Kolony u Kolína. Od pondělí začne na silnici I/38 další kyvadlový provoz
Oprava silnice, ilustrační foto.. Pramen: ŘSD
Oprava je rozdělena na dvě etapy, pokračování čeká řidiče na jaře.
Oprava je rozdělena na dvě etapy, pokračování čeká řidiče na jaře.
A budou pracovat i odpoledne a o víkendech nebo jako vždycky?
Tahle silnice je jedna velká tragédie 🙁 na dvoupruh šílené intenzity, nevhodné křižovatky (hlavně napojení K. Hory u Kaňku je síla), k tomu nevyhovující směrové i výškové vedení. V civilizovaných zemích by se nejprve paralelně vystavěl dvoupruh, pak se na něj převedla doprava a nakonec se z toho stávajícího udělaly další 2 pruhy. Protože tady ty intenzity na 4 pruh s MÚK jsou jednoznačné…
A brzy kruhak na Kaňk. Bude to na dlouhou dobu jedno velké parkoviště.
Tas tak brzy ten kruhák nebude.
A každopádně není součástí této akce.
Nejdříve silnici opravíme a poté ji rozkopeme…..
Tak to nebude fronta na 10 min.Ono se vůbec poslední dobou rozšířil takový nešvar,dělat opravy chaoticky bez rozmyslu. Nejlepší je,když na objíždce začne další hrozně nutná oprava.Výtejte v Absurdistánu.
Jestli to nebude tím, že výrazně narostly objemy silniční dopravy, a už se to po té zátěži nestíhá opravovat…
V civilizovaných zemích to stíhají a rozhodně se tam nejezdí méně, takže hlavní důvod bude jinde.
I/38 měla být čtyřpruhová alespoň od Čáslavi po Nymburk. Je to tam auto na autě. Stejně je to celé na obchvatech, to by o moc víc nestálo.
Měla, a být ve Francií nebo Španělsku tak už dávno je, tady jsme ale v Čechách.
Ano, tady ještě můžete absolvovat cestu mezi většími městy na trase vlakem, a nestresovat tak sebe i okolí postáváním v kolonách s auty. 🙂 Stačilo by posílit kratší rychlíky přidáním vozů a trochu velkoryseji investovat do samotných kolejí, aby nabídly dostatečnou kapacitu, rychlost a dostupnost.
Chápu Františku že se asi hrozně nudite a svůj čas potřebujete umlátit skákáním po peronech, ale většina z nás by byla ráda za ty kapacitní komunikace neb bychom se rádi pohodlné a rychlé přepravovali tak jako je standard v západní civilizované Evropě kam jsme alespoň po listopadu 89 měli smerovat.
Standard v západní Evropě je rychlá kolejová doprava jak napříč státy tak kolem měst. A člověk se během pohodlné jízdy může věnovat důležitějším a zajímavějhším věcem než držením volantu a koukáním do cizího výfuku.
To je ale blbej fór. Spousta tratí byla v západní Evropě nechána k zazelenění, ne-li rovnou vyškubána a předělána na cyklostezky. Jen tak na rozjezd:
Veurne (B) – Dunkerque (F), Abbeville – St.Michel (F), Bedous (F) – Cancfranc (E), Soria – Castejón (E), kolem Malmedy (F), UK s lordem Beechingem, Marklkofen – Landau (D), …
Mno když pojedu z Liberce do Brna vlakem, tak jsem za dobu jízdy autem, vlakem teprve na půl cesty … Ona ta silnice není izolovaná mezi Kolínem a něčím 🤦♂️
Ještě nedávno ČD inzerovaly že z Brna do Mladé Boleslavi je to vlakem rychlejší než autem 🙂
To je ovšem u nás úkol na desetiletí, většina lidí jede do práce zítra😉
Je potřeba připočítat také přestavbu křižovatky v Nove Vsi na silnici I/38 směr Velim. Ta se má dělat letos celý říjen. Bude to znamenat kyvadlovy provoz takže to bude ještě větší hrůza.
V Nové Vsi by to snad nemělo omezovat I/38, ale pouze tu III/32910 (ulice Velimská) – alespoň to chápu ze zveřejněné dokumentace. Začne to taky 6.9. a potrvá do konce října…