Obrazem: Strabag nasadil na obnovu křivoklátské trati koncernový stroj Matisa
Obnovovací stroj MATISA P95 na trati Beroun - Rakovník. Pramen: Strabag
Byly rekonstruovány čtyři přejezdy a přechod pro pěší. Součástí stavby je i kompletní demolice tří drážních objektů.
takove lehke predelektrizacni upravy… 🙂
Tak schválně, kdy přijde první pláč, že dřív jsme takovýhle kapitalistický vehementy nepotřebovali, protože jsme měli železniční vojsko 🙂
A navíc se jim nemuselo platit za práci. Ani těm, co dělali dělníka.
Takže stroj to zvládl přibližně za dvě pracovní směny, takže maximálně dva dny a co dělali další víc jak dva měsíce? Nebo kde je ta úspora?
Ten stroj neumí prořezávat dřeviny a ani neopraví propustky. Natož aby zapojil železniční přejezdy a ostatní zabezepčovačku.
Každý rok je na této trati několikaměsíční výluka.
Neumí to zorganizovat a pozvat víc firem na víc úseků.
Jinak ty dřeviny prořezávalo 5 lidí asi 14 dnů.
Odpoledne se tam už nedělalo.
Klasika…..
Ne vážně když je v článku zmíněno že stroj výrazně zkrátil výluku, kde je to zkrácení vidět? Dva a půl měsíce se stavěli propustky, vyřezání stromů a bourání? To se nedělalo současně?
Spodek ale tento stroj nedělá, nebo snad Ano 👍?
nevite, co za objekty zbourali?
Jedno z toho je určitě takový malý domek u přejezdu v Berouně za mostem, nevím jak se to jmenuje odborně.
Foto dvou zde, co je ta třetí nevím: https://zdopravy.cz/trat-z-berouna-do-hyskova-ceka-desetitydenni-oprava-pri-ktere-zmizi-dve-budovy-89881/
Super, čím více takových strojů u nás, tím lépe.