na druhou stranu je zakt, že je češi neumí používat.
https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalenosti&x=14.6338293&y=49.6613286&z=18&base=ophoto&rm=9hgMOxVahJIZfdq694SIef3Y