Mapy.cz začaly ukazovat nově i silnice, které se staví nebo je stát plánuje
Stavba D1 v úseku Přerov - Lipník nad Bečvou. Foto: ŘSD
Společnost Seznam.cz přidala do své služby Mapy.cz další funkci. Začala v nich ukazovat i trasy nových dálnic a k aktuálním
Dobrý počin. Plánujete? Super. ta koukejte stavět, když vás platíme. Stavíte? Tak koukejte stavět pořádně, abyste nemusely brzy opravovat. Nic jiného než základní info a trasování plánovaných silnic a dálnic a těch ve výstavbě na mapy.cz nepotřebuji.
Ježíši, to je zase chyb, za to nemístné Y se moc omlouvám, co mi to do prstů vjelo?
hlavne to planovani ukazovat. Aneb ANO-Marketing. Mame rozestaveno 200 km dalnic. z toho je oprava D1 – 60 km a dalsich 140 km se stavi tak dlouho, ze se 140km -stejne useky opakuje asi 5 let za sebou
Plánované silnice a silnice ve výstavbě (stejně jako zrušené tratě) ukazují Mapy.cz snad odjakživa.
stejne ty nove dalnice nikdy nebudou.
Ano, ale byvaly jen zakreslene do mapy diky datum patrne z katastru, ted tam jsou POI s odkazem na „letak stavby“ …
Aha, já myslel že budované a plánované silnice, budovy atd. byly v mapách.cz odjakživa.
V tehle podobne nikoliv, drive tam byl jen zakres, ted je tam POI s odkazem na „letak stavby“ na webu RSD.
Je to tam už řadu let.
V tehle podobne nikoliv, drive tam byl jen zakres, ted je tam POI s odkazem na „letak stavby“ na webu RSD.
bezkonkurecne nejlepsi mapy! pred ctyrmi lety jsem tam odmigroval z maps.google.com a naprosta spokojenost! dale doporucuji vsem, kdo se na mapy ptaji a to i v zahranici…
Mám je stažené do mobilu i offline. Líbí se mi jejich vizuální stránka. Google mapy jsou strašné, ale zase mám rád Google Street View.
Seznam má obdobnou službu Panorama, ale tuším, že je jenom v Čechách
Nikoliv, je i na Moravě a ve Slezsku
Takže vlastně mají pokrytí i v zahraničí…
Hlavne Panorama je v cesku aktualizuje daleko casteji nez street view a s kvalitou jdou take nahoru 😉
bohužel…
Miluju když mi kolem baráku furt jezdí zmrd s kamerama a cpe to na internet. Šmírování, Fízlování dostalo další rozměr…
Pro doplnění je tam i plavební komora Rohatec.
A také kříž z roku 1908
Díky za podobné zprávy:)
Koukám, že umí i „dopravní uzavírky“ https://mapy.cz/zakladni?x=15.6252330&y=49.8022514&z=8&q=dopravn%C3%AD%20uzav%C3%ADrky&cat=1
Když si přepnete na dopravní mapu, tak tam máte i hustotu provozu.
A bez legendy, musíte se dovtípit. Myslel jsem, že to není hustota, ale rychlost (plynulost) provozu.
Co jsem to zkoušel tak mi přišlo, že tam jsou uzavírky jen některé, v některém kraji jsou, v jiném ne. Mám na mysli silnice v krajské správě.
Zajímavé je, že na mapě chybí to, co se tady diskutovalo v červenci – křižovatka u Benešova (https://zdopravy.cz/v-benesove-zacala-prestavba-nebezpecne-krizovatky-na-hlavnim-tahu-na-jih-31050/). 😒
Jestli je už schválená, tak jim tam přes „nahlásit chybu“ napište. Občas jim tam koriguji věci v okolí, které neodpovídají úplně realitě, oprava bývá provedena celkem rychle, ale ne vždy zcela správně. Ale to moc nevadí, když se jedná o podružnosti jako járky v lese.
Musel jsem se podívat do jazykového atlasu, co to ta járka je a z jakého nářečí. 🙂
Teď již si jen přát aby to tam dlouho nezůstalo ve stavu ,,ve výstavbě,, Jinak letmým pohledem si silničáři malý cíl nevytyčili. Je vidět jak mnoho těch silnic chybí.
nově??
Nově i detaily o stavbách atd.. viz text
…a zeleznice?
Bohužel. ale i tento přehled se dá najít, jen jinde.
Můžu poprosit o ten mapový přehled železnice ve výstavbě či rekonstrukci?
Děkuji
https://www.stavby.szdc.cz/
Je na něj přímo odkaz v textu
To je pravda, děkuji. Popravdě já to ani nedočetl, hned jsem šel na mapy.cz
No ale zase by bylo pěkné, kdyby už v mapách.cz byly nakreslené budoucí VRT, stejně jako budoucí dálnice.(které stejně ještě roky nebudou stát)
Severní okruh Prahy tam před 10 lety byl, ale pak to vymazali.
no taky ho tam nemohly mít nakreslený do nekonečna, dají ho tam zase 10 let před dokončením takže v pohodě. makáme :)))
Blanka měla ve stavebním povolení podmínku, že smí být otevřena až po dobudování severního obchvatu, takže už ten vnější okruh asi stojí.
Herr Scheinherr cca před měsícem oznámil, že jeho právníci přišli na to, že ta podmínka nebyla reálná, takže neplatí:o)
Prostě právní stát.
ano, neti totiz mozne splnit pod.i,ku, na kterou nemate zadny vliv… mesto vs stat…
v 90 letech jsem jeste kupoval papirovy atlas a severni okruh tam byl zakreslen pres Roztoky-Zalov,… a dlouho trvalo, nez se politici rozhodli ho posunout do Suchdola, pricemz levnejsi by bylo ho posunout k Rezi…
Ale par politicky spjatych manitelu pozemku na Horomericku, je potrebovalo zhodnotit a nechat draze vykoupit statem… dnes i pres odpor lidi i norem tato velmi draha varianta je nejdale pripravena a uplynulo hodne let… Dnes okruh citelne chybi…
Tak VRT tam můžou být nakresleny těžko, když ještě nejsou nakresleny vůbec.
https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1097181328-udalosti/219411000101101 „Kamingsůn“
Oni jsou v UP planech, s jedinou vyjimkou, trasy Praha-Brno, kde je v planu jina trasa,…
VRTky schválené pořádně nejsou, ale třeba koridor do Budějovic tam tečkovaně je. Řekl bych že v momentě kdy to projde konečně do nějakého definitivního stavu a už se jenom pojede kolečko povolení a odvolání, tak to tam dají. Takto, když se nám letos změnila i trasa, to tam dávat nebudou. Nejsou tam, mimochodem, ani tunely Ústí – Choceň, které by tedy zasloužily i „Novou Štreku“ pod hřebenem, nebo rozšíření současné na 2+2 koleje. Takové řešení by se reálně negativně dotklo jen asi jednoho činžáku a něco trochu možná fabrik, ale, trať je na náspu, takže možná je jeho základna stejně… Číst vice »
Pokud jde o 4 koleje z České Třebové do Chocně, bylo by už lepší řešení postavit tunel z České Třebové k Litomyšli, byl by sice odhadem dlouhý kolem 7 km, ale pak by se dalo pokračovat kolem budoucí dálnice a Vysokého Mýta k Uhersku. Celkově by se zkrátila trať z České Třebové do Pardubic o několik km, byla by přímější a rychlejší, stará trať by mohla sloužit nákladní a regionální dopravě. Ale o tom má smysl uvažovat stejně až po zdvoukolejnění trati z Chocně přes Hradec do Poděbrad, do té doby bude úzké hrdlo tam.
A je to tu zas…
Jedno slovo, zvodně. Terén v údolí je plný natlakované vody a razit tím tunely by nemusel být vůbec dobrý nápad, co jsem četl tak natlakovaná voda dosahuje až 50m nad dno průsmyku, takže to snad raději neriskovat. Už tunely schválené varianty „max“ budou oříšek. Navíc pokud budou postaveny, tak stavba dalšího tunelu by byly vyhozené peníze, za jedno, nebo za druhé. To by snad bylo lepší udělat něco ve smyslu Kerhartice-V. Mýto – Litomyšl – Polička – Svitavy. To ovšem řeší stále jenom jednu trať. Razit tunel tak aby byl napojen správně uzel v Třebové, je problém, řešení, které by… Číst vice »
Tunely nejsou takovy problem, dnes se casteji uz vyuzivaji tbm a ty lze rozebrat a prevest jinam, kde mohou razit dalsi… typicky treba ejpovice, cena neni tak strasna, kdyz si uvedomite naklady souvisejici s pozemky a trasovanim na povrchu….
Jsi tam můžou být zkreslené VTR, když ani investor ještě neví, kudy povedou?
nektere useky jsou celkem dane… a ,emluvime jen o VRT, ale i jinych stavbach… avsak vetsina je jen rekonstrukce ve stavajich stopach…
Jen treba prazska aglomerace nema v planu snad zadnou novou trat, a tak je zahlcena auty… snad s vyjimkou bustehradske…
Raději ne, aspoň část řevu tím nevypukne hned. 🙂
No mapy.cz zobrazují silnice/dálnice s navrženými trasami v rámci územka a to už několik let.