Dopravce GW Train Regio převzal poslední RegioSprintery pro pošumavské lokálky
Poslední soupravy RegioSprinter po modernizaci v CZ Loko. Foto: CZ Loko
Měsíc před ostrým startem provozu má společnost GW Train Regio připraveny už všechny vlaky pro provoz na pošumavských lokálkách. Dopravu
Vsadím se, že na sprintech s regio-vdovou by to dostalo na frak 😀
To logo a firemní barvy jsou teda celkem tragedie. Asi to dělal stejný grafik jako addidas logo ŽSR… 😀
Zajímalo by mě, jaké vozy budou připojovat na ta kola, že vyměnili automatické spřáhlo za hák a šroubovkou…
654 od Rurtalbahn mají šroubovku z výroby..
http://zdopravy.cz/obrazem-nove-kralovstvi-jana-satavy-railway-capital-si-pronajala-rotundu-ve-veseli-2908/
Tady je něco málo….
http://zdopravy.cz/obrazem-nove-kralovstvi-jana-satavy-railway-capital-si-pronajala-rotundu-ve-veseli-2908/
Ty zelenobílé ex Vogtlandbahn už dodatečně zabudovanou toaletu měly (i když ne bezbariérovou), alespoň ty co dřív jezdily z Varů do Mariánek….
Položme si matematickou otázku, kolik let bude mít paštika na konci 15 letého kontraktu 🙂
To by mě zajímalo čím ty přípojné vozy chtějí brzdit, když jednotka nemá červené hadice.
Říká se tomu elektro-pneumatická brzda..