Ono neni Oslo tak zajimave ale Praha. Vzdy je drtiva vetsina Noru jako cestujicich. A lety s Norw byly dost dobre obsazene.
Zbyněk
2 let
V čem je prosím Oslo tak zajímavá destinace pro aerolinky? Na turistiku zas tak zajímavé není, takže byznys nebo přestupy? Dlouhou dobu do něj lítalo vždy více než jeden i dva dopravci, a další to zkoušejí. Je pro mě zvláštní, co tam dopravce tak táhne.
spousta lidi tady zije v presvedceni, ze praha ma nedostatecnou sit destinaci (nekdy podavanou az stylem, ze z prahy se nikam neda dostat), čísi monopol (nikdy uz tedy nereknou koho) a ziji v presvedceni ze kdyz nejaky lowcost zacne z prahy litat do sebevetsi “díry”, tak se to zaplatí… nicmene ona ty atraktivnejsi destinace uz jsou casto rozebrany, do tech mene atraktivnich destinaci se i uz ted dostaneme z prahy za par supu s prestupem lowcosty to proste zkousi . i davno pred covidem to delaly stejne a zkousely, jestli se neco nechyti … a behem par mesicu po spusteni… Číst vice »
Mluvil jsem spíš o tom, že kdysi tam létal norek, sas i čsa zároveň, teď to vypadalo na norka, sas a flyr. Nic o nedostatečné síti jsem neříkal, jen mě zajímalo, v čem je to Oslo tak zajímavé. Díky za mínuska místo odpovědi, asi si je dám za rámeček 🙂
Tak SAS létá dálkovky a ČSA s ním počítám v té době měly code sharing. Norwegian se vlastně taky pokoušel o dálkovky. Jaké frekvence se dají zaplnit jen do Norska si netroufám soudit (když to mají problém odhadnout i aerolinky).
Oslo není turisticky úplně nezajímavé a navíc v letních měsících (a částečně i v zimě) je spojkou na sever za polární kruh či na západní fjordy. Zcela bez pochyby jedny z nejhezčích míst Evropy. Do Norska cestuji pravidelně a Norwegian nemá s obsazeností nikdy problém. Ta destinace je celkově pro české příjmy drahá, ale tak bohatších je tu stále více a sever může být pro mnoho lidi útěk z klasických dovolených. Tipy: Lofoty (v létě, když slunce nikdy nezapadá), město Andenes a sledování velryb, poloostrov Senja, západní monumentální fjordy a vodopády, vnitrozemí oblasti okolo řeky Otty, Trondheim, polární dálnice. Mimo… Číst vice »
Cestovatel
2 let
Škoda. Letěl jsem s něma v 05/22 ve ČT do Oslo, v NE zpět na Prahu. Je fakt, že oběma směry letělo asi jen 20 lidí. Letěl jsem pak i vnitrostátní jednosměrný let s FLYR Bergen-Oslo a let byl plně obsazen!
Vodník
2 let
Slibný rozjezd sezóny náhle krátí dost dopravců. Pro Prahu je to škoda.
Ono neni Oslo tak zajimave ale Praha. Vzdy je drtiva vetsina Noru jako cestujicich. A lety s Norw byly dost dobre obsazene.
V čem je prosím Oslo tak zajímavá destinace pro aerolinky? Na turistiku zas tak zajímavé není, takže byznys nebo přestupy? Dlouhou dobu do něj lítalo vždy více než jeden i dva dopravci, a další to zkoušejí. Je pro mě zvláštní, co tam dopravce tak táhne.
spousta lidi tady zije v presvedceni, ze praha ma nedostatecnou sit destinaci (nekdy podavanou az stylem, ze z prahy se nikam neda dostat), čísi monopol (nikdy uz tedy nereknou koho) a ziji v presvedceni ze kdyz nejaky lowcost zacne z prahy litat do sebevetsi “díry”, tak se to zaplatí… nicmene ona ty atraktivnejsi destinace uz jsou casto rozebrany, do tech mene atraktivnich destinaci se i uz ted dostaneme z prahy za par supu s prestupem lowcosty to proste zkousi . i davno pred covidem to delaly stejne a zkousely, jestli se neco nechyti … a behem par mesicu po spusteni… Číst vice »
Mluvil jsem spíš o tom, že kdysi tam létal norek, sas i čsa zároveň, teď to vypadalo na norka, sas a flyr. Nic o nedostatečné síti jsem neříkal, jen mě zajímalo, v čem je to Oslo tak zajímavé. Díky za mínuska místo odpovědi, asi si je dám za rámeček 🙂
Tak SAS létá dálkovky a ČSA s ním počítám v té době měly code sharing. Norwegian se vlastně taky pokoušel o dálkovky. Jaké frekvence se dají zaplnit jen do Norska si netroufám soudit (když to mají problém odhadnout i aerolinky).
Žijú tam ľudia.
Oslo není turisticky úplně nezajímavé a navíc v letních měsících (a částečně i v zimě) je spojkou na sever za polární kruh či na západní fjordy. Zcela bez pochyby jedny z nejhezčích míst Evropy. Do Norska cestuji pravidelně a Norwegian nemá s obsazeností nikdy problém. Ta destinace je celkově pro české příjmy drahá, ale tak bohatších je tu stále více a sever může být pro mnoho lidi útěk z klasických dovolených. Tipy: Lofoty (v létě, když slunce nikdy nezapadá), město Andenes a sledování velryb, poloostrov Senja, západní monumentální fjordy a vodopády, vnitrozemí oblasti okolo řeky Otty, Trondheim, polární dálnice. Mimo… Číst vice »
Škoda. Letěl jsem s něma v 05/22 ve ČT do Oslo, v NE zpět na Prahu. Je fakt, že oběma směry letělo asi jen 20 lidí. Letěl jsem pak i vnitrostátní jednosměrný let s FLYR Bergen-Oslo a let byl plně obsazen!
Slibný rozjezd sezóny náhle krátí dost dopravců. Pro Prahu je to škoda.
to neni skoda pro prahu.
to byly jen velke oci aerolinek 🙂