Když už Jihlava musí používat nestandardní označení linek pomocí písmen A, B, C atd., tak by možná stálo za to, aby se zárověň odstranila ta šilenost, kdy směr každé linky je označen jako A nebo B. Nezlobte se na mě, ale toto nemohl vymyslet příliš chytrý člověk.
Ano, v Jihlavě byla taková anomálie, ale ne, jak uvádíte. Jezdila linka B a BI (bé jedna), ale ta už je dávno zrušena. Pro doplnění, jednalo se o okružní linku a každá jela v jiném směru, takže to určitou logiku mělo, ač chápu, že pro návštěvníky města složitou.
Karl vB.
21 hodin
Výměna pana ředitele DPMJ před třemi lety začíná přinášet ovoce. Jeho předchůdce byl ve funkci ředitele 37 let a v posledním období (před rokem 2019) byla už patrná jistá „provozní slepota“ a možná i spokojenost s vykonanou prací.
Myslím, že vedení linek v Jihlavě potřebovalo radikální zásah a k tomu teď dochází. Jihlaváci si na lepší MHD rychle zvyknou.
Jo, a podobně radikální zásah by potřeboval i Havl. Brod, jenže tam je to bohužel utopie, a tak třetina města je skoro bez spojení, zatímco třeba v úseku od kruháče k nádraží je naopak absurdní nadbytek spojů.
S panem Rovnerem jsem se bavil několikrát pracovně i osobně a nemám dojem, že by to byl člověk na svém místě. Někdy má fakt šílené nápady. Co se týká změn linkového vedení, v tom má prsty dopravní odbor a p. Trojan.
robert
22 hodin
Město se vyvíjí, tím pádem i dopravní systémy musí pružně reagovat. Tak to prostě je. Není to statický systém, který se nemůže měnit. Tihle změnu vítám.
ZYRTHEC ft. KEPPRAFLØW
1 den
A je tu jistota, že místní lovci a sběrači ustojí takové novinky?
Pavel
1 den
Zase s tím mají všichni v Jihlavě strašný problém. Ale musí si uvědomit, že nejde vést linky aby spojovaly všechny části města-prostě je tam nutný přestup. Důležité ale je aby ty spoje, které třeba nejezdí tak často, na sebe navazovaly. Snad si brzo zvykneme a budou dale změny jenom k lepšímu a lepšímu
Když už Jihlava musí používat nestandardní označení linek pomocí písmen A, B, C atd., tak by možná stálo za to, aby se zárověň odstranila ta šilenost, kdy směr každé linky je označen jako A nebo B. Nezlobte se na mě, ale toto nemohl vymyslet příliš chytrý člověk.
A označení linek metra v Praze je dle Vašeho vkusu standardní?
Tak vzhledem k tomu, že je to jediné metro v republice, tak to vlastně je standard… 😅
A jihlavské trolejbusy jsou zase jediné trolejbusy v Jihlavě, takže je to taky standard.
To jste v Jihlavě moc ty trasy nezkoumal. Směry každé linky nejsou označeny extra písmeny.
Ano, v Jihlavě byla taková anomálie, ale ne, jak uvádíte. Jezdila linka B a BI (bé jedna), ale ta už je dávno zrušena. Pro doplnění, jednalo se o okružní linku a každá jela v jiném směru, takže to určitou logiku mělo, ač chápu, že pro návštěvníky města složitou.
Výměna pana ředitele DPMJ před třemi lety začíná přinášet ovoce. Jeho předchůdce byl ve funkci ředitele 37 let a v posledním období (před rokem 2019) byla už patrná jistá „provozní slepota“ a možná i spokojenost s vykonanou prací.
Myslím, že vedení linek v Jihlavě potřebovalo radikální zásah a k tomu teď dochází. Jihlaváci si na lepší MHD rychle zvyknou.
Jj, tohle byl hodně svěží vítr Ing. Rovnera. https://zdopravy.cz/jihlava-shani-jediny-trolejbus-s-nezvyklymi-podminkami-ktere-nesplni-ani-vitez-posledni-souteze-96180/
Noo, další důkaz toho, že poločas mé zapomnětlivosti se opět zkrátil.
Nebyl Rovner na stáži v Olomouci? 🙂
Jo, a podobně radikální zásah by potřeboval i Havl. Brod, jenže tam je to bohužel utopie, a tak třetina města je skoro bez spojení, zatímco třeba v úseku od kruháče k nádraží je naopak absurdní nadbytek spojů.
S panem Rovnerem jsem se bavil několikrát pracovně i osobně a nemám dojem, že by to byl člověk na svém místě. Někdy má fakt šílené nápady. Co se týká změn linkového vedení, v tom má prsty dopravní odbor a p. Trojan.
Město se vyvíjí, tím pádem i dopravní systémy musí pružně reagovat. Tak to prostě je. Není to statický systém, který se nemůže měnit. Tihle změnu vítám.
A je tu jistota, že místní lovci a sběrači ustojí takové novinky?
Zase s tím mají všichni v Jihlavě strašný problém. Ale musí si uvědomit, že nejde vést linky aby spojovaly všechny části města-prostě je tam nutný přestup. Důležité ale je aby ty spoje, které třeba nejezdí tak často, na sebe navazovaly. Snad si brzo zvykneme a budou dale změny jenom k lepšímu a lepšímu