Dcera DB Start získala kontrakt na regionální vlaky mezi Německem a Nizozemskem

Jednotka Stadler Flirt 3XL v barvách dopravního svazu Rhein-Ruhr (dopravce Abellio). Foto: Fantaglobe11 / Wikimedia CommonsJednotka Stadler Flirt 3XL v barvách dopravního svazu Rhein-Ruhr (dopravce Abellio). Foto: Fantaglobe11 / Wikimedia Commons

Smlouva platí 14 let, na trase budou jezdit jednotky Stadler Flirt 3XL.

Zpět na článek
Odebírat
Upozornit na
guest
7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Miroslav Zikmund

Podobně jezdí přímé spoje Arnhem – Düsseldorf – kursbuchová tabulka DB 420.

Potulný wechtr

Taky jezdí Bielefeld – Bad Bentheim – Hengelo. Provozuje Eurobahn (Keolis).

Axel

Dotaz na redakci… tipnete si proč si na TÉMŽE trhu konkurují 2 sesterské firmy, které obě se zabývají zejm. regionálními vláčky? Proč si na německém trhu konkuruje DB Regio a (DB) Start GmbH? Může jít o předběžný krok, než DB prodá svojií dceřinku Arriva, která provozuje vláčky (a autobusky,…) v zahraničí? Tj. z Arrivy přetáhnou lukrativnější zakázky, nejschopnější odborníky do (DB) Start? A pak Arrivu prodat? Teď vidíme exanzi (DB) Start hluboko do Holandska, kde je velká spousta vláčků Arrivy. V roce 2019 jsme viděli snahu (DB) Start jezdit s vláčky na Liberecko, přičemž zhruba v téže době Arriva usilovala… Číst vice »

Potulný wechtr

DB Připravuje vstup Arrivy na burzu.

Facepalm

Tak jasně, než něco prodáš, samozřejmě tomu napřed snížíš hodnotu, a to eště tak, aby to všichn viděli. Protože pak ti za takovouhle firmu zaplatěj majlant, to dá rozum . Jinak, proboha, když nechápete ani to, proč se obvykle zakládají samostatné dceřinné společnosti a hrozně vás pak tím pádem udivuje, že jednají jako samostatné společnosti, tak si fakt radši jděte pustit Vláčka kolejáčka nebo Pohádky o mašinkách.

Miroslav Zikmund

Co to plácáte za nesmysly … ony si nekonkurují – v čem si konkrétně konkurují (v nabízení občerstvení, jízdném ?????), to je pouze fikce dutých hlav, jako je ta vaše, podle infantilních představ tuzemských privatizátorů a aparátu ministerstva dopravy …. Oni spolupracují na uspokojování přepravních potřeb vážené cestující veřejnosti, podnikatelů v dopravě, spolkových zemí objednávajících železniční dopravu u množiny dopravců. Jezdí za stejných tarifních podmínek – jednak akceptují „dálkové“ jízdenky DB, InterRail a současně tarify dopravních svazů …. Ve Švýcarsku jezdí na stejné trase dva, tři nebo dokonce 4 různí dopravci a nepředstavují žádnou konkurenci. Můžete jet s kterýmkoli z… Číst vice »

Leinad

Co třeba konkurence ve výběrových řízeních na linky v té oblasti? Nebo chcete říct, že se zachovaly jako kartel, veřejnou zakázku chtěla jen jedna z nich?