Metrans Rail převzal poslední desátou objednanou lokomotivu Siemens Vectron
Lokomotiva Siemens Vectron v barvách Metransu. Pramen: Siemens Mobility
Společnost Siemens Mobility završila dodávku deseti lokomotiv Vectron MS firmě Metrans Rail. Poslední stroj byl předán včera v terminálu Metransu
Blahopřeji konkurenčnímu dopravci,to naopak ten český národní údajně /zasleschl jsem z agentury JPP/ má v úmyslu vyškemrat si výjimku z ETCS pro stroje 122,123 po roce 25.
Pro Metrans jednoznačně palec nahoru a ať se daří i nadále!
Já se divím, kolik je tu lidí, co ještě nepochopili, že Mirvald je obyčejný troll. Do žádné diskuse ještě nenapsal ani jeden smysluplný příspěvek.
On nemusí být troll, on je možná jen tak „nedostatečně inteligentní“, abych to opsal… 😀
Doktor říkal že je monemtálně retardovanej!!!
Momentálně zaostalej.
„Cílem trolla je bavit se rozvracením diskuse. Pokud jej diskusní komunita bude ignorovat, přestane jej jeho činnost bavit…“ Jenže tohle na tomto serveru nefunguje, vždy se najde někdo (a obvykle jich je víc), kteří tu automaticky očekávají prostor pro racionální argumenty a Mirvaldovy hlášky je hned nastartují.
Metrans převzal…a Metrans odevzdává. V Břeclavi na 24. koleji 2 x 189 MRCE (plus jedna od PKP CI).
Je mi to velice líto, ale opět musím vyslovit velké rozpaky. Proč si česká firma neobjedná lokomotivy u české firmy, když v Plzni máme světově významného výrobce. Jinak samozřejmě lokomotivu Metransu přeji.
Porotože náš světově významný výrobce nedokázal dotáhnout projekt E109 je zdárnému konci…poměr spolehlivosti vůči ceně je prostě špatný.
Asi preto, že 1. Metrans nie je Česká spoločnosť ale patril do Nemeckého holdingu 2. Škoda so svojou E109 nemá ako Vectronu konkurovať. Vectron je univerzálna lokomotíva schválená na prevádzku v skoro všetkých európskych štátoch, kdežto Škoda je schválená len v CZ, SK, AT, HU, a ledva v D. 3. Skúsenosti s Vectronom hovoria za všetko, Škoda predala dohromady 26 lokomotív oproti 980tim od Siemensu. 4. Poruchovosť E109 je viac než kritická, také Slovenské viac stoja na závady ako jazdia, väčšina českých jazdí len na pol trakčných motorov. A tých argumentov by bolo oveľa viacej ale myslím, že tieto bohate… Číst vice »
Strejdo já na těch popelnicích z Mnichova jezdím. A na to;že už to má pátou SW verzi a stále neumí jen EDB(narozdíl od Traxxe),slabě topí,klima “styl car klacek”(kde jaký Hnůjdej má digi),za ty prachy bych teda čekal něco víc. A krom toho,”ucítí vodu” a je v zadeli.Vím věc názoru(taky ho nikomu nenutím)
Ano, souhlas. Ono se jedná o jakousi evoluci BR 189. Nic převratného a revolučního na Vectronu nehledejte. Jednoduchý, blbuvzdorný.
Jakou lokomotivu by měl kupovat od škody, když žádné nevyrábí (produkce 380 je minimálně ukončena ne-li zrušena)
Vysvětleno zde – https://zdopravy.cz/rozhovor-skodovka-ma-praci-na-tri-roky-dopredu-rika-viceprezident-majer-40883/
Založte lepší českou firmu a podnikejte s českými výrobky. Nebo se, až budete rozhodovat o vlastních penězích a půjčkách, rozhodujte podle kvality, spolehlivosti a ceny.
Budete se divit, ale Metrans oslovil v roce 2014 také Škodu, když hledal dodavatele nových 20 lokomotiv.
A odpověděla Škoda vůbec?
Odpověděla.
Pak se nabízí otázka: Co bylo v té odpovědi? 😉 (Ale jsem si vědom, že všechno nelze nebo není dobré zveřejňovat.)
Nemám oprávnění odpověď zveřejnit.
No, odpověď se vydedukovat dá… a podle jiných zkušeností se Škodovkou nejspíš prostě jen nepochopila (zvyklá na vztahy se státním sektorem), kdo je v předmětném vztahu zákazník a kdo komu poroučí.
Železniční nacionalismus – to mě vždycky spolehlivě pobaví.
Česká firma není firma, která má hlavní sídlo na Kypru
V Holandsku 😉
Zvláštní, já vidím něco jiného:
Obchodní firma:
ŠKODA TRANSPORTATION a.s.
Sídlo:
Emila Škody 2922/1, Jižní Předměstí, 301 00 Plzeň
Ovšem majitelem této právnické osoby je PPF se sídlem v Amsterdamu.
No a co? A taky zkoumáte komu patří Siemens? Jestli si nikdo nevšiml, tak máme globalizaci, to jestli je to dobře či špatně je ovšem jiná otázka…
My máme v ČR nejakého výrobce spolehlivých lokomotiv, výkonově srovnatelných s Vectronem) který je má schváleny pro provoz v České republice, Maďarsku, Německu, Polsku, Rakousku a na Slovensku? ( O možném upgrade na Slovinsko, Srbsko atp. nehovořím…)
A jejichž (lokomotiv) cena je stejná, nebo nižší než Vectronu?
Tak nějak nevím, ale máme tady necviditelnou ruku trhu, takže si myslím, že kdyby na moje otázky existovala kladná odpověď, bue těchto „imaginárních“ lokomotiv plná republika a okolí.
Protože chtějí jezdit a přepravovat. S vrakama od Schade by akorát kryli koleje proti dešti .
No vy toho výrovbce v Plzni rozhodně nevlastníte, tak nepište, že ho máte.