Kolony u Kolína. Od pondělí začne na silnici I/38 další kyvadlový provoz

Oprava silnice, ilustrační foto.. Pramen: ŘSDOprava silnice, ilustrační foto.. Pramen: ŘSD

Oprava je rozdělena na dvě etapy, pokračování čeká řidiče na jaře.

Zpět na článek
18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Cox

A budou pracovat i odpoledne a o víkendech nebo jako vždycky?

Tomáš

Tahle silnice je jedna velká tragédie 🙁 na dvoupruh šílené intenzity, nevhodné křižovatky (hlavně napojení K. Hory u Kaňku je síla), k tomu nevyhovující směrové i výškové vedení. V civilizovaných zemích by se nejprve paralelně vystavěl dvoupruh, pak se na něj převedla doprava a nakonec se z toho stávajícího udělaly další 2 pruhy. Protože tady ty intenzity na 4 pruh s MÚK jsou jednoznačné…

MP12

A brzy kruhak na Kaňk. Bude to na dlouhou dobu jedno velké parkoviště.

BobanKH

Tas tak brzy ten kruhák nebude.
A každopádně není součástí této akce.
Nejdříve silnici opravíme a poté ji rozkopeme…..

Sizifon

Tak to nebude fronta na 10 min.Ono se vůbec poslední dobou rozšířil takový nešvar,dělat opravy chaoticky bez rozmyslu. Nejlepší je,když na objíždce začne další hrozně nutná oprava.Výtejte v Absurdistánu.

Frantisek

Jestli to nebude tím, že výrazně narostly objemy silniční dopravy, a už se to po té zátěži nestíhá opravovat…

Kebab

V civilizovaných zemích to stíhají a rozhodně se tam nejezdí méně, takže hlavní důvod bude jinde.

Vít

I/38 měla být čtyřpruhová alespoň od Čáslavi po Nymburk. Je to tam auto na autě. Stejně je to celé na obchvatech, to by o moc víc nestálo.

Diesel

Měla, a být ve Francií nebo Španělsku tak už dávno je, tady jsme ale v Čechách.

Frantisek

Ano, tady ještě můžete absolvovat cestu mezi většími městy na trase vlakem, a nestresovat tak sebe i okolí postáváním v kolonách s auty. 🙂 Stačilo by posílit kratší rychlíky přidáním vozů a trochu velkoryseji investovat do samotných kolejí, aby nabídly dostatečnou kapacitu, rychlost a dostupnost.

Diesel

Chápu Františku že se asi hrozně nudite a svůj čas potřebujete umlátit skákáním po peronech, ale většina z nás by byla ráda za ty kapacitní komunikace neb bychom se rádi pohodlné a rychlé přepravovali tak jako je standard v západní civilizované Evropě kam jsme alespoň po listopadu 89 měli smerovat.

Jan

Standard v západní Evropě je rychlá kolejová doprava jak napříč státy tak kolem měst. A člověk se během pohodlné jízdy může věnovat důležitějším a zajímavějhším věcem než držením volantu a koukáním do cizího výfuku.

Kalanis

To je ale blbej fór. Spousta tratí byla v západní Evropě nechána k zazelenění, ne-li rovnou vyškubána a předělána na cyklostezky. Jen tak na rozjezd:
Veurne (B) – Dunkerque (F), Abbeville – St.Michel (F), Bedous (F) – Cancfranc (E), Soria – Castejón (E), kolem Malmedy (F), UK s lordem Beechingem, Marklkofen – Landau (D), …

Martin

Mno když pojedu z Liberce do Brna vlakem, tak jsem za dobu jízdy autem, vlakem teprve na půl cesty … Ona ta silnice není izolovaná mezi Kolínem a něčím 🤦‍♂️

Twix

Ještě nedávno ČD inzerovaly že z Brna do Mladé Boleslavi je to vlakem rychlejší než autem 🙂

Kebab

To je ovšem u nás úkol na desetiletí, většina lidí jede do práce zítra😉

I/38

Je potřeba připočítat také přestavbu křižovatky v Nove Vsi na silnici I/38 směr Velim. Ta se má dělat letos celý říjen. Bude to znamenat kyvadlovy provoz takže to bude ještě větší hrůza.

Honza Sz

V Nové Vsi by to snad nemělo omezovat I/38, ale pouze tu III/32910 (ulice Velimská) – alespoň to chápu ze zveřejněné dokumentace. Začne to taky 6.9. a potrvá do konce října…