Jihlavu čeká velká změna sítě MHD. Přibudou písmena, ubude čísel

Trolejbus Škoda 32 Tr v Jihlavě. Foto: Jihlava.czTrolejbus Škoda 32 Tr v Jihlavě. Foto: Jihlava.cz

Změny souvisí s rozšiřováním trolejbusových tratí.

Zpět na článek
Odebírat
Upozornit na
guest
14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Cestovatel z Vysočiny

Když už Jihlava musí používat nestandardní označení linek pomocí písmen A, B, C atd., tak by možná stálo za to, aby se zárověň odstranila ta šilenost, kdy směr každé linky je označen jako A nebo B. Nezlobte se na mě, ale toto nemohl vymyslet příliš chytrý člověk.

Stepan

A označení linek metra v Praze je dle Vašeho vkusu standardní?

Václav

Tak vzhledem k tomu, že je to jediné metro v republice, tak to vlastně je standard… 😅

Stepan

A jihlavské trolejbusy jsou zase jediné trolejbusy v Jihlavě, takže je to taky standard.

Alibaba

To jste v Jihlavě moc ty trasy nezkoumal. Směry každé linky nejsou označeny extra písmeny.

Vojtěch Vopat

Ano, v Jihlavě byla taková anomálie, ale ne, jak uvádíte. Jezdila linka B a BI (bé jedna), ale ta už je dávno zrušena. Pro doplnění, jednalo se o okružní linku a každá jela v jiném směru, takže to určitou logiku mělo, ač chápu, že pro návštěvníky města složitou.

Karl vB.

Výměna pana ředitele DPMJ před třemi lety začíná přinášet ovoce. Jeho předchůdce byl ve funkci ředitele 37 let a v posledním období (před rokem 2019) byla už patrná jistá „provozní slepota“ a možná i spokojenost s vykonanou prací.
Myslím, že vedení linek v Jihlavě potřebovalo radikální zásah a k tomu teď dochází. Jihlaváci si na lepší MHD rychle zvyknou.

Karl vB.

Noo, další důkaz toho, že poločas mé zapomnětlivosti se opět zkrátil.
Nebyl Rovner na stáži v Olomouci? 🙂

Cestovatel z Vysočiny

Jo, a podobně radikální zásah by potřeboval i Havl. Brod, jenže tam je to bohužel utopie, a tak třetina města je skoro bez spojení, zatímco třeba v úseku od kruháče k nádraží je naopak absurdní nadbytek spojů.

robert

S panem Rovnerem jsem se bavil několikrát pracovně i osobně a nemám dojem, že by to byl člověk na svém místě. Někdy má fakt šílené nápady. Co se týká změn linkového vedení, v tom má prsty dopravní odbor a p. Trojan.

robert

Město se vyvíjí, tím pádem i dopravní systémy musí pružně reagovat. Tak to prostě je. Není to statický systém, který se nemůže měnit. Tihle změnu vítám.

ZYRTHEC ft. KEPPRAFLØW

A je tu jistota, že místní lovci a sběrači ustojí takové novinky?

Pavel

Zase s tím mají všichni v Jihlavě strašný problém. Ale musí si uvědomit, že nejde vést linky aby spojovaly všechny části města-prostě je tam nutný přestup. Důležité ale je aby ty spoje, které třeba nejezdí tak často, na sebe navazovaly. Snad si brzo zvykneme a budou dale změny jenom k lepšímu a lepšímu