Jančura opouští taxikářský byznys, jeho dvě značky kupuje největší firma na trhu
Škoda Octavia na zemní plyn v barvách taxislužby Green Prague. Foto: Green Prague
Radim Jančura opouští po čtyřech letech byznys s pražskou taxislužbou. Jeho společnost Tick Tack, která provozuje taxíky pod značkami Green
Audi asi nevycházelo dobře díky náhradním dílům nehodám a tak. Ale to green prague s Octávií si myslím, že mohlo.
Taxikáře v Praze neporazí nikdo. Ani úředníci, ani konkurence, která to chce dělat poctivě, ani Uber apod. jak to tak vypadá. Osobně si myslím, že by to už mělo být součástí Prahy oficiálně, jako turistická atrakce, nejen jako varování pro turisty. K tomu ještě ty příšerní „veteráni“ s jejich řidiči – to je taky věc, která je jak z hororu ;-))))
Uber poctivě 😀 😀 zaregistrujte se na jejich stránky ať vidíte jak se chluběj jízdou z Prahy 6 na Prahu 5 za 1200Kč apod :)))
Pokud byste to četl pořádně, tak zjistíte, že spojení Uber poctivě jsem nenapsal. Jinak ano, Uber jsou sice obcházeči zákonů a levnější taky mnohdy nejsou díky jejich systému špiček, ale pořád je to lepší varianta než velká část taxikářů v Praze, minimálně pro turisty. A to mu nijak nefandím, spíše naopak, dokud se „nevejdou“ do platných zákonů a regulací, taky by tu neměl Uber být. Stejně tak, jako ovšem již desítky let prakticky neřešení nepoctiví taxikáři. S Uberem si poradit zjevně lze, viz Brno, na taxikáře nemá nikdo a běda, když přijde někdo, kdo to chce dělat třeba jina a… Číst vice »
Z něčeho prázdný vlaky na (Praha) – Brno – Vídeň zaplatit musí.
Ano, railjety čd jezdí za naše daně prázdný, i já jim platím.
petr.r
Je to jejich chlouba a jediný vlak dopravce se třemi různými třídami. Přesto v railjetech Českých drah pravidelně nastává v dobách špičky situace, kdy ukázkou nové kvality cestování jednotky od Siemensu právě nejsou: všechny sedačky zaplněné a nad nimi stojící desítky i stovky dalších cestujících.
bych tedy neřekl že railjety jezdí prázdné…
Já jsem reagoval na jančurobijce, tak jsem to možná trochu přehnal, ale ti stojící cestující jedou odkud kam? Když je tam moc cestujících tak at změní typ vozů. Třeba nejbližší spoj do vídně od jančury má ještě 9 volných místa a raijlet? Nebudu uvádět ted cenu. Nemáte nějaký odkaz na ty přeplněný railjety?
http://zdopravy.cz/cd-opustily-myslenku-na-povinne-mistenky-v-railjetech-stat-je-odmitl-4502/
a cena z prahy do vídně jak u RJ a ČD vyjde na cca 750Kč zpáteční
Petr: za vaše daně platíte akorát Praha – Břeclav, kde rj a EC zajišťují obslužnost. A prázdné ty vlaky rozhodně nejsou, pokud je např. railjet z Prahy před osmou poloprázdný, je to daň za to, že ti, kteří tam sedí jedou vlakem a ne jinak.
moment-proč jenom do břeclavi, to jako za hranicama ten vlak se finacoval z rakouských daní.
coudy- já jsem to vyhledal na zítřek v poledne brno-víden a mně vyjelo 175kč astra vůz nebo kupé u jančury a čd nejlevnější za 492kč nenapsal jste cenu třeba na režijku kde vám u jančury neplatí?
petr.r
z prahy do vídně u ČD za 363Kč bez nějakého prukazu a u RJ za 375Kč a jelikož kupuji i zpáteční tak u ČD to vyjde levněji než zpáteční u RJ… jedu tam 24.2
tak asi na moravě je jiný web nebo moraváci mají jiné ceny. Já jsem to ted vyhledal a u jančury 750kč a čd 984kč a to ještě na mně vyskočilo, jestli nechci místenku….. U jančury máte k dispozici tisk a časopisy, rájec, kávu zdarma. Co Vám nabídne čd když nemáte ani místenku za kterou chcou 156kč?
hledal jsem zpáteční bez průkazu, tak cena je zpáteční.
S cenama je to jednoduché – u ČD se jedná o akční ceny a nikdy nevíte, zda bude na daný vlak a když vás jede víc, tak jestli bude pro všechny (z Brna býval problém už u tří cestujcících, že eshop ukazoval třetímu běžnou mezinárodní jízdenku). U Jančury víceméně je jistota, že ta cena bude pokaždé stejná nebo se určitě nebude lišit o stovky korun na jednotlivých vlacích / dnech. Takže ano, může nastat situace, že ČD bude (hlavně z/do Prahy) o něco levnější, ale to jen při koupi hodně dopředu nebo při volné kapacitě. Ale když teď budu chtít… Číst vice »
A teď se dívám, že jsem zapomněl, že u ČD je to bez místenek. Což se dá částečně obejít samostatným nákupem místenky je do Břeclavi, pak vyjde na 35 Kč myslím. Ale i tak je nutné to připočítat.
„TICK TACK se stal jedničkou v transparentnosti a kvalitě taxislužeb na českém trhu. Dokázali jsme inspirovat ostatní provozovatele k zvýšení kvality vozového parku a zavedení jednotných standardů poskytovaných služeb. TICK TACK se stal jedním z největších poskytovatelů taxislužeb mezi korporátní klientelou v Praze a na ruzyňském letišti,“ dodal Jančura.
Tak byli nejlepší největší a ještě prodělával to je nějak divné…
Píše se největší mezi korporátní klientelou, ale o odstavec výše vysvětluje, že do zisku by museli mít taxíků více.
Jste robot a nebo jenom nepoužíváte hlavu a neumíte číst? Pro zákazníky se aktuálně příchodem nového vlastníka nic nemění.
Tak aktuálně možná ne, ale určitě to nikdo nekoupil proto aby dál prodělával, takže jaké změny nastanou se teprve uvidí
AAA – jaké změny netuším – nejsem z oboru,ale Jančurova dopověď Vám nestačí? 😉 „Nepodařilo se nám dostat do zisku. Taxislužba v Praze funguje zhruba u flotily čítající od šesti set vozů a více, my jsme stagnovali na dvou stech autech,“ a v závěru máte „Taxi Praha bude mít k dispozici nově celkem zhruba tisíc vozidel“
Tak to mi bude v Praze celkem chybět.
Mne ne, vždyť přímo v hale hlavního nádraží je metro, kterým se dostanu skoro všude, sice jízdenka stojí 24 Kč, což je ze všech měst absolutně nejdražší, ale proti zlodějským taxikům v podstatě pakatel. Ta na hodinu a půl za 32 Kč je už ale přijatelná. A za 90 min. dojedu v Praze metrem s návazností na autobusy téměř kamkoliv. A všechny RJ přijížději v čase, kdy je metro v provozu, tak tato věc je mne úplně ukradena. A když je něco ztrátové, tak nač v tom podnikat. Raději ať za ušetřené peníze koupí vozy – lowcosty, které chybí citelně… Číst vice »