Hasiči zasahovali na nádraží ve Studénce, hořela tam modernizovaná 811
Čtyři hasičské jednotky zasahovaly v sobotu 14. ledna 2023 ráno na nádraží ve Studénce u požáru v motorovém prostoru osobního vlaku. Foto: HZS MSK
Ještě před příjezdem hasičů vlak bezpečně opustilo všech 25 cestujících a strojvedoucí.
A kolik je škoda 10 tisíc nebo kolik ten křáp vlastně stojí?
Cena železa.
Další důkaz, že takto staré popelnice patří do šrotu, dejte jim tam pořádný německý Stadler a bude klid. A nejlepe s klimou.
Dal jsem vám palec nahoru. To se nemělo stát s toumedernizací. Už jsem to minule někde psal že 810 a derivátům měli někde kousek od Slovenské strely taky postavit něco podobného a vystavit je. Třeba tři kusy v různých barvách s připojeným vozem. To by si zasloužily. Ale dnes než přijdou krajem avizované BEMU. Nebo nedojde k elektrizaci na Štramberk nebo rovnou do Veřovic. Aby to navázalo na elektrizaci Ova VM. Prostě dnes už 810(811) na koleje nepatří. Je třeba zavést naopak přímé vlaky z tratě 325 přes Studénku do Ostravy centra a zpět. Jak vidím ve Svinově občas spěšný… Číst vice »
Ze Štramberku do Veřovic by museli udělat , rekonstruovat, celou trať, nové vozy tam kvůli malému poloměru zatáček neprojedou. A jak to tak vidím, elektrizace trati také nehrozí. A tyhle vlaky 811 jsou pojízdný šrot, každou chvíli to má nějakou poruchu, většinou nejdou zavřít dveře. Celkem často se stává, že místo dvou vagónů přijede jen jeden, neboť nemohli pro poruchu připojit druhý, několikrát se stalo, že spoj byl pro poruchu zrušen úplně. V létě, ve velkých vedrech, když pustí klimatizaci, tak to je na ohluchnutí, nechápu, že tohle někdo schválil.
Delší vozy tam jezdí už několik let – motorové vozy řady 842, které jsou podstaně delší než 810tka a přesto projedou.
A ta 810 navíc má jednonápravový podvozek!
Které delší vozy tam jezdí několik let? Motorový vůz 842 tam nejezdí, ten končí ve Štramberku, kde jsi na to přišel? Po této trati jezdím a nic takového tam nejezdí. Párkrát tady jela motorová jednotka 814, která má základ v 810, je zastaralá a má problém se na Veřovice do kopce dostat. Na Veřovice je stoupání a některé vlaky, které tam jsou schopné projet, to nezvládají.
Vy jste nějak zaspal dobu, ne? Přímé vlaky ze Stramberku až do OVA už jezdí několik let a teď jich dokonce přibylo.
Špatně jsem se vyjádřil. Ten plán kraje hovoří za prvé o hodinovém taktu a vlaky až na jeden do centra nejezdí. Tedy jezdí nyní jen půl jednoho páru…
Viz výše odpověď pro pana Black
Nepřekrucuj, jasně všude píšu do Veřovic. Navíc jsem také jasně napsal, že ten 842 z Ostravy končí ve Štramberku. Neumíš číst? Jestli to stále nechápeš, tak Veřovice jsou konečná stanice této trati.
Přímé vlaky Štramberk – Studénka – OVA jezdí už několik let.
Jako třeba tento pořádný Štadler?
https://zdopravy.cz/ceskym-draham-horel-motorovy-vuz-stadler-rs1-cestujici-stihli-utect-133503/
Je významově správně slovní spojení „modernizovaná 811“?
Kde je vrtv (Axel)? 25 cestujících v jednovozovém regionálním vlaků, to by přece stálo za plivnutí.
Prý prohlasil, že tuto diskuzi trvale opoustí, což mu nevydrželo ani týden.
Jen jestli si to nepletete. Já jsem měl svůj nick „VTT“ (je v něm zakódované moje jméno) ještě v dobách, kdy Axel byl Axel. Pak si ho změnil na Vtvt, čímž mě docela nakrknul – zas tak málo sem nepíšu na to, takže si mě mohl všimnout a dát si nick, co by nebyl mému tak podobný.
A teď si už několik lidí myslelo, že VTT = Axel, což ale není pravda.
Tak jestli jste si tu nevšiml mých příspěvků a nepoavžoval je za Axelovy. Já jsem tu už nějakou dobu Vtvt neviděl.
Bohužel neplete. Vtvt to ohlásil tady : https://zdopravy.cz/dalsi-velky-tendr-ceskych-drah-shani-elektricke-jednotky-za-84-miliardy-korun-138734/#comment-926240 a o pár diskusí později je nazpátek. A bohužel to není ani poprvný ani naposled.
I ten motorák už chce do vysoký pece. A začíná dobře, tříděním na hořlavý a nehořlavý části 🙂
Škoda že nedojela až k vysokým pecím. Tavit ji na z nouze přímo kolejích není třeba 🙂
Prý blafnul rezervní kýbl nafty…
Třeba někdo tím někdo chtěl vzít do polí elektrokolo a začalo hořet to…
😂
co si kraj objednal, to má…
Tím to fakt nebude..
Objednávka byla na „v zimě roztopený šukafón“… Ne že bude hořet!!
Zasahovali HASIČI. Proboha „požárníci“ je výraz z komunismu v ČSSR.
Ale aspoň umožnil hezky překládat Bradburyho… 🙂
Komunismus v ČSSR nikdy nebyl – viz historické prameny. Ani nikde na světě. Byl zde socialismus a komunismus jej měl výhledově následovat.
Vyvetrame a muzeme vyrazit. Tohle by se u moderniho vlaku nestalo. Ten by nevyjel tydny….
Koukni na to video 811.524
Tyhle 811 jsou krásně zmodernizovány. WiFi, nabíjení, informační panel atd. Takové vlaky si dovedu představit ještě hodně dlouho na tratích…
to byla ironie, předokládám? chodové vlastnosti a akcelerace, taky spokojenost?
Nízkopodlažnost, je toho tak nějak víc
Chodové vlastnosti ovlivňuje stav trati (kromě hydraulické převodovky).
opr. hydromechanická
Na papíře to vypadá pěkně, ale provedení rekonstrukce a funkčnost nových prvků je hrozná.
https://www.pozary.cz/clanek/267966-na-nadrazi-ve-studence-horel-motorovy-vlak-cestujici-ho-opustili-pred-prijezdem-hasicu/
ti mají super logo: požáry – ohnisko žhavých zpráv.
🥱
Vyhozené peníze za tyhle krámy . Naštěstí tam jezdí i kvatra na sp do ovy. Všechnybty 811 bych poslal do hutí.. kraksny
Raději se tam mohly nasadit Reginy ..no schválně víte kolik stála reko? 810 na 811. Pro redakci 811 není modernizovaná ale nová řada
Ale kdeže, 811 je sice novou řadou, ale vznikla modernizací řady 810.
Zatímco taková řada 846 je starý německý šrot, jasně!
Říkáte vy..kocourku už to nehul
Stačí umět rozpoznat ironii.
Ikdyby se původní krabice přečíslovávala každoročně na novou řadu, tak to pořád nebude nové vozidlo.
Regína má problémy se vyškrábat do Veřovic, 811 to zvládne. Navíc ty 811 jezdí i Suchdol-Budišov, kde je opět problém s Regínou dojet do Vítkova, natož do Budišova.
Rekonstrukce vyšla dobře, problémy plynou z údržby. To že to zahořelo navíc nemusí být nutně problém rekonstrukce.
PS: na 811 jezdím od září 2020 jako strojvedoucí.
Regína je dvouvozová s jedinou hnací nápravou. 811 by měl být sólo motor s uspořádáním 1A. Nebo se pletu? To hodnocení je 811 + 1 přívěsný vůz?
Do BnB jezdí 811 s přívěšákem, takže bylo hodnoceno asi toto
Mínusy za dotaz? Děkuji Poskok(ovi) za jeho zodpovězení.
Pozor, také názory tu generujú mínusky. 😉
To eje ale velká škoda. Jeden z nejmodernější vozů! Co si teď počneme….
Asi příliš přetížený Wi-Fi router. 🙂
Palivove cerpadlo pro WiFi okruh.
To by se u starých strojů nestalo! 😀
Ne to blaflo od APU (auxiliary power unit)
Tak snad se 810 brzy uzdraví!
Co?
811, původně tam byla 810.
Ja by som mu dal omladzovaciu kúru vo vysokej peci.
a ja by som sa pozrel na Slovensko, či tam s tým vozovým parkom nebudú ešte horšie….
Typický whataboutizmus. Keď mie niekto toto odpíše, tak je to ako keď súdruhovia zo sovietskeho zväzu kričali na američanov „ale zato vy bijete černochov!“
Jenže ty samé motoráky máte v hojném počtu (i rekonstruované) i vy na Slovensku a do vysokých pecí je neposíláte. Pravdu byste měl, kdybych nemluvil o těch „motorech“, ale křičel cosi o tom, že např. tam nedovolujete vyjít hovězímu dobytku na pastvu.