Moravskoslezský kraj má opět reklamu na letadle, Embraer LOTu láká k návštěvě severní Moravy
Nový logojet na Embraeru E195 letecké společnosti LOT propagující Moravskoslezský kraj. Foto: Piotr Bożyk / Rynek Lotniczy
Vlastní reklama na letadle je součástí stomilionové smlouvy o propagaci kraje.
Skrytá dotace jako další dílek do hry „Každá vesnice vlastní letiště“…
Brno, Ostrava, Pardubice a Budějovice…plus dotované vlaky z Brna do Vídně.
Opravdu by mě zajímal celkový účet českých veřejných rozpočtů za dotaci letecké dopravy. A výsledek …?
To je prd. Saudia má v propagačním videu ke své lince do Mnichova záběry z Českého Krumlova a Prahy.
Taky bych raději nějak ošetřil dotaci podmínkou lepších časů letů, jak už píše předřečník Majkl.
– ráno a odpoledne odlet
– odpoledne a na noc přílet
Pracovně lítám fakt hodně, velmi bych preferoval lety z OSR, pokud by byly použitelné. Ale asi jako většina, lítám z KTW a z KRK, bo časy. Věřím, že s lepšímím LŘ by byla obsazenost daleko větší.
Zdá se, že z pohledu pokrokového Moravskoslezského kraje je 100 mil. CZK pouhý pakatel.
Vždyť za tu sumu lze pořídit pouhých 510 vodíkových jízdních kol. Dvě už testují…
https://zdopravy.cz/moravskoslezsky-kraj-koupil-dve-vodikova-kola-jedno-vyjde-na-196-tisic-korun-154535/
A jak vodíkové kolo souvisí s letectvím – bude také létat 😁😁?
LOT je super, ale chybějící pátek a neděle jsou problém. Těch 5:25 je ok z hlediska rychlého ranního přesunu po Evropě, ale dostat se na letiště na tento čas je pro lidi bydlící dál za Ostravou problém, pro ty bez auta nemožné. Bus DPO přijíždí brzo a jezdí věčně skoro prázdný, stačil by minibus. Za těch 100 milionů mohli přidat nějaké rotace nebo i nové spojení, a ono asi nic. Svého času slibovali, že bude LOT létat více, to jim dali méně peněz? A některé letenky s přestupem nejde vůbec přes web dopravce koupit. Takže to všechno nám dává obsazenost… Číst vice »
Lepší to dát na sociální sitě nebo reklamu na weby prodeje letenek v zahraničí, timhle si akorát honí triko a výsledek žádný.
Já trošku marketing dělám ale tohle je fakt děs co nemůže moc fungovat. Nápis North Moravia je maličký a netuším co mi má říct ta tmavá grafika, přes veškerou snahu jsem nerozeznal, co na ní je. A to je letadlo focené za světla. Ale hlavně, když chci něco propagovat, musí za tím být nějaký jasný produkt, obsah. Jsem potenciální zákazník a náhodou si toho nápisu všimnu, tak zadám do vyhledávače „visit north moravia“. Najde mi to samé neoficiální fanouškovské stránky, až někde v půlce vidím vtipně web Visit Czechia 🙂 Na něm toho v sekci North Moravia ale moc není.… Číst vice »
Ale o to se přece vůbec nejedná. Jde jenom o dotaci pro LOT, ale takovým způsobem aby do toho neskočila EU a nezatrhla to. Bez těch peněz by tu linku neudrželi.
Přitom by stačilo jenom zlepšit časy rotací a obslužný servis, a linka by se za ty cenové podmínky naplnila sama.
Ve světle tohoto velkorysého reklamního počinu „visit North Moravia“ se jeví letošní dotace 100 mil. Kč Jihočeského kraje ve prospěch Josef Švejk Airport České Budějovice jako ještě velice smysluplné rozhodnutí. 🙂
Visit silesia
Jo to napište na letadlo v Polsku a poláci hned vědí kam mají jet :-))))
Právě díky tomuto by se zvedl počet cestujících 😀
To rozhodně. .)))
https://en.wikipedia.org/wiki/Silesia
Já bych tam dal
VISIT OSTRAVA!!!
Copak tam máte na té Severní Moravě zajímavého, abych se tam vydal na visit? 😄
Třeba kouřící Emu.
Lidem znající jen Prahu, Krumlov a Hlubokou, možná Lednici, to nevysvětlíte.
A taky prochc..ou a poblitou Stodolní 🙂
Typický čecháček. : – )
Tady toho je k vidění. Se koukněte do mapy.
Nejlíp do mapy volebních výsledků.
Podle těch volebních výsledků byli třeba Slováci před dvěma let super národ, kterému jsme záviděli.
Dnes je téměř nenávidíme.
Čím to je? : – )
Bože to je zase konet
LOT má perfektní ceny, super akční nabídky, například právě teď NY za necelých 9K zpáteční z OSR, ale všechno to kazí tristní letový řád, ať se to někomu líbí nebo ne, musí se lítat 2x denně a každý den, jinak se LF nikdy nezlepší. Díky tomu jakým způsobem to doteď litá, to často nenavazuje a i když bydlím kousek od Ostravy a chci lítat z Ostravy, dopadne to tak, že jedu do Krakowa protože prostě bývají v nabídce přestupové časy i třeba 6 až 9h a nebo třeba se do destinace z OSR dostanu, ale zpět se nedostanu v termínu,… Číst vice »
Reklama na lietadle ničomu pomôcť nemá, je to len spôsob ako naliať peniaze do LOTu bez toho aby to bola nedovolená štátna pomoc 😉
Inak ten problém čo popisuješ sa týka všetkých regionálnych letísk v okolí veľkého letiska.
Uz tim nekdo leta? Jaka je obsazenost?
Docela by mne zajímalo těch 21 návrhů, které neprošli.
Pokud neni v reklamě zmíněna Česká republika, tak s výjimkou Slovenska, znaji Moravu nanejvýš obyvatelé okolniho příhraničí ( samozřejmě ještě emiganti).
Rád bych viděl seznam těch alternativních návrhů k „vítěznému“ North Moravia. Opravdu jde vymyslet 21 tak blbých pojmenování, že je nelze použít k reklamě na trupu letadla? Pochopil bych ještě tak pátý pokus. Ale dvacátý druhý? Jestli si to s vlastníkem LOT pinkali stylem jeden návrh za týden, tak měli pěkných pár měsíců o zábavu postaráno a úředník mohl vykázat činnost 🙁
Já tam třeba na první pohlef nevidím žádnou reklamu na návštěvu Severní Moravy, ale nějakou novou značku LOTu „Visit“. Ta Severní Morava je naprosto drobným písmem a ten obrázek je úplně nečitelný.
Při letu to bude líp vidět a až přistane, přečtete si to drobné.
: – )
Marketingově v cizině zcela nepoužitelný pojem Moravskoslezský přiměřeně zjednodušili…