Nejlepším odůvodněním změny rozhodnutí je – členům komise se česká tramvaj líbila více než ta polská …prostě je „hezčí“ …
To je zcela neměřitelná veličina ….
Jenki
2 let
„Na 1. zasadnutí komisie boli zverejnené hodnoty kritéria, ktoré jednotliví uchádzači predložili vo svojich ponukách. Na 2. zasadnutí komisie bolo určené poradie uchádzačov. Splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky komisia vyhodnocovala u uchádzačov, ktorý predložili ponuku. Na 8 zasadnutí komisie bol vylúčený uchádzač Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz…“
Aha… takže hodnotící komise v Košicích tak dlouho zasedala, až na osmý pokus zjistila, že měla jednoho uchazeče vyloučit?
Určitě na to přišli sami od sebe, z celého srdce tomu věřím, no fakt.
Tram maji byt financovany z fondu EU, transparentnost tendru v KE nechci rozebirat – od admina bych za slovnik dostal stop, ale jestli se to rychle neukonci tak ve finale odejde z dlouhym nosem SKODA i PESA.. Bez fondu EU KE kupovat nic nebudou – nemaji na to.
Hlavně cenově…
I když mají neefektivní interiér kvůli podvozku uprostřed vozu…
Dom
2 let
Jojo, Škodovka agituje jak je moderní a nadčasová společnost třeba s bateriovými vlaky, ale tyhle cukance v našem rybníku pořád ráda používá. Dokud to bude dělat, bude to furt jen lokální hráč.
Nejlepším odůvodněním změny rozhodnutí je – členům komise se česká tramvaj líbila více než ta polská …prostě je „hezčí“ …
To je zcela neměřitelná veličina ….
„Na 1. zasadnutí komisie boli zverejnené hodnoty kritéria, ktoré jednotliví uchádzači predložili vo svojich ponukách. Na 2. zasadnutí komisie bolo určené poradie uchádzačov. Splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky komisia vyhodnocovala u uchádzačov, ktorý predložili ponuku. Na 8 zasadnutí komisie bol vylúčený uchádzač Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz…“
Aha… takže hodnotící komise v Košicích tak dlouho zasedala, až na osmý pokus zjistila, že měla jednoho uchazeče vyloučit?
Určitě na to přišli sami od sebe, z celého srdce tomu věřím, no fakt.
A určite v tom nemá prsty Škoda Transportation.
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-dokumentov/document/3205862/content/1289649/download
No comment.
Systém, kde se donekonečna můžete odvolávat v jedné věci (a u jedné instance), až dosáhnete svého, je k zblití…
Teď by se měla zase párkrát odvolat Pesa, aby se dorovnalo skóre. Ale vážně… je to absurdní!
Tak oni asi potřebovali, aby se to táhli a pak mohli podepsat smlouvu, až budou mít kapacitu.
Možná jsem hnidopich, ale trošku mi v tom chybí informace o důvodu zrušení tendru….
Neni zrušen tendr, ale rozhodnutí o výběru
Tram maji byt financovany z fondu EU, transparentnost tendru v KE nechci rozebirat – od admina bych za slovnik dostal stop, ale jestli se to rychle neukonci tak ve finale odejde z dlouhym nosem SKODA i PESA.. Bez fondu EU KE kupovat nic nebudou – nemaji na to.
Polské tramvaje jsou hodně povedené
Hlavně cenově…
I když mají neefektivní interiér kvůli podvozku uprostřed vozu…
Jojo, Škodovka agituje jak je moderní a nadčasová společnost třeba s bateriovými vlaky, ale tyhle cukance v našem rybníku pořád ráda používá. Dokud to bude dělat, bude to furt jen lokální hráč.
To bych neřekl, když se podíváte třeba jak se hádají Alstom a Stadler o zakázku pro ÖBB. Oni to dělají všichni, když mají možnost…
To je podstata demokratického a právního státu. Možnost se odvolat.
Osmkrát?
To už je vážně trochu moc…
A o kousek později už jen exportní…
To předposlední souvětí nedává tak úplně smysl. Chybička se vloudila.
Njn, může to vyhrát kdokoliv, pokud to bude Schadewerk.. Jak jinak.