Obrazem: Modernizované vozy, tramvaje i nové modelové kolejiště aneb další várka snímků z Innotransu

Veletrh ukázal nenápadný průnik asijských výrobců tramvají do Evropy.
Po čtyřech dnech se zítra zavřou brány InnoTransu, největšího dopravního veletrhu na světě. V Berlíně se od úterý představila řada novinek i vozidel, která už jsou v provozu, ale nebylo je zatím kdy představit na veletrhu.
Přinášíme poslední sérii snímků z letošního ročníku, které se nevešly do předchozích galerií a textů. Ukazují například nástup asijských výrobců tramvají do Evropy: v Berlíně se představují korejské tramvaje pro Varšavu nebo turecké pro rumunský Temešvár.
I když hlavním trendem v Berlíně byly bateriové a vodíkové vlaky, představily se tu i některé tradiční vozy: ŽOS Vrútky představily novostavbu vozů Bdmpz, které pro slovenského dopravce ZSSK. Polská železniční strojírna FPS-H. Cegielsky pak přivezla do Berlína vůz 177 A1 pro PKP Intercity.
Veletrh InnoTrans se koná vždy jednou za dva roky, pokud do jeho pořádání nezasáhne pandemie koronaviru.