Eltodo končí s hlídáním placení za parkování v Praze, TSK podepsala smlouvu s Iterait
Monitorovací auto (testovací verze) pro kontrolu komunikací v Praze. Foto: Iterait
Město s novým provozovatelem výrazně ušetří.
Město s novým provozovatelem výrazně ušetří.
Tak hlavně jako,aby jezdili denně,sekali ty neplatiče,aby do tejdne,měli pokutu atp,a furt dokola,než ti neplatiči buď budou mít na krku exekutora,nebo to konečně zaplatěj…a budou tu stát legálně,nebo to auto prodaj a bude to volný místo,dále by to místo výtluků mohlo odhalovat vraky a rovnou je nahlašovat k odtahu…
Tak ještě by se mohl někdo schopnější a respektující priority města a dobré obchodní zvyky začít starat o semafory.
Kdybyste radši to parkování zlevnili.. Nezlobte se, ale 80 korun za hidinu, to není ani v centru Curychu, kde maj ale dvacetkrát vyšší platy.. Omezte vjezd mimopražským, to zpiplatněte.. Čau
Udženijová a další nositelé partajních tradic kmotrODS musí šílet vzteky. Jeden z nejstarších penězovodů pracně vybudovaný ještě za mámy zakladatele byl zničen.
A nechtěj to napojit i na registr kradených a hledaných aut?
Ta „kontrola svislého a vodorovného dopravního značení, výtluků i dalších závad na komunikacích“ mi připadá jako mnohem zásadnější věc než vybírání výpalného za parkování. Proto mi přijde zvláštní, že to je stále ještě zmiňováno jen takto okrajově a bez bližších podrobností. Pokud to bylo součástí zadání, tak by přece logicky měly být k dispozici nějaké ucelenější informace, co s tím má město či TSK za záměr. Pokud to město tají a tvrdí, že to zveřejní až po uzavření smlouvy, tak bych v tom čuchal zase něco nečistého.
Pro nepražské, tato je zpráva znamená něco jako kdyby nějakou zakázku na technologii pro železnici vyhrál někdo nespjatý s AŽD.
Dík, to jsou ty místní detaily, z kterých jsme vždy joja. O.
Osekavání chapadel chobotnice se provádí pomalu. Když jim sebrali veřejné osvětlení, dali jim jako útěchu monitoring zón. O ten teď přišli a za pár let by mohlo dojít i na semafory. V Holandsku mají pěkné dynamické semafory i na menších křižovatkách, třeba to za 4 roky vyjde.
Jo, a taky přišli o lampy VO, teď to nově (tak půl roku) dělá THMP (technologie hl.m. Prahy). Snad je to městská firma, ne zas nějakej outsourcing.
Nikoliv půl roku, ale už čtyři roky (naplno od května 2018). Městská firma to je, ale na mě moc důvěryhodně nepůsobí. Ředitel Tomáš Jílek (ex TOP09) a radní Jan Chabr (TOP09) to vedou dost podivně, ze spisového řádu i informačního zákona si dělají trhací kalendář (jejich databáze jsou prý „informace neexistující“, protože nejsou schopny žádných výstupů), snad prý neplatí nějakému svému IT dodavateli atd. A pirátstvo na radnici jim to potichu toleruje (primátor jako radní pro IT a druhý pirát jako radní pro transparentnost od toho dávají ruce pryč).
THMP se stara o VO v Praze od roku 1998 ty lumene 🙂
V roce 1998 vznikla společnost TCP – Vinohrady, a.s., která nikdy nic nedělala, dokud nebyla její prázdná právní slupka v roce 2018 využita pro vznik nové společnosti THMP. Eltodo-Citelum mělo smlouvu od roku 1999 (od primátora Koukala, která pak do této společnosti přešel) na 15 let a pak ještě cca třikrát o rok nastavenou. Zbývá otázka, kdo je lumen.
Milý synku Einsteina, zjisti si, kdy vzniklo THMP a pak něco piš. O VO přišlo ELTODO před 2 roky a o správu SSZ před 2 mesici.
Postoj města k Eltodu se změnil ze vstřícného na nevstřícný zhruba v té době, kdy firmu Eltodo plně ovládl Libor Sadílek a vyštípal z ní jejího zakladatele Libora Hájka (v médiích se o tom svého času psalo). Ale jestli je to náhoda nebo to nějak souvisí s osobními vazbami na město, to netuším. Poté, co Eltodo vyhrálo v roce 2014 pražskou soutěž na dalších 10 let správy veřejného osvětlení a ÚOHS jim výsledek zrušil, město tu soutěž radši zrušilo celou a založilo si svoji vlastní firmu (která ovšem nepůsobí o moc důvěryhodněji). „Stovku semaforů“ údajně převzala THMP už v březnu… Číst vice »