Doma jako v letadle. British Airways začaly prodávat své nádobí pro palubní servis
Dopravci vymýšlejí různé způsoby navýšení tržeb v době, kdy se příliš nelétá.
Krize v letectví nutí letecké společnosti vymýšlet netradiční způsoby, jak získávat hotovost i pozornost zákazníků. Novou cestu objevily například British Airways.
Poprvé v historii se firma rozhodla otevřít zásoby svých skladů a začala prodávat nádobí, ve kterém servíruje jídlo a pití na palubě letadel. „I když nic nemůže nahradit zážitek z jídla přímo v letadle, chtěli jsme našim fanouškům dopřát tuto možnost užít si například jídlo servírované na talířích z první třídy,“ uvedla firma v tiskové zprávě.
V seznamu předmětů je nejen porcelán či příbory, ale také například košíčky na pečivo nebo malé ručníky na umývání rukou. V prodeji jsou i například vozíky, kterými se palubní catering rozváží. Jde o vozíky z vyřazených Boeingů 747, jeden vyjde na 250 liber. Kompletní nabídka je zde.
Letecké společnosti vymýšlejí různé způsoby, jak v době, kdy se příliš nelétá, získat další tržby. Singapore Airlines například proměnily A380 na restauraci.