Leo Express začal prodávat jízdenky na spoje v Pardubickém kraji. Je levnější než ČD, ale ne pro všechny
Alstom Lint v barvách Leo Express v Ústí nad Orlicí. Foto: Leo Express
Společnost Leo Express zahájila prodej jízdenek na své nové spoje v objednávce Pardubického kraje na tratích na Orlickoústecku a pro
Tak to asi v pravidelné dopravě vlakem zůstane zde hodně cestujících, protože to zvýšení nákladů na dojíždění je neúnosné a neprodávání traťových jízdenek je také absurdnost. To si měl PK zajistit. A zase vše půjde do aut. Navíc je to stále dělán o na dopravu po kraji, ale je hodně lidí, kteří jezdí i přes více krajů a pro ty musí zůstat ty slevy a nabídky současné. Jinak nezavádět. Otázkou je, zda konečně toto bude mít i ten státní tarif. Vypadá to, že se vracíme tak do dob Rakousko – Uherska, když se vlaky začalo jezdit. Asi žádané retro. Prostě… Číst vice »
Pro kraj je Leo určitě dražší než ČD, a navíc mu dotuje vlaky po koridoru i mimo kraj
Když tak čtu, že LeoExpress si přenechá služby pokladen, nebylo by od věci se domluvit s majiteli staré nádražní budovy na orlickoústeckém nádraží a otevřít i pokladnu zde. Když tu budou stavět osobní, spěšné i jejich mezinárodní vlaky, určitě by se poladna hodila. Myslím, že by si tím dopravce pošramocenou reputaci aspoň trochu u místních polepšil.
Ale stejně by to nezměnilo nic na tom, že mi prostě cestování s IN 50 vyjde levněji.
To je ekonomický nesmysl. Na prodej IDS jízdenek už tam kraj pokladnu má a nemusí ji dotovat, protože ta se uživí samostatně. Pokladnu Leo by kraj dotovat musel, protože prodejem komerčních jízdenek, které většina kupuje na netu, se ta pokladna prostě neuživí.
Za cca tři týdny se má začít jezdit, ale jak to bude s čekáním na přípoje v případě zpoždění, to zatím nikdo neví. Alespoň nám ( výpravčím a dispečerům SŽDC ) to nikdo ještě neoznámil. Ano, nějaké čekací doby budou. Ale jak se to bude řešit v případě mimořádností, to se neví. Dnes si dispečer dopravce ČD sám řekl o případné prodloužení čekacích dob. Jestlipak dispečer LEO dá souhlas s prodloužením čekacích dob, když vlak bude opožděn o 5 minut víc, než budou čekací doby ? A naopak.
A proč se ptáte tady, když jste od SŽDC? To vy byste měl informovat nás, ne obráceně.
Tak si říkám, jestli je výhodnější mít nějaký plně integrovaný krajský tarif. Protože u nás ve Zlínskem kraji, je to zatím v nedohlednu. Na rozdíl od jiných krajů.
„Pravidelně dojíždějícím na tarif Českých drah ale naopak může cestování podražit.“ A je to. Celou tu srandu zaplatí pravidelní cestující. Ušetří kraj a občasní cestující.
Kraj neušetří když je Leo dražší než ČD
Jaká, že byla nabídka ČD pro tyto dvě tratě? Hoďte odkaz a nikoliv na zprůměrovanou cenu za celý kraj, kde jsou všechny možné ojeté šroty, jako 810, 814, atd.
A bude teď vůbec něco pod těmi dráty z Ústí do Lichkova jezdit v elektrice? Tedy myslím v osobní dopravě?
Evidentně ne.
No, asi ne – minimálně až od chvíle, kdy začnou jezdit paštikářovy vlaky do Vratislavi.
Náklady a vyjímečně Spěšňák…
Je to smutný.. :/
to by snad měla být podmínka provozu, ne? hlavně si pak všichni budou plácat, jak zadrátovali trať, jak je to teď víc eko, a pak tam objednají toto. bože…
Pokud je pod drátem celé rameno, tak možná. Ale tady končí dráty v Lichkově. Co s tím? Přestup na pár km? Ty dráty se tam tahaly kvůli mezinárodní nákladní dopravě, aby měly užitek i pro regionální osobku, tak by musel vést aspoň do Králíků.
Těch lidí, kteří jezdí z a do oblasti východně od Lichkova vlakem, není rozhodně tolik, aby to zdůvodnilo elektrizaci trati až do Králík: když už budovat elektrizaci dál za Lichkov, tak smysluplné by bylo jedině udělat ji přes Hanušovice do Bludova pro nákladní dopravu, a pak by se možná ten fousek do Králík mohl „svézt s tím“, ale jinak je to v době počátků boomu hybridních vozidel pro (regionální) osobní dopravu nesmysl.
Takže se má přestupovat v Lichkově? Ideálně asi do Regionovy, která tam dojede ze Třebové, služebně.
Ústí nad Orlicí – Pardubice 52/70
Nechybí tam něco ?
Tak jsem se podíval na aplikaci IDS IREDO je to pouze jř a je tudíž k ničemu. Řekl bych že nejlepší aplikace pro cestování v krajích je PID Lítačka co tak udělat srovnání různých aplikací pro cestující bez nějakých předplacených karet?
Možná by to bylo dobré téma na nějaký článek.
Jedno z mínusů bude i to, že bez IREDO karty už nepůjde zakoupit jedna jízdenka pro přestup vlak/vlak, když pojedu do Letohradu z kterékoliv další stanice, jak Ústí nad Orlicí, v Pce kraji.
Tu pitomost, že v IDS nelze zakoupit (papírovou) přestupní jízdenku bez vlastnictví karty, vymysleli snad skutečně jedině v OREDO. Nebo to snad vyžaduje ještě i nějaký další IDS, resp. jeho organizátor?
IREDO jde jen o to, aby si každý koupil IREDO kartu. O nic jiného. Teď když zjistili na oredu, že bude Leo o pár korun levnější a že se IREDO karta za 150 Kč nevyplatí, tak vymysleli na dva měsíce akci za 30 Kč… To je výsměch těm, co si ji nyní už koupili. Kdo jim vrátí rozdíl? Asi nikdo. Pořád lidi nechápete, jaká je to hra na vaše peněženky a že ty žvásty o „zvýšení kvality cestování“ je jen zástěrka??
A to se dá najít kde? Web OREDO/IREDO mlčí
Taky by mě zajímalo. Informaci o tom, že IREDO karta se nabízí se slevou na 30kč jsem nikde nenašel…
Asi máte pravdu: v Praze si mohu „lítačku“ nehrát i na In-kartu ČD (včetně zaměstnanecké „režijky“) a nepotřebuji si kvůli tomu ani pořizovat (ani nikde předkládat) žádnou další fotografii na fotopapíru (a v Plzni snad funguje něco podobného také), ale těm hradeckým hovadům z OREDO asi jde opravdu jen o zisk = aby někomu ze svých kámošů, kteří zajišťují výrobu čipových karet, přihráli nějaký další kšeft a OREDO z too mělo rabat.
Tak je to ve většině těch „zónových“ IDS, že obyčejné papírové jízdenky za hotové nejsou přestupní.
A které IDS to jsou?
Ve většině? Pokud vím, tak většina IDS nabízí běžně i papírovou přestupní jízdenku.
neprestupni bez karty je sid a oredo, ostruvky kretenismu…
Ak sa nemylim, tak podobne to ma ODIS, nie? Tam je tiez prestupne cestovne (mimo MHD) len z ODISky.
Inak tymto systemom nerozumiem, idu proti samotnej podstate IDS, teda moznosti cestovat na jeden doklad celu cestu.
Navíc od nového roku už u DPO nebudou papírové jízdenky vůbec.
Ano, jeste IDOL neumoznuje prestup na papirovou jizdenku
Inu tarif je třeba „propracovat“, bez všech těch „vychytávek“ by to nebylo ono.
Cestující prokazuje věk přednostně průkazkou, tvrdí předpis. A někdo z toho vyvozuje, že občanka nestačí.
Jak to bude s tarifem přes hranice do Polska? Tuší někdo? Bude nějaká obdoba dosavadní jízdenky region Pardubický+Polsko?
Na to zapomeňte. Leo a hejtman si společně vymysleli tuhle šaškárnu, jak se dostat z dluhů, které má na hlavní trati. Vše z kraje je udělané na míru Leo včetně dotovaných spojů do Prahy. Jestli tohle je šetření jako správný hospodář, tak to si myslím pravý opak. Při cestující se vše jen zkomplikuje. Ať už se jedná o nutnost mít dvě jízdenky a nenavazování spojů v Ústí nad nad Orlicí. Takže nějaký síťový tarif jako má ČD s Polskem je nereálný. Všem se více méně cesta zdraží. Je to vše obyčejná lumparna za bílého dne. Ale hlavně, že bude ve… Číst vice »
Státní ČD ale mají místo Lintů 810, takže se zvýší komfort
Na mnoho vlaků je plánován pouze krátký Lint s 52 místy oproti klasice či Panteru ČD s kapacitou kolem 200 lidí. Jo to bude v pátek a neděli komfortu, až bude přetejkat
Tam jezdí panter?
Panter teď sice asi ne, ale třívozová „klasická“ souprava má rozhodně víc míst k sedění než 120, to snad rozporovat nechcete!
Jezdí. Hlavně ale o Víkendech
Panter se na Lichkov podívá možná o víkendu, pokud ho mají ČD provozní. V pracovníí dny, kdy jsou ty plné vlaky tam nejezdí.
Panter či „nepanter“ – podstatná je nabízená kapacita soupravy,abych nemusel jet i těch asi 18 minut vstoje, protože mladí jsou pochopitelně rychlejší a při přestupu stačí obsadit místa k sedění dřív, než tam dojdu já. A když je vaše hujerské generace taou Netolický vychovaly k takové „asertivitě“, k jaké je vychovaly, tak se nedivte, že mi vadí, že 120 míst k sedění obsazených mlaďasy těm starším připadá jako dost málo.
A to já si pamatuju dobu cca 12 let zpátky, kdy jsem si postál v IC Ostravan pěkně z Olomouce až do Pardubic pěkně na chodbičce. A to tu tehdy nebyla zlá konkurence, já měl In kartu a všechno mělo být růžový. Vlak vyšší kvality toho jedinýho správnýho dopravce, cesta na víc jak hodinu a nebolelo to nikoho.
Tak teď pojedete přímým vlakem a nebudete přesedat kdesi na Lichkově, jehož jedinou předností bylo velké nádraží a také to, že se tam od Králíků přesedalo vždycky.
No nevím jak u vás, ale u nás neděle, kdy jezdí studenti do škol, patří do víkendu a to tam ten Panter jezdí a jezdí stabilně. Navíc jezdí na takovém spoji, který je pro studenty ve výtečné časové poloze a tedy po střechu plný. Nemusíte ze sebe za každou cenu dělat idiota 😉
V X tam pro změnu ráno jezdí narvaný Ešus do Pardubic s kapacitou 310 míst. Nově to bude 480. Jaký je zde rozdíl kapacity? Jenom mínus necelá třetina, že?
Mimochodem, ČD nabízely vozbu Pantery i v X, kraj odmítl.
480 není kapacita, ale řada vozidla, aby nedošlo k omylu. Kapacita 480 je něco kolem 230 osob.
Jo jezdili by s tím do Králík, nedělejte ze sebe idiota, který vyžaduje, aby si všichni povině přestupovali v jakési vesnici.
ja tam jel patecnim vecernim vlakem ve slozeni regiosuk a sukafon. moc panterovate to nevypadalo…
Kapacita 52 míst? To je vlastně taková trochu novější 810. 🙂
Zhoršení pro mě, to je jednoznačné, tuto jízdenku jsem hodně využíval. Tak příště asi do Polska s Flixbusem a nebudu muset řešit dva tarify.
Bude zřejmě relační tarif LE – KD, stejně jako existuje tarif ČD – KD (přes Harrachov) nebo GWTR – KD (přes Královec a Meziměstí).
Když tam občas jedu a vidím odpolední třívozový vlak z Ústí nad Orlicí do Letohradu plný studentů a lidí jedoucích z práce, tak těch 120 míst k sedění mi na takové vlaky přijde docela málo – to tedy rozhodně žádné zvýšení kvality cestování nepřinese. Leda by aspoň tyto vlaky posilovali tou záložní jednotkou, ale to si ani dost dobře představit nedovedu (další strojvedoucí navíc aspoň na to spojení a pozdější rozdělení) …
Ono nejde o zvýšení kvality a už vůbec ne o cestujícího.
Je potřeba dohodit džob kamarádovi jenž mi dělal volební kampaň (Radimek) a jehož potápějící se firmička se potřebovala dostat k cecíku státního penezovodu. No a Leošek se svými třemi tramvajemi, co dostal od tatínka na hraní se s tím svezl aby se neřeklo a nevypadalo to moc blbě
Tak LEO vlaky jsou vlastně džob pro Jančuru… slušná paranoia.
Modrá guma z venkova je celá paranoidní.
Ty už jsi zralej na nějaký sedativa. Co sem pleteš RJ?
No dřív se dohazovalo jen jednomu, ten měl svoje jisté a náhle se to začalo trošku zadrhávat. Ale pro ČD je to přeci jen plus, argument byl vždycky 7000 spojů denně, jezdíme všude, holt to nejde. Tak teď když přišly o 5% výkonů, už nebude potřeba +-5% těch nejhorších kočárů a zase se zlepší kvalita cestování s národním dopravcem. Ani v Německu nemají jen DB, v Rakousku jen OBB a tak dál. Jen se tam trošku víc myslelo na ty co tím vlakem jedou.
Jsem si myslel, ze na dedine umi napocitat do peti.
A to si představěj, že na cca čtvrtinu vlaků mají plánován pouze Lint 27 s 52 místy. Mj. například vlak na 8 do Letohradu.
Redakci:
Z Dolní Lipky do Letohradu lze koupit IREDO jízdenku a to za 38 Kč. Dolní Lipka je součástí zóny Králíky…
http://www.oredo.cz/files//Tarifni%20mapy%202019%20A4%20JPG/Letohrad.jpg
„Dolní Lipka – Letohrad 36/ nelze/ 47/ 35“
Proč je tam to „nelze“ – co tomu brání?
Nic tomu nebrání. Na Iredo je to 38,-
Já jsem si to myslel také, ale proč tam tedy autor textu napsal „nelze“?
Protože už několikrát ukázal, že problému nerozumí, ale bude se za svoji pravdu hádat?
Bože ta budova je odporná. lepší foto nebylo?
Až spadne(a že spadne) bude tam krásný místo Pro rozpuleni nástupiště další průjezdny koleje pro nové spojení za ústím a před chocni kde bude mimourvnovy rozplet. Celkově ale bude konfigurace nástupiště potom jiná.
No, nic proti k té kapacitě 120 míst, ale na hromadu vlaků jsou plánovány pouze motorové vozy řady 832 o kapacitě celých 52 míst. A vůbec nejvíc se mohou cestující těšit na vlaky, které ČD vozily v soupravě o kapacitě kolem 200 cestujících a které bývaly v pátky a neděle narvané po strop 🙂 Ale jo, bude o korunu levnější a zbytek vrátí v leo korunách 😀
A mohu se zeptat proč by nemělo jít IREDO z Dolní Lipky do Letohradu? Podle mého skromného názoru normálně koupit jde a stojí 38 korun.
Kapacitu si objednává kraj, kdyby si objednal větší, dostane větší a kdyby si u jiného dopravce objednal tu samou, dostane tu samou.
Kraj si objednal kapacitu, kterou mu byl milenec schopný dodat. Kdyby kraj objednal vyšší kapacitu, LE nesplní podmínky, případně bude dražší než ČD. To jen Vy to stále nechcete pochopit a děláte ze sebe idiota. My co ty vlaky využíváme víme, jak jezdí plné.
Máte ke svým blábolům důkazy, nebo jen ze sebe za každou cenu děláte idiota? Jo a když se nedávno řešila kapacita Valašských Expresů, tak jsme se dozvěděli, že je taková proto, že si to tak objednal objednatel a ten správný dopravce jen plní objednávku, takže vašimi slovy by milenec nebyl stejně schopen dodat kapacitu větší.
Dražší je i tak:
ČD – 123 Kč vlkm
LE – 126 Kč vlkm
Zapomněl jsem dodat, že je zohledněna cena IN karet. Uvažována je roční aplikace za IN 25 za 450,- a IN 50 za 2990,-
Docela by mě zajímalo, jak je možné, že jízdenka Lichkov – Praha s tímto spěšným vlakem bez přestupu stojí 180 Kč, když při použití Os Lichkov – Ústí a přestupu do komerčního spoje Ústí – Praha mě to vyjde na krásných 423 Kč. Vlaky prakticky stejné kvality, akorát jeden z nich bez závazku… Přičemž Sp Lichkov – Praha jede také Stadler Flirt (minimálně podle jejich řazení na webu).
A co je na tom nepochopitelné?
Protože státní dotace.
Udělat tohle Dráhy, to by bylo řevu
Ano Dráhy nikdy neuznají, že tam, kde dostanou dotaci by mohli jet levněji, než na čistě komerčním spoji. Potřebují dřít cestující za každou cenu =)
Nejmenoval se ten článek původně jinak?
Tak on tady chvíli byl i můj příspěvek, než byl smazán:-) Tak si ho zopakujeme, protože mám text pořád uložený ve schránce a uděláme si print screen, že:-) Ceny pro pravidelné dojíždění při aktuálních tarif IREDO / ČD IN25 / ČD IN50 na trase Dolní Lipka – Letohrad: Měsíční 1 140,- / 1 024,50- / 907,17- Čtvrtletní 3 078,- / 2 721,50- / 2 486,50- 4x čtvrtletní 12 312,- / 10 886,- / 9 946,- Ještě bych doplnil, že v článku je chyba u ceny Dolní Lipka – Letohrad. Dle autora na Iredo nelze zakoupit, což ale není pravda. Cena… Číst vice »
Místo elektrických souprav motoráky, navíc se zlomkovou kapacitou (oproti stávajícím syslografům nebo panterům). Kam jen ta železnice spěje? Proč před 10 lety těch 1,5 miliardy zahučelo oknem kvůli elektrifikaci této tratě?
No, asi byla chyba za těch 1,5 miliard neudělat dráty až do Králík.
Asi tak
co si objednali, to mají. Jestli se nepletu, tak na tuto kapacitu byla soutěž.
Nebyla, bylo přímé oslovení
Mám obavu, že ty prachy dostali jen proto, že se jednalo o trať do Polska….jinak by se rekonstrukce nekonala!!!! A mezi námi, ani Poláci moc nechtějí náklady tudy posílat, neb je to stojí víc peněz….
A to že pod drátem bude jezdit motorový vlak, to je jen a jen dotaz na současného hejtmana Netolického, co za to dostal 😁
Stačí jen říct,že dostal….😉😁
A co dostal za to, že ČD jezdí s motorovým vlakem z České Třebové do Zábřeha a už hodně dlouho? A že to tam doteď nevadilo?
to je neco jinyho!!!
Tam taky nemá motorák co dělat, nicméně tento nešvar by se měl postupně eliminovat. Na některých místech se to už podařilo (např. PL Blovice – Kozolupy, od nového GVD Os Tábor – České Budějovice, výhledově i tratě 073, 123 a 131), tak proč se to tady nově zavádí a to rovnou na 10 let?
Problém hlavně je, že jediné velké město v té oblasti jsou Králíky a tam jaksi dráty nevedou, takže vlak stejně musí být motorový, Sp vlaky elektrické budou. Problém je jen v tom, že se někdo snaží naroubovat §1 – vždycky se to tak dělalo (vždycky se přesedalo na Lichkově) na skutečnost, že si bude muset na této trati koupit jízdenku, jako všichni ostatní.
Vlastní Králíky jsou ve skutečnosti jen větší vesnice, byť oficiálně jsou (historicky) městem, přesto i s připojenými okolními obcemi nemají ani 5 tisíc obyvatel.
Historicky se nepřestupovalo v Lichkově, ale v Dolní Lipce, protože přímé osobní vlaky jezdily převážně v relaci Letohrad – Hanušovice a zpět. Přestupy v Lichkově se více rozšířily až v návaznosti na elektrizaci trati do Polska, kdy se i v osobní dopravě začala využívat elektrická trakce, u některých méně frekventovaných vlaků byla ovšem i po elektrizaci trati nadále využívána trakce motorová.
No já ten někdo nejsem, pane Trondo, já vás ujišťuji, že režijku nemám a nikdy v životě jsem nic takového ani neviděl. Pokud by LE nasazoval elektrické vlaky (sám píšete, že se v Lichkově vždy přesedalo) a byly by to nějaké dostatečně pohodlné soupravy, neřekl bych ani slovo.
Do švestek!
Zase špatně, to se říkalo o Jančurovi.
Uz jste s tema svestkama trapni.
My s tím nezačali.
Vy jste s tím nezačali a přitom to tu nikdo jiný neříká
Neříká, ale cituje, to je rozdíl a jistě jste rádi, že se vaše skvělé výroky stále citují.😁
Také věřím tomu, že tu už chvilu zůstanou, však hejtman na tom má nastavenou další kariéru a změna teď už není možná…..
ALE člověka mrzí, že jsou 3 týdny do zahájení provozu a ve stanicích či zastávkách ani jedna zmínka o změně dopravce, tarifu, jízdním řadu…. 😖
Na zastávkách, kde zůstavají ČD snad jsou nějaké zmínky o změně tarifu – zdražení, zrušení zpátečního jízdného?
„však hejtman na tom má nastavenou další kariéru“
No, podle too, jak se to zatím rýsuje, tak ta kariéra asi příliš hvězdná nebude: kdy vlastně budou příští krajské volby (pokud tu svoji pozici do nich vůbec ustojí)?
A to prý nutil dokonce paštikáře, aby převzal ZDO i na trati č. 238 (dle KJŘ) – ale ten měl asi aspoň trochu rozum …
Ne, on tu 238+261 měl vzít původně, jenže potom se zjistilo, že tam toho jezdí moc, je to využívané a navíc je to moooc blízko Pardubic, takže by případný neúspěch byl moc vidět. Proto se vypsala soutěž na Letohradsko podle podmínek, které byl LE schopný splnit – mj. třeba snížení kapacity vlaků cca o třetinu až polovinu.
Zdrojj vašeho tvrzení? Nebo jen ze sebe děláte idiota.
No a další článek bude: Arriva zveřejnila jízdné a je levnější než ČD 😀
Co teprve KŽC…
To porovnání cen nebude úplně přesně – IREDO se od 15.12. zdražuje, takže tam budou ceny jednotlivých jízdenek v hotovosti ještě o něco výš…
https://zdopravy.cz/doprava-na-vychode-cech-podrazi-kraje-meni-tarif-iredo-35601/
Pravidelní dojížějící třeba za prací, kteří jsou rozumní mají/měli IN50. Znám jich mraky. LE traťové jízdenky nabízet dle všeho nebude. Takže zbývá IREDO za měsíc z Lichkova do Ústí n.O. 1352 CZK. A ještě měsíc budou moci cestující, kteří pravidelně jezdí za prací platit za měsíční jízdenku Lichkov-Ústí n.O. ČD 826 CZK s IN 50. A mluvčí Leoexpresu řekne že pravidelní cestující ušetří. 500 CZK za měsíc si připlatí. A takhle šlo IN 50 využít nejen na dojíždění do práce, ale ve dnech volna i na levný výlet po celé ČR vlakem…a teď budou kde? Do práce si připlatí a… Číst vice »
Ještě by se slušelo uvést, že roční IN 50 rozpočítané na měsíc znamené +250 Kč k ceně měsíční traťové jízdenky.
no jo ale to se smaže v těch levných výletech, ne 🙂
Pane Kocourku: LE ve svém prohlášení tvrdí, že pravidelní cestující ušetří. Ale jak sám uvádíte, tak si připlatí. Doporučil bych Vám navštívit tuhle oblast z vysokou mírou dojíždění za prací a zkuste Váš názor šířit mezi lidmi v oblasti Králicka, Lichkova a okolí.
A ta IN 50 je zdarma? Není že? Takže k těm 826 si připočítej 249. Roční IN 50 stojí 2990 tj. na měsíc 249. Celkem 1055, takže ne o 500 víc ale o 300.-
Překlep samozřejmě 1075.
ale in25 zdarma být v podstatě může, ale tam ta cena oproti iredu uz je minimální
Pokud vím, že budu jezdit pravidelně, tak vezmu IN 50 na 3 roky a čtvrtletní na In Kartu, takže to vyjde na 976,- Kč měsíčně.
(+ 1 071 bodů celkem za nákup)
Ale můžu si pomoci CD body ne?
jj a ty rostou na stromech =)
Josefe: LE uvádí že pravidelně dojíždějící ušetří. Sám jste spočítal, že si měsíčně 300 připlatí. Za měsíc. Rád Vás pozvu do Lichkova, kde můžete svůj názor prezentovat veřejně mezi místními. Hodně štěstí
Ceny pro pravidelné dojíždění při aktuálních tarif IREDO / ČD IN25 / ČD IN50 na trase Dolní Lipka – Letohrad: Měsíční 1 140,- / 1 024,50- / 907,17- Čtvrtletní 3 078,- / 2 721,50- / 2 486,50- 4x čtvrtletní 12 312,- / 10 886,- / 9 946,- Ještě bych doplnil, že v článku je chyba u ceny Dolní Lipka – Letohrad. Dle autora na Iredo nelze zakoupit, což ale není pravda. Cena na Iredo je 38,- Čili jak píše Roman, Leo Express bude pro pravidelně dojíždějící na delší trasy dražší. Na krátké vzdálenost se IN karta samozřejmě nevyplatí a levnější… Číst vice »
Mě by zajímaly ty navazne autobusové spoje na Dolní Moravu.
Prý z nich už pomalu vycouval, že to hejtman špatně pochopil. Stejně jako jsem zvědavý jak dá dohromady vozbu parního Kralického Sněžníka 😀
To fakt Pardubický kraj neumí zařídit takovou triviální věc jako je bus linka Dolní Morava – Králíky s návazností na vlaky ?
K vlakovému nádraží v Králíkách jezdí jen jediná autobusová linka, a to právě ta do Dolní Moravy (linka č. 700152), ale jen některé spoje. Všechny ostatní autobusové linky vedou jen na autobusové stanoviště či přes ně, a to leží od vlakového nádraží dost daleko (a to je vhodné znát nejkratší cestu). Návaznosti spojů té jediné linky na vlaky jsem nezkoumal.
Nečekaně. Nasadí taky rekoHoneckery?