Krajská jízdenka, kyvadlový tarif a zdražování. Zlínský kraj čekají v dopravě velké změny

Nový označník zastávky veřejné dopravy ve Zlínském kraji. Pramen: KOVEDNový označník zastávky veřejné dopravy ve Zlínském kraji. Pramen: KOVED

Systém integrované dopravy Zlínského kraje se nově rozroste i o MHD v Uherském Hradišti.

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Michal

Tarif Zlínského kraje, který je v platnosti od začátku roku 2020 se tedy za 3,5 roku své platnosti zdražil o 50 %. Na tarif ČD není možné cesty uvnitř kraje realizovat, karty IN 25 a IN 50 zde neplatí. Když se tarif zaváděl, uvádělo se, že cenově bude na úrovni slevy IN 25, což po tomto zvýšení ceny už tak nebude. Ne každému se oplatí kupovat si předplatní časovou jízdenku. Toto je jen způsob, jak příležitostné cestující odlákat od využívání veřejné dopravy. Je to jen můj pocit, že veřejná doprava ve Zlínském kraji je na jedné z nejhorších úrovní v… Číst vice »

TrBus

Označníky zastávek ve Zlínském kraji lze označit za grafický odpad

Frantík

Podepsala se na nás ruská invaze 😛

Karel IV.

Tak to plánované zdražení posunuli o 1/2 roku z ledna na červenec 😀

eber

Baví mě ten příklad s kyvadlovým jízdným 😄 Součástí Dnů (lidí) dobré vůle na Velehradě je také Národní pouť.. Většina lidí to vůbec nerozlišuje.

Asi kraj nenašel žádný další příklad, jak ospravedlnit, že „kyvadlovým“ jízdným (např. mezi nádražím ve Staráku a Velehradem) natáhne cestujícího za plné jízdné o 10 Kč oproti standardnímu tarifu.

Prostě lidová služba a „skvělý“ příklad „dobré vůle“ 😁

Miropiro

A hlavně že tím cestující ušetří…

Frantík

A určitě zase zruší standardní autobusy na Salaš a Jalubí…

Anonym

„Ceny předplatného jízdného se nemění, pro pravidelné cestující tedy bude pořízení předplatné jízdenky ještě výhodnější než doposud,”…

Když potřebuješ zdražování prodat. Vlastně Zlínský kraj zlevňuje předplatné jízdenky 🙂

M19

Výhodnější není levnější, co si tam dosazujete je jen váš konstrukt… 🙂