LOT 3a leaderboard

Místo letadla rychlovlakem. KLM omezí lety z Amsterdamu do Bruselu

Embraer 175 společnosti KLM v Amsterdamu. Foto: KLMEmbraer 175 společnosti KLM v Amsterdamu. Foto: KLM

Letecká společnost KLM zruší od konce března příštího roku jeden z pěti přímých letů denně mezi Amsterdamem a Bruselem a

Zpět na článek
14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
LER

Chybi mi zde vysvetleni kontextu. Tato aktivita KLM je soucasti iniciativy Fly Responsibly. Tvrdit, ze to je jen kvuli omezenemu mistu na jednom letisti by bylo hodne zkreslene.

adr

Opravdu nechápu některé politiky. Ať si létá každá kam chce a jak chce. Proč zbytečně někoho omezovat. A pokud Ti politici chtějí omezovat škody na životním prostředí, tak ať se podívají na největší škůdce a doprava, zvláště pak letecká to není.

Jakub Kosmider

Místo Budějovického letiště, mohlo být pár kilometrů VRT. Možná pár desítek, když započítáme provoz letiště na x let dopředu …

Dada

Anebo z druhy strany… kdyby se nestavely VRT mohlo bejt tolik letist na X let s predplacenym provozem… Vzdy zalezi jen na uhlu pohledu. Zakazy, prikazy… jinak to asi nejde. Co proste zrusit ruzne regulace, dotace a podpory? Kolik letist a leteckych linek by prirozene zaniklo? A kolik trati? Nikdo nevi. System dotaci jiz zcela zneprehlednil realnou moznost zjistit, co je a neni zivotaschopne!

Ferenc Futurista

Takový to plácání o tom, co by se mohlo postavit za jaký peníze, aniž by plácajícímu jakkoli vadilo, že peníze, které by hypoteticky ušetřil, patří někomu úplně jinému, než je ten, kdo by je podle něj měl utratit lépe. Ano, asi se shodneme na tom, že budějckej flugháfen je slušná pitomost hodná tělocvikáře z Nové Bystřice a dalších jihočeskejch vykuků, ale staví si ho za svý kraj. A i kdyby za něj kraj nakrásně ten balík nevyhodil, ty peníze by se opravdu neobjevily na účtu sždc, ale použil by je opět kraj na nějakou svojí investici. Fakt to nefunguje tak,… Číst vice »

Vbb

„“v Bruselu navíc odpadá cesta z letiště, která vlakem trvá 18 minut a stojí téměř 13 euro.“
8.90 je „skoro 13“?
To je nějaká divná matematika. Nebo že by od předminulého týdne tak zásadně zdražili?

R2R2

Se divam na web belgickych drah a vypada to, ze se da skutecne koupit za 8,90, ale zaroven je tam nabidka „slevy“ pro mlade do 26 let za 12 euro, to docela zavani tim, ze 8,90 je nejaka akcni cena.

Vbb

8,90 je tak „akční“ cena, že když přijdete v Bruselu na nádraží a řeknete „one ticket to airport“, tak zaplatíte 8,90.

Fotograf

Takže obdoba z vašeho článku 20.12.2018 :
Místo letadel po kolejích. Druhé a třetí největší letiště v Evropě spojí rychlovlaky : https://zdopravy.cz/misto-letadel-po-kolejich-druhe-a-treti-nejvetsi-letiste-v-evrope-spoji-rychlovlaky-21179/

Což je samozřejmě dobře na tyto vzdálenosti, ale ve svém okolí znám spousty lidí, kteří propagují a uznávají po Evropě cesty jedině létecky / zamrzli zkušeností s vlakem v 70.-80. letech naší „socialistické“ železnice a jeli asi naposledy po Evropě Mangálií do Rumunska – viz tento díl Retra ke konci = Rychlíkem do východní Evropy-: https://www.ceskatelevize.cz/porady/10176269182-retro/213411000360027/

Karel

Letadlo v Najbrtu. 🙂

Maršál

Ještě by to chtělo na místech Business Class žlutý proužek a bylo by to dokonalé 😀

Jen tak

:)) to by museli pred kazdym letem chodit natersci a ten pruh premalovat 🙂

Karel

Letadlo v Najbtu. 🙂