Obrazem: Škoda ukázala první tramvaj pro Bonn, míří na testy do Vídně

Tramvaj ForCity Smart (41T) pro Bonn. Pramen: Škoda TransportationTramvaj ForCity Smart (41T) pro Bonn. Pramen: Škoda Transportation

Bonnský dopravní podnik provozuje tramvaje na třech linkách, ve městě jezdí tramvaje z první poloviny 90. let od firmy Duewag.

Zpět na článek
Odebírat
Upozornit na
guest
11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
czhunter

Celkově to zdálky vypadá dobře, ale provedení detailů je velmi špatné – ohavné těsnění kolem oken kabiny, lakování A-sloupků nesedí na okolí, zákryty na kabině nenavazují na zákryty na salonu (a to o hodně – odhadem o 3-5 cm).

K třeba Stadleru to má kvalitou sestavení a dokončovacích prací dost daleko.

czhunter

* zákryty – myslel jsem ty na střeše

Karl vB.

Proti vizualizaci z roku 2019 docela podstatný rozdíl na „čumáku“. Na té tehdejší vizualizaci to vypadalo lépe.
https://zdopravy.cz/skoda-transportation-uspela-s-tramvajemi-v-nemecku-vyhrala-miliardovou-soutez-v-bonnu-39123/

Berhof

Mohl bych poprosit o vysvětlení, proč se tramvaj veze na testy do Vídně, když je určena pro Německý Bonn?

Doktor Trychtýř

Rail Tec Arsenal v Simmeringu?

Doktor Trychtýř

Aha, ono to je na opačné straně města v Leopoldau 🙂

Antonín

A nejen to, možná to je i kvůli napětí – u nás se ještě většinou používá 600 V, kdežto ve světě je už obvyklejších 750 V, sice 600 V je zřejmě v limitech, ale…
Samozřejmě se mohu mýlit.

Antonín

A na druhou stranu, k nám se zase vozí ze světa testovat železniční technika, neb máme špičkový okruh v Cerhenicích.

Vojtěch Suchan

Třeba v Chemnitz je obojí a tramvajím to nevadí. Mají výzbroj jen na 750.

Twix

Co přesně znamená že mají výzbroj na obojí? Včetně T3 a prvních Variobahnů, dodaných dříve než se 750 V na vlakotramvaji do Stollbergu spustilo?