Moravskoslezský kraj má opět reklamu na letadle, Embraer LOTu láká k návštěvě severní Moravy

Nový logojet na Embraeru E195 letecké společnosti LOT propagující Moravskoslezský kraj. Foto: Piotr Bożyk / Rynek LotniczyNový logojet na Embraeru E195 letecké společnosti LOT propagující Moravskoslezský kraj. Foto: Piotr Bożyk / Rynek Lotniczy

Vlastní reklama na letadle je součástí stomilionové smlouvy o propagaci kraje.

32 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
petr-6496

Skrytá dotace jako další dílek do hry „Každá vesnice vlastní letiště“…

Brno, Ostrava, Pardubice a Budějovice…plus dotované vlaky z Brna do Vídně.
Opravdu by mě zajímal celkový účet českých veřejných rozpočtů za dotaci letecké dopravy. A výsledek …?

Otakar Fink

To je prd. Saudia má v propagačním videu ke své lince do Mnichova záběry z Českého Krumlova a Prahy.

Rvdh

Taky bych raději nějak ošetřil dotaci podmínkou lepších časů letů, jak už píše předřečník Majkl.

– ráno a odpoledne odlet
– odpoledne a na noc přílet

Pracovně lítám fakt hodně, velmi bych preferoval lety z OSR, pokud by byly použitelné. Ale asi jako většina, lítám z KTW a z KRK, bo časy. Věřím, že s lepšímím LŘ by byla obsazenost daleko větší.

Karl vB.

Zdá se, že z pohledu pokrokového Moravskoslezského kraje je 100 mil. CZK pouhý pakatel.
Vždyť za tu sumu lze pořídit pouhých 510 vodíkových jízdních kol. Dvě už testují…
https://zdopravy.cz/moravskoslezsky-kraj-koupil-dve-vodikova-kola-jedno-vyjde-na-196-tisic-korun-154535/

Vlastik

A jak vodíkové kolo souvisí s letectvím – bude také létat 😁😁?

otázka

LOT je super, ale chybějící pátek a neděle jsou problém. Těch 5:25 je ok z hlediska rychlého ranního přesunu po Evropě, ale dostat se na letiště na tento čas je pro lidi bydlící dál za Ostravou problém, pro ty bez auta nemožné. Bus DPO přijíždí brzo a jezdí věčně skoro prázdný, stačil by minibus. Za těch 100 milionů mohli přidat nějaké rotace nebo i nové spojení, a ono asi nic. Svého času slibovali, že bude LOT létat více, to jim dali méně peněz? A některé letenky s přestupem nejde vůbec přes web dopravce koupit. Takže to všechno nám dává obsazenost… Číst vice »

Otansiho

Lepší to dát na sociální sitě nebo reklamu na weby prodeje letenek v zahraničí, timhle si akorát honí triko a výsledek žádný.

Twix

Já trošku marketing dělám ale tohle je fakt děs co nemůže moc fungovat. Nápis North Moravia je maličký a netuším co mi má říct ta tmavá grafika, přes veškerou snahu jsem nerozeznal, co na ní je. A to je letadlo focené za světla. Ale hlavně, když chci něco propagovat, musí za tím být nějaký jasný produkt, obsah. Jsem potenciální zákazník a náhodou si toho nápisu všimnu, tak zadám do vyhledávače „visit north moravia“. Najde mi to samé neoficiální fanouškovské stránky, až někde v půlce vidím vtipně web Visit Czechia 🙂 Na něm toho v sekci North Moravia ale moc není.… Číst vice »

Pavel

Ale o to se přece vůbec nejedná. Jde jenom o dotaci pro LOT, ale takovým způsobem aby do toho neskočila EU a nezatrhla to. Bez těch peněz by tu linku neudrželi.
Přitom by stačilo jenom zlepšit časy rotací a obslužný servis, a linka by se za ty cenové podmínky naplnila sama.

Karl vB.

Ve světle tohoto velkorysého reklamního počinu „visit North Moravia“ se jeví letošní dotace 100 mil. Kč Jihočeského kraje ve prospěch Josef Švejk Airport České Budějovice jako ještě velice smysluplné rozhodnutí. 🙂

Jiřík

Visit silesia

PeDazOl

Jo to napište na letadlo v Polsku a poláci hned vědí kam mají jet :-))))

Jirik

Právě díky tomuto by se zvedl počet cestujících 😀

PeDazOl
Facepalm

Já bych tam dal
VISIT OSTRAVA!!!

Libor

Copak tam máte na té Severní Moravě zajímavého, abych se tam vydal na visit? 😄

Granja

Třeba kouřící Emu.

jal

Lidem znající jen Prahu, Krumlov a Hlubokou, možná Lednici, to nevysvětlíte.

PeDazOl

A taky prochc..ou a poblitou Stodolní 🙂

jal

Typický čecháček. : – )

nadya

Tady toho je k vidění. Se koukněte do mapy.

Facepalm

Nejlíp do mapy volebních výsledků.

jal

Podle těch volebních výsledků byli třeba Slováci před dvěma let super národ, kterému jsme záviděli.
Dnes je téměř nenávidíme.
Čím to je? : – )

fgg

Bože to je zase konet

Majkl

LOT má perfektní ceny, super akční nabídky, například právě teď NY za necelých 9K zpáteční z OSR, ale všechno to kazí tristní letový řád, ať se to někomu líbí nebo ne, musí se lítat 2x denně a každý den, jinak se LF nikdy nezlepší. Díky tomu jakým způsobem to doteď litá, to často nenavazuje a i když bydlím kousek od Ostravy a chci lítat z Ostravy, dopadne to tak, že jedu do Krakowa protože prostě bývají v nabídce přestupové časy i třeba 6 až 9h a nebo třeba se do destinace z OSR dostanu, ale zpět se nedostanu v termínu,… Číst vice »

Samo

Reklama na lietadle ničomu pomôcť nemá, je to len spôsob ako naliať peniaze do LOTu bez toho aby to bola nedovolená štátna pomoc 😉

Inak ten problém čo popisuješ sa týka všetkých regionálnych letísk v okolí veľkého letiska.

Jarda

Uz tim nekdo leta? Jaka je obsazenost?

Vlastik

Docela by mne zajímalo těch 21 návrhů, které neprošli.
Pokud neni v reklamě zmíněna Česká republika, tak s výjimkou Slovenska, znaji Moravu nanejvýš obyvatelé okolniho příhraničí ( samozřejmě ještě emiganti).

Panoramix

Rád bych viděl seznam těch alternativních návrhů k „vítěznému“ North Moravia. Opravdu jde vymyslet 21 tak blbých pojmenování, že je nelze použít k reklamě na trupu letadla? Pochopil bych ještě tak pátý pokus. Ale dvacátý druhý? Jestli si to s vlastníkem LOT pinkali stylem jeden návrh za týden, tak měli pěkných pár měsíců o zábavu postaráno a úředník mohl vykázat činnost 🙁

Průvodce původní Aleš

Já tam třeba na první pohlef nevidím žádnou reklamu na návštěvu Severní Moravy, ale nějakou novou značku LOTu „Visit“. Ta Severní Morava je naprosto drobným písmem a ten obrázek je úplně nečitelný.

jal

Při letu to bude líp vidět a až přistane, přečtete si to drobné.
: – )

Jan

Marketingově v cizině zcela nepoužitelný pojem Moravskoslezský přiměřeně zjednodušili…