EuroAWK musí zmizet z metra, DPP má za reklamu dostat více

City Light vitrína v metru. Foto: Studio NajbrtCity Light vitrína v metru. Foto: Studio Najbrt

Městský soud v Praze pravomocně rozhodl, že do měsíce musí zmizet ze stanice metra všechny reklamní city light vitríny (CLV)

Městský soud v Praze pravomocně rozhodl, že do měsíce musí zmizet ze stanice metra všechny reklamní city light vitríny (CLV) v metru. Končí tak čtyřletý spor Dopravního podniku hl. města Prahy se společností euroAWK. Na jeho konci má být více peněz za pronájem prostor pro reklamu pro DPP než dosud.

„Společnost euroAWK bude muset do měsíce po doručení rozsudku odklidit city light vitríny z prostor pražského metra. Verdikt Městského soudu je pomyslnou tečkou ve sporu, který s euroAWK vedeme od roku 2014,“ řekl Martin Gillar, generální ředitel a předseda představenstva DPP. Jde o celkem 1200 reklamních míst.

Už loni v prosinci rozhodl takto Obvodní soud pro Prahu 10, společnost euroAWK se ale odvolala. Místo euroAWK bude reklamu v metru využívat společnost BigBoard. Ta vyhrála letos na jaře dvoukolové poptávkové řízení na pronájem těchto ploch v pražském metru.

Přihlásilo se do něj devět uchazečů včetně euroAWK. Zatímco euroAWK platila za místo pro provozování jedné CLV zhruba 9 200 korun ročně, BigBoard nabídl částku 38 563 korun. Za pronájem stejných míst tak DPP díky poptávkovému řízení získá přes 35 milionů korun ročně více, než doposud dostával od euroAWK.

DPP se v tiskové zprávě pochlubil, jak v otevřených tendrech úspěšně vysoutěžil výhodnější podmínky. Ne všechny soutěže ale byly zcela otevřené. Například do soutěže na pronájem autobusů pro reklamu se mohly přihlásit jen firmy, co sledovaly webové stránky dopravce. 

Tagy BigBoard dpp
2 komentáře