Autobusy

Eurolines otevírají linku z Prahy do Štrasburku přes frankfurtské letiště

Autobus Setra společnosti Eurolines. Foto: Eurolines
Autobus Setra společnosti Eurolines. Foto: Eurolines

Společnost Eurolines otevírá od 15. června další dálkovou linku z Česka. Nově začne jezdit přes den do francouzského Štrasburku, linka nabídne i přímé spojení na frankfurtské letiště. Do konce června firma prodává jízdenky až s poloviční slevou.

Nová linka pojede z Prahy přes Plzeň, Norimberk, Frankfurt letiště, Frankfurt, Mannheim, Heidelberg a Karlsruhe. Odjezdy z Prahy jsou denně v 9:00, na frankfurtském letišti je autobus za 6 hodin a 45 minut, ve Štrasburku je po necelých jedenácti hodinách jízdy.

Eurolines tak rozšíří možnosti přímého cestování mezi Prahou a Německem a Štrasburkem. Dosud jezdí na lince ve tři hodiny odpoledne, RegioJet a FlixBus nabízí spoje přes noc.

Eurolines na začátek linky zavedly speciální slevu pro cesty do konce června, například z Prahy do Frankfurtu tak vyjde jízdenka na 330 Kč, do Štrasburku na 445 Kč. Linku bude obsluhovat tradiční vůz Setra 515 HD– s polohovatelnými sedadly a výsuvy do stran, klimatizací, zásuvkami 230 V, zdarma WiFi v ČR i v zahraničí a nabídkou novin a časopisů. V autobuse jsou k dispozici dvě speciální dětské sedačky.

2 komentáře

Klikni pro vložení komentáře

Diskuse pod články deníku Zdopravy.cz slouží pouze ke slušné výměně názorů. Prosíme diskutující, aby se vyvarovali vulgarismů a urážek jakéhokoliv druhu. Za obsah diskusí je zodpovědný vydavatel, který si proto vyhrazuje právo urážlivé, vulgární a jinak nevhodné příspěvky smazat bez dalšího upozornění. Děkujeme, že nemusíme mazat. Vaše redakce.

  • Jak taková společnost může fungovat? Při všech cestách (Berlín, Vídeň, Drážďany, Annecy) bylo v celém autobuse tak pět a půl pasažérů.

    • Moje zkušenosti obsazenosti: Praha-Plzeň-Norimberk asi 20 lidí, Norimberk-Frankfurt více jak půlka autobusu, Frankfurt-Amsterdam plnej bus, Amsterdam-Rotterdam 10 lidí. Zpět velmi podobné. Nebo Praha-Dráždany, tam polovina autobusu, zpět plný (jel z Berlína). Nevím jak moc to může být výdělečné, ale asi nějak jo. Z pozorování bych řekl, že na Německých a Nizozemských linkách jsou busy docela plné a dokážou dorovnat prázdnější busy na linkách z/do Prahy, ale to je jen můj pohled.

Newsletter

Partneři


Výběr editora