Obrazem: Plzeňské depo se připravuje na provoz dalších RegioPanterů, hala je téměř hotová
RegioPantery v barvách Plzeňského kraje. Pramen: České dráhy
Jedenáct elektrických jednotek rozšíří plzeňskou flotilu panterů na celkem 24, vyjedou v neděli.
Žluté dveře na modrém „pozadí“ se mi líbí mnohem víc, než korporátní ČD nátěr tmavomodré dveře na světlemodré skříni.
Kdo bude v té hale dělat? Ti dva zámečníci a jeden elektrikář co byli v turnusu včera. Nádhera, ti špičkoví manažeři ČD to vedou do zániku. Hlavně že se pochlubi novou halou.
A kdyby najali zaměstnance předem, tak to bude zase špatně. Protože i 16h prodleva mezi otevřením a plným náběhem je špatně.
Který zoufalec vymyslel ve spičkáš provoz osobáků jen v úseku Plzeň – Hořovice???
Borecký
Taky jsem se zarazil. K čemu to je dobré?
Jedná se o několik vlaku, které pro Středočeský kraj nejsou zajímavé, ale Plzeňský kraj potřebuje obsloužit Kařez. Tam není stanice, nelze tam odstavit vlak, proto se jede až do Hořovic
Beroun, Zdice a Hořovice obslouží v hodinovém taktu rychlík. A na ty vesničky mezi je autobus, který jezdí jak do centra Hořovic, tak Berouna.
V těch vesničkách to nijak zvlášť neznám, věřím že do centra Berouna a Hořovic jede autobus, ale ten vlak slouží dobře i pro cesty někam dál. A je pravda že z Berouna do Zdic a Hořovic se dá jet každou hodinu rychlíkem, ale nepovažuji to za přehnaný luxus mít tam ve špičce každou hodinu ještě osobák.
Kam dál? Na jedné straně končí v Berouně na druhém v Plzni a pochybuji, že velké množství lidí dojíždí z těch dvou vesnic do Plzně/Rokycan, aby jim ty ponechané vlaky nestačily….
Jedná se o 4 vlaky, 1 pár ráno a 1 pár odpoledne. Všechny ostatní Os jedou až do Berouna.
Takhle to vypadá jako posila Plzeňského eSka. Ostatně ani všecky Os z Prahy nejedou až do Berouna.
To jste se asi špatně podíval, do dnes jezdilo z Hořovic do Berouna v pracovní dny 12 osobáků (plus jeden co obrací ve Zdicích a je tam použitelná vazba na rychlík). Od zítřka to bude jen 9 osobáků, prořídly odpolední intervaly.
možná jsem něco přehlédl, ale tohle na mě vypadlo ze seznamu, když jsem si nechal vypsat vlaky z Hořovic: Os 7802 Os 7803 Os 7804 Os 7805 Os 7806 Os 7808 Os 7809 Os 7810 Os 7811 Os 7812 Os 7814 Os 7815 Os 7816 Os 7819 Os 7820 Os 7823 Os 7824 Os 7826 Os 7827 Os 7828 Os 7830 Os 7831 Os 7852 Os 7856 Os 7863
Poměrně luxus.. 4ř proudovka někam..
V Plzni v depu mi bylo dobře. Že zdravím! 🙂🙂🙂👍
Jeřáb který zvedá jen 5 tun? Není to náhodou málo?
5 tunový jeřáb by mi ani tak nevadil, pokud žádný z kontejnerů na střeše nepřevyšuje uvedenou hmotnost, spíše mne vadí málo prostoru po stranách. Ono taky někde vedle vozidla musí ležet např. paleta, keson s brzdovými destičkami, někde se musí složit vadný kontejner ze střechy a naložit nový, někde musí být schůdky pro nastupování do sourpavy, prostor pro akuvozík atd…
Děkuji za přínosnou odpověď.
Plus investice ČD do servis centra/garáží/parkingu pro vagonky a lokotky v Praze
Vylepšit a propojit P-Michle a P-Vršovice
https://zdopravy.cz/ceske-drahy-propojily-depa-vrsovice-a-michle-dnes-projely-prvni-vlaky-75724/
Jdi se už léčit.
zkratka Hlavního města Prahy-část xyz na P-xyz je úplně běžná.
Podobně jako Valašské Meziřící se často zkracuje na ValMez
Myslím, že o P-xyz tu fakt nejde.
tak s ohledem na nick, patrně cílem výše uvedeného pána/paní není vynucovat gramatickou správnost…
Idiote, do ústavu v Bohnicích jezdí přímá linka MHD ….
Nerozumím. Nebo snad existuje nějaká ultrašotolegenda, že ČD chtějí posílat nesmrtelný vagonek 810 po (budoucích šalinkových kolejích) do Bohnic?