Firma ze skupiny Českých drah hledá nového partnera pro vyhledávač jízdních řádů IDOS

IDOS, vyhledávání vlaků, foto: Zdopravy.czIDOS, vyhledávání vlaků, foto: Zdopravy.cz

Spolupráce s Mafrou může po více než 16 letech skončit.

Na trhu on-line reklamy se schyluje k velké soutěži o reklamní prostor v on-line vyhledávači jízdních řádů IDOS. Ten je dlouhodobě bezkonkurenčně největší ve svém oboru, měsíčně zaznamená přes 80 milionů zobrazení stránek na webu a 180 milionů stránek v aplikaci.

Výběr nového partnera pro prodej chystá společnost Chaps, která je od roku 2017 součástí skupiny České dráhy ve vlastnictví společnosti ČD-Informační systémy.

Po šestnácti letech spolupráce s mediální skupinou Mafra se Chaps rozhodl provést revizi své stávající reklamně prodejní strategie. Strategické rozhodnutí má za cíl posílit pozici produktu na trhu a zároveň optimalizovat využití reklamního prostoru,“ uvedla firma v tiskové zprávě.

Na výběru bude spolupracovat se společností Addvery. Součástí bude nejen prodej reklamního prostoru na www.idos.cz, ale také v mobilní aplikaci Jízdní řády IDOS. Tu měsíčně využije 1,6 milionu reálných uživatelů, kteří si zobrazí 180 milionů stránek. Dle měření portálu NetMonitor se tak jedná o jednoznačně největší oficiálně měřenou českou aplikaci dominující domácímu trhu.

„Chaps má dlouhodobou ambici aplikaci Jízdní řády IDOS intenzivně rozvíjet tak, aby zůstala spolehlivým zdrojem informací o jízdních řádech včetně aktuálních dat o zpoždění a mimořádnostech v provozu, ale také robustní platformou pro nákup s tím spojených jízdních dokladů,“ komentuje směřování produktu výkonný ředitel firmy Petr Stříbný.

Kromě IDOSu je firma zodpovědná i za vývoj jeho slovenského ekvivalentu, produktu Cestovné poriadky CP.sk.

Tagy Chaps idos
47 komentářů