Neznámý pachatel namazal část trati na Moldavu olejem, na trati se objevilo kamení
Trať Most - Moldava u Hrobu se zbytky namazání olejem. Foto: Jan Šatava
K události došlo krátce poté, co se na trati vystřídali dopravci.
Obr. 7/11 – Proboha! Co je to za šrot!
Motorový vůz řady 811, přezdívaný též orchestrion, skleník, splašené trubky, šukafón. Byl vyrobený rekonstrukcí původních jednotek Regionova, přičemž původní Regionova byla roztrhnuta na dva samostatné vozy, byla vyměněna okna, sedačky, záchod a rekonstruována čela.
Něco podobného pamatuji tak před 15 lety na úzkorozchodné železnici na Mladějově. V průběhu konkurenčního boje, kdy koleje měly jednoho vlastníka a mašinky a průmyslové museum patřilo jinému subjektu. A někdo se holt jal namazati koleje olejem. Tak jen ta podobnost je čistě náhodná. I když dá se to vypočítat, na kolik metrů vystačí plechovka oleje nebo flaška řepkového oleje. Nicméně mohlo se taky v tomto novém případě jednat o technickou poruchu nějakého drážního pracovního stroje, který si proraženou olejovou vanou „ulevil“ na koleje.
Podle fotek je to jen na kolejnicích. Neplýtval to na šrouby, pražce a štěrk. Při technické závadě by to patrně bylo i mezi nimi.
ŘEPKOVÝ OLEJ! Takže další podezřelý!
Ministr dopravy by měl vystoupit v televizi a prohlásit že ještě jednou se něco takového stane, budou všem odborářům zdaněny a následně zcela zrušeny jejich bolševické režijky. A byl by klid.
Správně soudruhu! Tak tvrdě se na to musí, pěkně po bolsevicku, na co něco vyšetřovat všichni víme kdo to byl. Každej kdo má víc než já za to může. My strana a lid jsme rozhodli že za to zaplatí celým svým majetkem. Když budou mít kecy tak do lágru s nima. A byl by klid.
Já si taky myslím, že viník neměl daleko k modrým gumám, ale nemám přímý důkaz. Naopak ono je docela běžné, že pachatel se snaží zamést stopy nebo navést jiným směrem.
… a druhý den po prohlášení pana ministra dopravy by koleje na mnoha tratích byly naolejovány jen proto, že mnoho občanů by bylo rádo, kdyby jízdní výhody zaměstnanců železnic se eliminovány. Toto prohlášení a následné použití maziva na kolejnicích lidmi s nízkým IQ , kterých je v naší zemi velmi mnoho by mohlo způsobit i nehodové události a ohrozit lidi cestující ve vlacích; uvědomujete si vůbec, co píšete ???
správný text : ˝… jízdní výhody zaměstnanců železnic byly eliminovány˝. Omluva za chybu v příspěvku.
Pro krystof.bohm1,Anonymní alkoholik a jerry:
Všichni tři jste se ve mně pěkně spletli. Kritizovat naprosto neznámého člověka a ještě mě považovat za někoho jiného a podle toho psát své příspěvky , to by vám třem šlo velmi dobře. Vykazujete jednostranné myšlení. Anonymní alkoholiku, facku by Jste si měl dát sám sobě za ten Váš alkoholový výpotek.Nikoho pod jiným nickem nepapouškuji.
Nechám Vás tři ve Vašem omylu, hlupáci.
P.S. pro všechny ostatní na vaše palce hore/dole nehraju, mým z nich srandu.
Nešlo by to napsat česky?
Solvina došla😆😆😆
:DDD Jojo, protože když si někdo dá na internetu nick alkoholik, tak je totiž doopravdy alkoholik. Vy opravdu nebudete jaderný fyzik, viďte? A krom toho, máte na srdci něco dalšího, Tomture?
Nejsem a nikdy jsemTomtur nebyl!!!
A cena také nesedí!
Tohle je opravdu smutný příběh. Určitě člověk, který pevně věří, že ČD mají mít v celé ČR všechny tratě. Všichni tyto lidé by si měli uvědomit, že právě díky konkurenci se ČD konečně trochu zvedli. Jinak by jsme stále jezdili v koženkach a 810… s ČD jezdím rád, ale za tohle si můžou sami. Vlaky na Šumavě se jednoznačně zvedli a to za nižší cenu? Jak je to možné… to to budou asi ti soukromníci dělají zadarmo. Když ČD tvrdili, že to nejde. Bohužel je to stále státní moloch, kde je půlka zaměstnanců zbytečná. A dokud se k tomu nepostaví,… Číst vice »
Pokud to byl nápad nějakého vlakomilce, tak byl hodně pitomý, krom toho že byl zlý/špatný.
Čím víc pozornosti přitahovat na železnice tratě charakteru do Moldavy a daňoví poplatníci se brzy začnou ptát jestli pokračovat v dotování cca 12 Kč či víc za jeden ujetý km a sedačku (včetně infrastruktury)
Ještě jednou: Když si člověk jedoucí s rodinou na výlet autem spočítá jak vytížené jsou silnice a jak relativně nízké jsou náklady na ježdění víc osob v jednom autě (externatility spočítat nedokáže), tak lze očekávat čím dál větší odpor proti dotacím do železnice.
Já bych místo rušení lokálek radši zrušil vás.
Možná ho stačí zakonzervovat, buďme humánní 😃
Matlat olej v horském lese nad potokem může jen totální bezmozek.
třeba byl jedlej
To je věc druhá, mimochodem taky na paragraf.
Docela mi vadí v Českém právu, že se tresty nesčítají. Pokud někdo spáchá víc trestňáků, je horní sazba 4/3 té největší.
Lidská hloupost nezná hranic.
Možná bude i zajímavé zjištění,o jaký olej- tuk se jedná,oni tihle drobní teroristi sice v sobě mají nenávist,ale zas takovou,aby do akce investovali vlastní prachy,to ne. Kdoví,z čeho to v depu ukradl.
Z bečky, konve, nebo kanystru
Byl ten olej vyjetý? Kolik ho asi tak mohl použít? Jasněže všechen, dokud mu nedošel. 😀 Ale kolik si ho přinesl?
Kolik unesl 😀
Jinak je fakt, že pokud to nelil z konve přímo na hlavu kolejnice ale například natíral štětkou jakou se mažou vexle, stopy by po něm/nich zůstat mohly. Třeba i po zaparkovaném autě, ale teď už asi všechno přikryl sníh.
To snad ani nemůže být pravda, děsím se toho, co se mezi námi pohybuje za nebezpečné individua.
Třeba inspirace z Prahy na téma mazací šal… tramvaj.
To vypadá na nějakého zasloužilého nositele vyznamenání Vzorný železničář…
Z psychologického hlediska je velmi zajímavé pozorovat tu rozpolcenost duší a mysli šoto-bláznů, kteří sice pana Šatavu vnímají jako toho hodného, 810 a odvozeniny jako nejlepší vlak na světě, ale zde kvůli němu ostrouhaly ČD…. To musí být hrozné žít mezi těmito dvěma mlýnskými kameny a s tímto vědomím… zničující…a tohle je jen důsledek…. Vsadím se, že pachatel se teď trapí, že ublížil panu Šatavovi a šukafónu.
Proč kvůli němu? ČD údajně ani nepodalo žádnou nabídku (pozn. info od zaměstnance ČD, není to z mojí hlavy). Tak proč by on mohl za to, že tam ČD nejezdí?
Což ale pochroumaný (či alkoholem apod. vymletý) mozek nepobere.
Spousta lidí o vazbě Railway Capital – Jan Šatava nemá ani páru.
Zajímavé, zrovna toto medializovat. To je jako návod, jak ochromit tratě s velkým sklonovým poměrem? Bravo. Je to obrovský hazard s bezpečností na železnici. Pokud se stane to, když vyjela Arriva, že nikdo nedoplnil písek, tak se obávám, že by měl zasáhnout Drážní úřad a rozjet ve velkém kontroly dopravců.
Máme to snad ignorovat?
Samozřejmě, ale vykreslovat postup, že 100 metrů trati plus třicet promile klesání je zaručený „velký špatný“ včetně podrobností v diskusi. Je lepší to zaobalit a právě ukázat nebo připomenout, že lidé ohrožují provoz na železnici svoji nepozorností a nerespektováním pravidel a nikoli pouze na excesy jednoho člověka.
Obávám se, že se v názoru neshodneme, ale i tak díky za Váš názor.
Jak tohle souvisí s Arrivou? RC to zvládl a pachatel patří za mříže.
Zpráva je samozřejmě důležitá a zasloužila si publikaci.
Zeptal bych se – medializaci nějaké vraždy také berete coby „návod k vraždě“?
Totéž medializaci nějakého např. loupežného přepadení?
Nebo v čem byste viděl rozdíl?
Ale to jsou v Čr jednotky patologických jevů ročně. Viz. podrobné statistky PČR. Narozdíl od loupežného přepadení, kde jsou alespoň indicie v podobě kamer, blízkosti ostatních lidí jsou tyto tratě daleko od sídel a proto je pravděpodobnost chycení pachatele mizivá. Copak SŽ uhlídá cca. 15km tratě, (né-li desítek kilometrů jinde) kde je všude takto enormní klesání? A když už jsem u té Arrivy, když se toto stane někde na vytížené trati a někdo nedoplní písek, což se stalo u Jedlové, tak riziko nehody se při zásahu takového jedince opravdu rapidně zvyšuje.
Rozdíl je v návodnosti. Že se nějaká špatnost stala, je přiměřená informace. Popsat, jak špatnost provádět, je trochu něco jiného. Policie se také nepouští do „detailů“, když oznamuje, že zadrželi pachatele. Proč asi? Víte, jak se dá zneprovoznit stanice na jeden až dva úkony? Dá se to, když víte, co a jak. Chtěl byste to zveřejnit na internetu?
Toho jedina, ktorý to spravil, alebo skupinu ľudí, ak boli viacerí, nemôžem opísať spisovnými slovami. Dozaista máte tušenie aké slová myslím.
Slova nepomůžou, je potřeba ho najít, jinak bude příště hromada a možná i smrťák. Dotyčný je buď mladý, nebo mu z jiného důvodu vůbec nedochází možné důsledky jeho jednání. U pár hromad jsem ještě v mládí byl, není potřeba dělat schválně další.
Keď by ho aj chytili, bez dôkazov bude ťažké ho odsúdiť. Jedine že by sa priznal sám. Ak by mu nedochádzali možné dôsledky jeho konania, tak by mohol byť vyhlásený za nepríčetného. Ako taký patrí do ústavu, kde sa o neho budú starať, aby neohrozil seba alebo ďalších ľudí.
Asi modrý gumy, nebo nekdo nasranej ze tam jezdí šrot a ne neco modernějšího.
Taky to mohl být „fanda“ , který si jen něco dokazoval. Taky jsem dělal klukoviny, to sem psát nebudu. Každopádně tohle blbnutí je za hranou, mohlo pár lidí zabít nebo zranit. Proč se radši ten jedinec nepostaví s transparentem venku a nehuláká tak třeba x hodin? Stačí do ochraptění. Nátělník, kraťasy, sandály a určitě by si ho někdo všiml.
Podle fotek tam šrot jezdí stále, nevypadají jako poslední výkřik moderní techniky.
Šrot tam jezdí tak jako tak…regioshark je rozhodně mnohem modernější a tisíckrát lepší vozidlo, než 629, o tom se nedá pochybovat. 810 a 811 jsou si rovny. Tím samozřejmě neobhajuji tento trestný čin, jen podotýkám, že ke zhoršení vozového parku a komfortu cestování na této trati došlo v každém případě.
Regioshark je modernější, ale také podstatně dražší, 629 je na té horské trati při dvou obratech denně téměř za hubičku (snad někde kolem 120 Kč/km) a účel splní téměř stejně. Jinak Os z Mostu mají pár obratů za den, půl roku jen víkendový provoz, takže shánět něco moderního by nebylo úplně efektivní.
nějaký režijkář nemůže na výlet zadara? to se nedělá! ale tedy 811 to je síla, to si jako objednal kraj?
Jedná se o turistickou linku T8. Na většině T linek je provoz historických vozidel, tudíž
si myslím, že tady by se dalo přimhouřit oko. A dneska sem se byl svézt tímhle nahoru a mrkví dolu a celkem se to i dalo. 811 má celkem měkké pohodlné sedačky s podhlavníkem a příjde mi to i o něco málo tišší než 810 a regionova. Jednotka 829 za mě dostatečný komfort, nemám co vytknout. Byla tam i pěkná průvodčí od které jsem obdržel jako pozornost propisku a vysačku GW Train při příležitosti jejich prvního dne na této lince a trati.
ale pořád je to vlak stejné koncepce..interiér a sedačky tam lze udělat luxusní, dosadit klimu, zásuvky a wifi, ale to že vás to pak na záchodě ohodí na první traťový nerovnosti tímhle stejně nesmažete..a při každý jízdě vyklepe duši..
Místo 810.
jasně, pokrok nezastavíš… 😉 moderní vlak 811…chápu
já třeba režijku vlastním, ale u tratí typu Moldava jsem si jizdenku vždy kupoval a kupuji. ( aby někdo neměl záminku to zrušit s argumentem že zde jezdí jen ti s režijkou )
Zase nějaký Balda…
U Baldy je hlavní průser v tom, že dostal směšný trest a ještě ho z basy pustili dřív. A on pak dával médiím interview, kde se vysmíval a jasně říkal, že ničeho nelituje a pokusy vykolejit vlak byly správný čin. Co si z toho asi odnesli další dementi, které napadlo nebo napadne něco podobného? Že za útok na železnici dostanou trest jako za větší krádež, takže pohoda?
Tohle je obecný problém. Znásilnění – podmínka, vyhrožování – podmínka, zabití dvou lidí v autě – 3 roky…
Prostě tady je výhodné být gauner.
Taky že sem se nikde nedočet, že by to PČR chtěla vyšetřovat jako pokus o násobnou vraždu což fakticky byl…
Špinavý konkurenční boj, styďte se, Majere!
Tak dnes výlet na Moldavu. Vlak netopil, zpoždění cca 30 minut.
Měl jste s sebou kolo?
Který? Jel jsem s oběma dopravci a v obou bez problémů.
Takovy dopravni tomio 😀 venuje tomu veskery cas a navic rozdava banany
Kdyby se tu nebanovalo, bude to tu neskutečná žumpa.
Ta je i tak. Axelíček dostal banán a stejně tu pod jiným nickem znovu plevelí skoro každou diskuzi.
Co může být horší než Tomio?
vtvt třebas.. Ten svým blábolům i věří..
Taky sem jel oběma dopravci a též u obou bez problémů.
By mně zajímalo jak by tato diskuze vypadala kdyby se to stalo někdy koncem února-v březnu 2022. A nebylo by to na startovní den.
„Komplikace připravil neznámý pachatel prvnímu vlaku společnosti Railway Capital z Mostu na Moldavu v Krušných horách.“
První vlak RC vyjel z Mostu v 6.40 a u Hrobu byl v 7.16. To už se rozednívá,že? Střídání dopravců proběhlo o půlnoci.Tak ten olej tam musel nalít mezi 6 a 7 hod (už za světla).
Kdykoliv mezi posledním předchozím a tím vlakem.
Pane Tomturio Vokamuro, vy jste si založil nový účet? Přeji úspěšnou teroristickou kariéru, Alahu Agbár! A příště prosím RŽD.
Mám pro vás špatnou zprávu, Tomture. Jste deb-l a měl byste si dát facku. Opravdu nenápadný tady papouškovat to samý, akorát pod jinym nickem.
Kdyby to nebylo tak zlé/nebezpečné, tak by to bylo poučné.
Největší zájem „duševních gigantů“ poutá nejméně vytížená část sítě SŽDC viz např. nesmysly, když začínal nový dopravce na lince R14. Zatímco na vytížených tratích lidé od různých dopravců mají tolik práce, že na hlouposti nemají čas.
Připomínám, že na 33% železničních tratí SŽDC se odehrává velmi zhruba 85% výkonů pasažerské železniční dopravy a přes 90% přepravních výkonů nákladních železničních dopravců
Nějak vám do toho neštymuje úmyslné umístění stromu osobou do průjezdného profilu v úseku Mladá Boleslav – Bakov nad Jizerou, kde již tehdy v roce 2017 jezdilo cca 50 spojů (v součtu v obou směrech) v pracovní dny (a nyní jich tam jezdí ještě víc).
… a třeba tohle byl nejhlavnější koridor: https://www.policie.cz/clanek/kradez-na-zeleznici-277338.aspx
Souvislost? … nemám důkazy, abych tvrdil, že duševní gigant jenž aplikoval mazadlo na koleje se tímto nějak významně obohatil.
Jestli „kopal druhému jámu“ teda „tunil koleje“ o délce cca 100 metrů, tak toho mazadla spotřeboval dost, čili v dnešní ekonomické situaci by tak rozsáhlá aplikace nějaké ?mazadla? patrně byla nad finanční možnosti „sběračů kovů“
V roce 68 mi kolega z práce řekl o klukovině, co udělali ve Veleslavíně za války. Kluci věděli, že okolo jedenácté hodině pravidelně po jednokolejce jezdí těžký nákladní vlak z Dejvic do Ruzyně, tažený dvěma parníma lokomotivama. V těchto místech je jedno z nejprudších stoupání trati. Kluci namazali mazlavým mýdlem cca 150 metrů trati a zalehli, aby viděli, co to s vlakem udělá. Vlak přisupěl a oběma mašinám začala prokluzovat kola až se vlak zastavil. Vlakvedoucí pomocí drážního telefonu zavolal o pomoc do Buben, odkud museli vypravit dvě mašiny, aby vlak postrkovaly zezadu. Zpoždění několika hodin.
Jaká je souvislost s mimořádnou události termínově sladěnou s výměnou dotovaného dopravce?
Řekl bych, že až hodně pravdepodobná………
Reagoval jsem na předřečníka, který to srovnával s nějakou jinou mimořádnou situací, která IMHO nebyla v časové souvislosti s výměnou dotovaného dopravce
Vážený pane vtvt, s daty, která jste uvedl máte pravdu a lze s nimi pouze souhlasit.
Problém ovšem je, že jste přispěl vaším textem jaksi „mimo mísu“. Někdo úmyslně zneschopnil železniční vozidlo pro přepravu osob, navíc ve stoupání. Pokud by vlivem tohoto zlého úmyslu došlo k mimořádné události, při které by utrpěl újmu jakéhokoliv druhu někdo z vaší rodiny, bylo by vám buřt, na kolika procentech tratí se odehrává kolik procent výkonů na železnici.
Vzhledem k tomu, že jste bohužel nepochopil podstatu problému, jste za největšíh duševního giganta dnešního dne právě vy osobně!
Pouze jsem konstatoval fakta. Šéfové dopravních firem nemají dopravu na podobných tratí jako svoji prioritu. Vemte si, že baj voko ze 70 až 75 tisíc sedaček v dieslových vlacích ČD se jejich počet do pár let smrskne na takových 20 až 25 tisíc sedaček (nepočítám vlaky s dieslovými loko). O to větší bouře „bouře ve sklenici vody“ je na úrovni vlakomilců, když dojde ke změně dopravce na málo vytížených vedlejších tratích. Tipuji, že pokud Die Ländernbahn bude usilovat o zakázku dopravy do/z Děčína do Šluknovského výběžku, tak budou kolem toho velké diskuze „kam ten svět spěje“. Mluvím o U8, U9,… Číst vice »
Opět, jako vždy, Alex nezklame. Úplně mimo mísu.
Navíc síť SŽDC neznám. Když už jste na dopravním serveru a snažíte se působit, jako že tomu rozumíte, tak můžete začít tím, že si zjistíte správný název správce infrastruktury. Jenže to asi bolí, že.
Jak to mimo mísu? Vždyť oba v zásadě velké neúspěchy dotovaných zakázek ČD v poslední době se obešly bez podobných excesů. Viz S49/S71 pro Prahu/SČK a dálková R23.
O dopravu dieslovými pasažerskými vlaky na vedlejších tratí firma ČD nijak zvlášť neusiluje. Natož o linku do Moldavy, která nemá perspektivu penězovodu státních dotačních penězech
P.S. Nemůžu za to, že SŽDC má alergii na zkratku svého názvu. A už vůbec nemůžu za záměnu s oborovým e-magem silnice-zeleznice (tecka) cz
https://zdopravy.cz/sprava-zeleznic-zakazuje-zkratku-sz-sama-ji-ale-v-dokumentech-pouziva-40458/
Tohle jasně ukazuje na nějakýho starýho tupce – celoživotní modrou gumu…
Už neprošel – tak se tupě mstí..
A nebo to byla generální zkouška – příště to namaže v delším úseku a před vlakem co jede směrem dolů.
Jo a dopadne to jako v Chorvatsku dne 25.7.2009
https://mx-schroeder.medium.com/slippery-slope-the-2009-kaštela-croatia-train-derailment-d724130b42f0
Nevěděl jsem o co jde, tak jsem vygooglil tohle, je tam i ta drezína, která předtím stříkala retardant proti vzniku požáru a který zapříčinil kluzké koleje.
někdy to jsou lidé, o kterých by jste to neřekli
Neprojít zdravotní prohlídkou samo o sobě z člověka ještě škůdce nedělá. Toho se v něm muselo nastřádat víc.
kreténizmus některých šotoušů zjevně nezná mezí
:-Q
Ani bych se nedivil, kdyby pachatel byl tady v diskusi.
No je, Tomturio co se teď přejmenoval na VIZEK2442.
Koukal jsem. Stejné chyby, stejné známky. 😀
Kristepane. Taky se mi nelíbí náhrada žraloků derivátama 810, ale tohle přeci normálního člověka ani nenapadne. Přál bych si, aby se Policii povedlo ho vypátrat a potrestat jako výstrahu před podobně idiotskýma myšlenkama, které by snad mohly ještě někdy někoho napadnout. Tohle není o nějakém souboji železničních společností, tohle je o choré mysli konkrétního jedince.
žralok se nahradil 845, 811 jezdí místo 810, takže změna spíše kosmetická, co se týká adheze, tak jelikož 811 zssk má elektrický přenos výkonu, tak má hnané obě nápravy, takže tam je souprava o dvou motorácích na tom o mnoho lépe, takže i demostrace, že „lepší“ vlak tam nemůže vyjet je docela trapná, ale tak že by takový individua přemýšleli tím co mají v hlavě asi čekat nelze
Děkuji, máte pravdu, docela jsem měl staženou prdel. Jenom malá korekce deriváty 810 byly nahrazeny pouze osobní vlaky které předchozí dopravce provozoval řadou 809. Žraloky nahradil GWTR Mrkví
Díky za upřesnění (i kolegovi kixovi), netušil jsem.
no tak hlavně, že se pouštíte do komentování něčeho, o čemž evidentně vůbec nemáte páru…
Bohužel, to se stává i lepším z nás. Ve světě narazíte na spoustu lidí, co mají názor na věci, o kterých tolik nevědí. A často budou mít mnohem zarputilejší názor než moje „se mi nelíbí“ a i po uvedení na pravou míru si budou trvat na svém.
Toho „dřevorubce“ na Mladoboleslavsku našli. Magor. Dělal ze sebe vlastnce, ale životy lidí v jeho vlasti jsou mu úplně jedno.
argumentovat Palachem mu spíše poradil právník
Dobytek. Obecné ohrožení na něj, to je fakt něco neuvěřitelnýho.
Obecné ohrožení může být i nezpůsobilé HV nebo činnosti strojvedoucího, který neví, jak se zachovat na této trati a ještě mu Hv ujíždí vzad, viz text.
Takže tam nikdo jinej jak ČD nejni schopnej jezdit ? Prostě jak to nejni modrý a neplatí tam Tomtur režijka, tak to tam nesmí jezdit..
To se píše kde? Z 810, která má pískování narozdil od 811 by vyjel. Jenže rezijka cca 1300kc a roční DUK cca 500kc a na vše. Takže k čemu rezijka?
Celý leta to jezdilo na Tisovec a najednou to tady nejede ? Navíc to má o jednu hnací nápravu víc.
Odkud pořád berete že ty 811 nemají pískování? Vždyť na fotkách jsou krásně písečníky vidět.
„Nakonec pomohlo pískování,“ píše se přímo v článku. Chcete mi tvrdit, že tam zaměstnanec dopravce táhl písek na zádech a házel ho pod kola lopatou?
No tak takhle pracovitej fakt nejsem;-)
Pískovací zařízení je standardní výbavou hnacích vozidel. 🙂
Dnes už nejenom hnacích vozidel, třeba takový řídící vůz RailJetu je také vybaven pískováním.
podle tvých debilních vyjádření bych se na tebe bejt pčr klidně zaměřil, protože takový kraviny dokáže vymyslet jen člověk choré mysli..a k takovým činům mají blízko..
Sice originál SK 811 pískování nemá ale my s ohledem na nasazení na Moldavu pískování opravdu máme. A na Slovensku také na zubačce do Tisovce vyjeli
811 RCAS má také pískování. Podívejte se na fotky.
Kde jste kupoval ten olej a kolik jste ho tam vylil ?
Žádný olej nekupoval a navíc ta částka nesouhlasí.
Že by vyjetý olej?
Pane vlak se při pokusu rozjezdu pohnul lehce vpřed a začal prokluzovat, zabrzdil sem a že zabrždenou celou soupravou se sunul z kopce jako sáně.
Ten pocit Vám vůbec nezávidím. Taky bych měl řádně nahnáno.
Zkuste popřemýšlet, proč hasiči u dopravní nehody zasypávají vyteklý olej sorbentem.
Přičemž ani řidič ani strovedoucí nemá povinnost předvídat nezákonné jednání jiných. Úmyslně rozmazaný olej, aby to klouzalo, je zcela bez pochyby nezákonné jednání.
Kdy jste ty koleje mazal?
A co byste dělal vy? Moc možností není, písek použil.
Je otázka, jestli to mělo souvislost se změnou dopravce. Otázkou je řada 811. Jinde se osmsetdesítek a jejich derivátů zbavují, zde si je kraj objedná (jak kdosi zde napsal, místo žraloků). To je určitý krok zpět (ač si pana Ing. Šatavy musíme za vše, co vykonal, vážit).
811 zssk je tu místo 810 čd..což sice není pokrok, ale ale místo zřaloka to není, místo zřaloka tam jezdí 845, což bohužel krok zpět už je..811 má jedinou výhodou v obou hnaných nápravách, což se tam bude hodit, ale jinak pro cestující to nemá přínos v podstatě žádný..jen že to bude méně klouzat, pokud to někdo nebude mazat
Děkuji za vysvětlení. Ty dvě hnací nápravy u 811 zde budou jistě lepší než 810.
nejprve si zjistěte fakta než něco vypustíte. Bylo zde za poslední rok x článků že místo osobáků a řady 810 zde vyjede dopravce RC s řadou 810 a místo žraloků ČD na spěšňácích že vyjede řada 628 dopravce GWTR. Neřeknu kdyby jste se o železnici začal zajímat před týdnem, ale Vaše jméno je v každé druhé diskuzi kde furt trucujete.
Polední spoj +5, odpolední +11min. Aha, takže ty koleje asi někdo maže stále? Nebo jak se zduvodní zpoždění?
Kameny. Viz text.
Ano, ale u Mostu. Jenže systém to zpoždění udává od Hrobu na Moldavu. Tam ovšem Most není. Viz poloha vlaků.
Systém mi udává, že jste překročil maximálních kvótu zde povolených příspěvků. I lidská blbost má své meze.
Aha, takže pravdu slyšet nechcete.
Chci. Ale vy opravdu nejste jejím šiřitelem. Ono se stačilo podívat trošku do historie vašich příspěvků zde.
Argument dobrý, ale príjemce asi nechápe 😀
To není už můj problém:-)
Pokud vám jednou namažou koleje a následně poskládají na koleje kameny, jen sebevrah by jel plnou rychlostí dál. Také byste očekával další léčku za každým druhým obloukem. Důležité je dojet ve zdraví, pak možná včas.
[Píši záměrně NEpřímo:] Ano, sebevrah a nebo někdo, KDO pachatele zná moc dobře, tak dobře, že lépe to už nejde. 😐
Pane redaktore, Dubí až Moldava bylo také namazáno? Nebo proč i zde vlak dostal +5min. Tady něco nesedí. Že by závada na 811?
Ježiš 5 minut, no to je katastrofa, to by se ČD nestalo. Nebo co se tim snažíš dokázat? Nikde v článku není tvrzení, že bez toho oleje by RCAS určitě zpoždění mít nemohl, takže fakt nevim, o co ti jde.
Opravdu jízdní doby na krev.
„V Japonsku by vrátili jízdné!“
Kdo ten článek napsal? A jak tedy jela 809 na posledním spoji, když v 17h někdo namazal koleje. To nějak nesedí.
Pokud 811 není adhezně schopna stát, na čímkoliv namazané koleji, pak na této trati nemá co dělat. Předpokládám, že tímto článkem někdo dopravci zavařil a celou událost prošetří DÚ.
Takže to jste byl vy?
Jasně, mažu to celý den, inteligente.
Na jakém klesání ? Tohle nejni ozubnice.
Tak se laskavě podívejte na sklon zde a na zubačce. Moc rozdíl zde není. A mez adheze není dána jen sklonem, ale i stavem svršku.
Úmyslně namazaná kolej nejsou provozní podmínky. Mimochodem rozlívat olej v přírodě je normální?
Na dráze ano, viz delimo na mazani okolků vozidel. A vyhybky se nemůžou?
A kde je okolek a kde hlava kolejnice ?
Je vidět, že jste výhybku asi nikdy nemazal. U výhybek se mažou stoličky, ty jsou asi tak 8-10 cm pod temenem kolejnice. Namazat hlavu by nemělo na chod výhybky žádný smysl. To vážně prosím nesrovnávejte.
Jednak to není dělilo, ale Delimon a jeho mazací médium olej ani nevidělo. Je to mýdlo.
Vy víte, kdy byly namazané koleje?
Předpokládám za světla, což večer a ráno není. Proč pan Šatava lže? Říká, že spoje jedou včas a systém SŽ píše zpoždění.
podle těch jeho příspěvků bych to klidně na něj tipnul, protože to se jen tak nevidí..
Ty žalude ,u ČD snad na Moldavu nikdy zpoždění nebylo ? Bylo co , a celkem často , ty jsi určitě nějakej ČD gibon co ….
Koukám, že ČD Ultras hooligans už řádí ! Kéž by Policie pachatele dopadla !
Jestli zjistí kdo to byl (a vyfásne nějakou trapnou pokutu), PROSÍM zveřejněte jeho jméno… osobně ho zajdu namazat olejem, a šutr zastrčit do pr…
A pokud by se nááááhodou zjistilo že je příslučníkem „modré armády“, dostane navrch odznáček ČSD – zapíchnout!
ČHUSD – Českohornouherské socialistické dráhy.
Hned první den se projevila výhoda zvolených hnacích vozidel. Šukafon s jedinou hnací nápravou by asi měl mnohem větší problém vyhrabat se z toho.
Takže se někdo chtěl pomstít na cestujících? Doufám že ho chytí a schytá to za obecné ohrožení. Pak mu možná dojde, co udělal.
Nenaolejuje-li Julie GWTR koleje naolejuje je Jaromír (Balda).
Vždyť to byl Tomtur, což je krycí jméno pro jistého japonce co si už dříve najal železničního teroristu.
Jaká náhoda, že se to objevilo hned první den, kdy na trati jezdí soukromí dopravci. To se přívrženci modrých gum opět vyznamenali. Doufám že PČR to bude brát jako ohrožení bezpečnosti drážní dopravy a že dotyčnýho pitomce najde.
Není šance. Policie akorát udělá zápis, po měsíci odloží. Jsem realistka. To by musel pachatel provádět činnost opakovaně a na stejné trati.
Dost podobný princip jako telefonování policii o uložení bomby z mobilu bez registrované SIM. Chycení byli jen hlupáci, který volali z budky jebo ze svýho čísla.
Obávám se, že bohužel to tak opravdu dopadne. Pokud není svědek a nikdo ho nenačapá, tak těžko někoho dohledají.
Jestli měl u sebe mobil, tak by to mohlo stačit.
Lokalizace pomocí mobilu je mimo město s přesností na desítky až stovky metrů. Takže i kdyby PČR měla od mobil.operátorů data o všech lidech co se tam pohybovali, může potenciální pachatel říct, že šel po cestě kousek vedle.
Nebude jich tolik. Kdo tam chodí běžně, toho vytřídí jednoduše, stejně jako místní, kteří tam bydlí.
Kdyby šel kousek po cestě vedle, tak … natřít 100 m kolejí se za 2 minuty nedá. Ujít 100 m za 2 minuty není problém.
Otázka je, jestli to potom vydrží říkat celý výslech ;).
No, toho blba SPĎáckýho Baldu taky chytili. Tak snad padne klec i zde.
Toho ale chytli, protože potom ještě házel do různých schránek tam někde u Mnichova Hradiště letáky podobné těm, co se našly na místě činu a při tom rozvozu projel pod dopravní kamerou svým autem oblepeným reklamou na SPD. PČR prohledávala ty kamerové záznamy, když jim někdo oznámil ty letáky ve schránce a takhle ho našli. Dost velká chyba..
Najdou kanystr, buďto ho nosí s sebou a to je velmi nápadné nebo ho někde nechá i s otisky prstů.
No měl jsem v ten moment opravdu chvilku i strach.
Nastražený kameny mi přijde běžná dětská hra a potkám je jako fíra několikrát do roka. Ten olej, to je ale hnus.
Být to jen kamení, tak to třeba nikdo do spojitosti s dopravci dávat nebude, ale olej.. To asi dětská hra nebyla.
Nic takového jsem ale nezmínil.
Jo, olej vedle kolejí nenajde, ten si musí přinést z domů, a tím se to stává jasně promyšlenou akcí…
U kamenů předpokládám záleží hodně na velikosti.
Přesně tak, nedbalost tady nepřipadá v úvahu.
Já dávala s klukama v Olovnici na koleje poplašňáky. Paradoxně pod úplně stejný stroje, které tam jezdí dodnes. 😄
Já dával na koleje hřebíky , pak jsem z těch placatych výlisků dělal figurkam meče .
Jenže poplašňáky ani hřebík nikoho ve vlaku neohrozí. Olej do stoupání je problém a na spádu už je to o průser.
Dětská hra, vzápětí po tom, co tam někdo vyleje olej? Podivná náhoda.
A to se da projet, ty sutry?
Menší shodí trubka pískování, ještě menší přejede a rozdrtí, ale ideální to samozřejmě není.
Náš strojvedoucí potvrdil asi 100 metrů namazaný úsek na obou kolejích.
Možná od delima. 811 snad nemá pískování?
Úsek pouze 100 metrů a na obou šínách? 🤷♂️😉 A čistě náhodou před prvním vlakem nového dopravce? Sakra, to je náhod.
začíná být jasné, pod jakým nickem se zde ten dement kochá svým dílem 🙁
Myslím, že máme prvního sprostého podezřelého 🤓
A hned dole na začátku stoupání…..
Můžeš ty kameny a olej prosím nedávat na české koleje ale na železnici v Rusku, Bělorusku nebo okupované části Ukrajiny? Tam budeš užitečný a klidně si Vem i bombu.
Tohle fakt může udělat jen úplnej mentál.
Jasné gesto ukřivděných modrých gum, není to poprvé ani naposledy co nepochopili, že za to nemůže nový dopravce, že vyhrál, ale neschopnost jejich „skvělého“ chlebodárce vyhrát takovou zakázku.
A co tam přesně bylo špatně? Na Sp jezdily Žraloci – dosud nejmodernější jednotka v ČR a na Os modernizované šukafony s vysokými sedadly a stahovacími okny, které na tu lokálku bohatě stačí a jen si tochtěli nechat zaplatit v odpovídající výši. Že kraj chtěl to nejlevnější a šel o krok zpět, to je jeho problém, ani jednoho z dopravců. Kamení na kolejích odsuzuji.
Ani bych neřekla neschopnost jako spíš nezájem. Všimněte si, že se daří v elektrických zakázkách. V nezávislé trakci mám subjektivní domněnku, že nejsou pro ČD prioritou.
V elektrické trakci mají ČD nové jednotky od Škody a konkurenci reálně jen od Regiojetu, jehož zase zakázky od krajů moc neberou.
V nezávislé trakci je daleko větší konkurence a ČD mimo několika žraloků nemá moc co nabídnout.
Dovolím si opravit. Suverénně nejvíc elektrických vlaků jezdí DP Praha. Uvidíme jestli expanduje i na železniční koleje, např. jako jeho pařížská obdoba RATP.
Nepředpokládám, že by ČD si troufla na provoz městské kolejové dopravy, tak jak si troufla Deutsche Bahn provozem berlínského SBahnu.
A aktuálně, v realitě, je snad DPP konkurentem ČD v krajských soutěžích na provozování vlaků (zdůrazňuji, že na železnici) v závislé trakci? Ne, není. Napsat nesouvisející spekulativní žvást neznamená „opravit“.
Uvidíme. Např. takový DP Brno, který zaměstnává 1400 řidičů by předpokládám zvládnul provozovat 31 nových vlaků pro Jihomoravský kraj.
Otázkou je, jestli DP Brno chce.
Jednak to byla Deutsche Reich bahna a bylo to za císaře Viléma. Předtím tam nikdo nejezdil, nebylo po čem. Není moc velký rozdíl mezi Sbahn Berlín a ježdění do Dobřichovic, do Uhříněvsi …
Mluvím o nedávné minulosti. V 2003 byl berlínský S-Bahn v rámci jedné zakázky a za pár roků bude rozdělen na 3 zakázky.
Ono ta atomizace je vidět např na tom, že v rámci Berlin-Brandenburg je přes 20 zakázek na kolejovou dopravu (z toho největší zakázkou je provoz tram+U-Bahn). V Praze+Středočeském kraji je cca tucet zakázek na kolejovou dopravu. Plus přibyde zakázka pro provoz městské železnice S61 (Regiojet) a S71 (zatím není vybrán).
A ostatní snad mají? Desira ať si strčí někam nebo pošlou na Ukrajinu.
Aha. Další mag…
A to někde ti žraloci vesele brázdí koleje celou dobu pad drátama – viz osobáky od Chebu až do Chomutova.
Šotouši se radikalizují
Neuvěřitelná tupost, která odcházejícímu dopravci samozřejmě nijak nepomůže.
Být policií, prověřím i některé diskutující zde.. ani by mě to nepřekvapilo…
Šatava je tady přece ten hodnej. Dokonce jezdí se šukafonem (byť slovenským). Spíš bych čekal že to budou mazat GWTR, aby se potvrdilo že to ty německé šroty určené na roviny fakt nevyjedou.
Asi ty diskuze nečtěte pořádně, nebo z většiny usuzujete na všechny….
Typicko někdo, kdo všem říkal, že nevyjedou.. a postaral se o to způsobem mentálně defektního člověka.
I na Kreportu. Když přebíral GWTR R25, tak tam jeden, co to neunesl psal právě o namázání kolejí. Oni ty lidi jsou tak pitomí, že se prásknou sami.
Tak hlavně odcházejícího dopravce to ani nezajímá, protože o výkony nadále neměl zájem.