Dalším hostem podcastu Cesty Zdopravy.cz bude Radim Jančura. Ptejte se
Nový autobus Irizar i8 pro Regiojet. Foto: RegioJet
Připravujeme pro vás další podcast, k mikrofonu jsme tentokrát pozvali majitele Student Agency
Připravujeme pro vás další podcast, k mikrofonu jsme tentokrát pozvali majitele Student Agency
Chtěl bych se zeptat, jestli plánujete v rámci chorvatské expanze také jednodenní výlety na Plitvická jezera (nejspíš s přestupem v Ogulinu). Díky
Dobrý den chci se zeptat jestli bude dodržen termín zahájení provozu nových El. jednotek v ústeckém kraji od gvd 2021/2022 jak bylo slýbeno před dvěma lety.
Pane Jančuro, jak hodnotíte u ČD provoz řady 809/10/11 ? Pořídil byste si taková vozidla a ještě je s hrdostí modernizoval za tučné peníze ?
Dobrý den měl bych na pana Jančurou pár otázek
1) Jak jste pokročili s Modus Wagen, plánujete odebrat od DB všech 7 souprav co máte odlehčené u DB?
2) jak to vypadá s modernizací Vagonu z Belgie a Švýcarska na vozy typu Astra?
3)na jaké trasy využijete lehátkové vozy z Belgie?
4) co budete dělat s dvoupatrovými vagóny ?
Kde máte nějakou odpověď Student Agency? Nebo se tu jen všeobecněš nadává do etéru?
Zdravím Vás, pane Jančuro,
chtěl bych se zeptat, co stojí za rozhodnutím udržovat provoz vlaků Praha–Vídeň? Při současných počtech cestujících mi to nedává ekonomický smysl.
Děkuji.
Zdravím, jak to vypadá s vlaky do Českých Budějovic?
Dobrý den
neuvažujete o tom mít depo a logistiku v Návsí,kde parkujete své vlaky a je to blízko PL i SK?
Ne jedno depo už mají vymyšlené jinde, vlaky tam parkují, protože v Havířově už není místo…
Dobrý den, v médiích rád vykládáte, jak vám na spokojenosti zaměstnanců záleží, tak proč ve vaší firmě byla vždy tak vysoká fluktuace?
Nedávno jste prý musel propustit spoustu zaměstnanců a zlé jazyky tvrdí, že vám to nestálo nikde ani za zmínku ve vyjádření všem zaměstnancům. Tak jak vám ve skutečnosti záleží na zaměstnancích? Není to všechno jen póza?
Ano, nestali mu to,,, za tu jejich bidu..
Dobry den pane Jancuro, jsem vasim fanouskem, pravidelne zlutym vlakem jezdim. Mam na vas par dotazu, snad to mozna zlepsi kvalitu sluzeb a vozidel… jinak vam utecu ke konkurenci 🙂 1. Proc se za posledni cca rok dramaticky zhorsil technicky stav vozidel ? WC, dvere, sroubovky vycvachtane, dupajici podvozky, osvetleni v astrach nefunkcni, persinky jsou taky v….atd. 2. Od lidi od vas mam neoverene informace, ze vase depo ma za posledni rok 3 noveho sefa a spoustu dalsich zmen na tech.postech. Hodne chvalili nejakeho slovaka ve vedeni depa, pry narocny, ale vse snad fungovalo a pry se vam jako jeden… Číst vice »
A víte kdy se budou modernizovat vagóny z Belgie na astry?
Presne, ta fluktuace zamestnancu byla silena, ale na opravy a dalsi casu dost, spis nebyly penize apis. ridic poslal bus a na papiru sepsal 10 zavad, bus se vratil a opravene tak 3 zavady, se zbytkem jezdete dalsi tydny, nejsou money apod…
Drive jste nabizel premiove ciste zachody, ktere v roce 2011 byly u CD v podstate nepouzivazelne. Dnes uz tomu tak neni. Obecne u vas je proti CD ve vagonech vetsi necistota. Nechcete tento neduh zmenit?
Dobrý den, nechcete někdy udělat spojení z Prahy do Jeseníků?
Možná bus, vlak nenaplní
Já na tomto místě vyjádřím pouze svůj názor, který ovšem může posloužit jako otázka k zodpovězení. Železniční doprava, jako další vývojový stupeň podnikatelských aktivit pana Jančury, je podle mého názoru pouze prostředkem k zbohatnutí jeho samotného, proti čemuž nelze nic namítat. Za expanzi svého podniku může pan Jančura nepochybně vděčit své zarputilosti a vyjednávacímu stylu, ale také dřívějšímu tristnímu stavu vozového parku a zkostnatělosti Českých drah. Vhodným mixem ceny a o něco lepšího komfortu zpočátku získal klientelu na ekonomicky nejzajímavějším železničním rameni v České republice. Nepochybně má vše dobře spočítáno a nikdy nepůjde do podnikatelského rizika v podobě „švýcarské kvality… Číst vice »
Najit mezeru na trhu je příležitost k podnikání a to on udělal
Dobrý den, neplanujete někdy v budoucnu zavést přepravu automobilů v rychlících? Děkuji
Co to je za otázka🤣🤣
Totální blbost
Taky si myslím, že toto je totální kravina
Tak na některých relacích by se autovozy uživily… Praha Poprad na nočních aspoň(jezdí)… Praha Košice na nočních aspoň(jezdí)… Praha Humenné sezónně… No Praha Žilina na EX2 věřím že by se to chytlo proto bych to nezavrhoval…😀 Šušká se že příští rok už chce RJ tahat autovozy do Jugošky. Já jen aby nepřekvapil, že je začne připojovat taky na úsek Praha Poprad Košice ke stávajícím spojům… Případně ještě něco po reko uzlu Žilina neprodlouží z Havířova do Žiliny či Popradu právě s autovozy… Už ty autovozy chtěl, ale zatím to stojí na nějakých klackách v podobě předražených služeb. Věřím tedy že… Číst vice »
Akorát
1) přál na rychlíky takže R8
2) takový autobusu potřebuje v každé stanici rampu aby auta mohla najíždět
3) to najíždění taky trvá nějaký čas
Já chci vědět, proč RJ zrušil přepravu kol z Prahy do Ostravy a Brna a zda ji plánuje ještě někdy obnovit?
Služby ČD a hlavně Arrivy jsou v tomto hodně napřed.
Řeknu ti to přesně, protože vagíny kde se kola dala převážet přesunuli na R8
a je to 🙂
Před nějakým časem proběhla internetem zpráva, že se RegioJet chystá ke spolupráci s francouzským dopravcem BlaBlaBus. Můžete prozradit, zda v tomto směru proběhla nějaká další jednání, nebo je tato idea prozatím u ledu? Nestala se, obrazně řečeno, jednou z obětí pandemie koronaviru?
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat, jak se díváte na liberalizaci železnice v tom stylu, že velké dotované státní firmy zakládají dceřinky a za podpory defacto svých států vykrádají výkony v cizích zemí. Není to podle Vás nefér, nejen vůči ČD, ale i Vám, když vy si na své podnikání musíte vydělat a jinde jim za zády stojí silná matka? Je toto podle Vás fér podnikání v EU? Většina evropských soukromých firem má v pozadí státní zeleznici.
Rád bych se zeptal pana Jancury, jestli se nebojí vstoupit na maďarský trh. Měl by stejné výzvy jako na začátku v České republice před 10 lety, ale ekonomický systém v Maďarsku nefunguje jen na základě transparentních faktorů, ale také politika, oligarchové jsou vždy v pozadí. Obecný přístup je velmi vlastenecký, ze zahraničí jsou vítány pouze určité společnosti, které jsou připraveny akceptovat omezenou konkurenci, snadno se měnící pravidla a jsou připraveny výhodně obchodovat s místními silnými lidmi.
To jsou docela silná slova a nemyslím, že byste to dokázal doložit. Kromě toho nemyslím, že HU je méně transparentní než třeba CZ, jen prostě transparentní malinko jinak. Třeba v PL nebo UA je to zase trochu jinak atd. Každé podnikání v cizině je určitá výzva, a je na tom kdo tam vstupuje, aby se mu přizpůsobil.
Zdravím. Noční doprava se začíná opět dostávat do povědomí. 1.- Uvažujete o noční dopravě mezi velkými evropskými městy? Které z nich nejvíce přicházely v úvahu? 2.- K nočnímu vlaku Praha Košice který je v Tatrách okolo čtvrté hodiny ranní neuvažujete o posílení pozice na tomto úseku v rámci Československa? O vlaku který by byl v Tatrách okolo 7 hodiny ranní a byl výchozí třeba již z Chebu a obsloužil i takové destinace jako Karlovy Vary, Teplice, ÚnL? Tedy mít dva páry nočních vlaků s odjezdy z Prahy v cca 21:30 a 0:30. Respektive příjezdy cca 5:30 a 8:30. 3.- Případně… Číst vice »
Souhlasím, že noční vlak do Košic by měl jezdit později, aby nepřijížděl do měst kolem Fatry a Tater uprostřed noci. Opačným směrem by byl zase dobrý odpolední spoj s příjezdem do Prahy třeba v 10 večer.
Přípoj z Chebu zajišťují ČD, z Ostravy i sám RJ, přímé vagóny nedávají provozně smysl. Spíš by mi přišlo rozumnější jezdit jeden den loňskou trasou přes Slovinsko do Rijeky a druhý den novou trasou do Splitu, na střídačku, bez rozdvojování vlaku.
Napsal jsem Katovice Ostrava s městy po trase proto, že dle zájmu by to skoro uživili i sami Poláci jestli ne opravdu celý vlak. Chápu že tolik vozů nemá aby vyhověl všem…😀👍
Má 14 lůžek které nevyužívá
Z Krumlova těžko, z Budejc se mzsi zmenit masina, jelikoz do CK nevedou draty… A z Budějc take zatim ne, jelikoz neni dodelany stále koridor, uz od cca jara 2018 toto planovali, uz byl i jízdní rad 1x denne v 9h z Prahy na jih, byl to vychozi vlak z Brna v 6h,ale kvuli vylukam a koridoru by musel mit plno mesicu nahradni busy za vlak a to se co?
Dobrý den, když jste propustili vaše stevardy na autobusech, proč jste jim nenabídli prácu ve vlacích jak to bylo, když jste propustili vnitro? Víme, že nabírate nové lidi, nebylo by pro firmu lepší zaškolit bývalé busové stevardy?
A kde by se uplatnili? Když jezdí méně spojů tak i stávající stevardi mají méně práce
Oni vyhazeli plno stewardu uz na jare, co zacala korona, kdo mel jen brigádu apod. Tedy cele vnitro vyhazeli a ze si mozna nechaji par lidi na zahranici, pokud se vubec v 2020 otevrou hranice.. nechali si jen uvazky, tem se behem leta take snazili vnutit ukonceni dohodou, ikdyz rozjeli nove linky do Chorvatska a Madarska, k cemu tam davat zkusene letite stewardy z busu, radsi zaskoli uplne novacky, kterym muzou dat nejnizsi hodinovou sazbu, za toto nikdo makat 16h a vic hodin denne nechce plno let, mesicu a tak skonci a prijdou jini zase aspon za minimalni mzdu, jak… Číst vice »
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat jaká je mzda na pozici strojvedoucí a steward ve vašich vlacích?
Děkuji
Strojvedouci kolem 30 a vic, zalezi na hodinach, zde jste alespon hlídání poctem maximalnich hodin a povinnych pauz.. Steward ani po pokutach od úřadu za nedodrzovani odprac.hodin a pauz mezi smenami, co pote firma sikovne obesla, tak ti pracuji klidne i 16 a vice hodin denne, klidne i několik dni v kuse s tim, ze nekolik noci muzete spat na druhem konci republiky na firemnim zablesenem (stenice) byte, jak uz bylo i ve zprávách, casto i 7 stewardu v jednom pokoji, jak ve veznici na palandach, v létě zde jde topeni na plné pecky, v zime se do prace na… Číst vice »
Takto to už dávno nefunguje, resp. asi ani nikdy nefungovalo … Platovo sú stevardi ohodnotení veľmi dobre, fluktuaciu sposobuje fyzicka narocnost danej prace alebo casto neplnenie pracovnych povinnosti podla predstav vedenia… je to praca pre mladych o tom niet pochyb… Smeny nie su tak dlhe ako pisete a nespava sa v spinavych bytoch…
Dobrý den,
O kolik by bylo dražší trasování spoje do Chorvatska přes Rakousko? Možná by se našli klienti, kteří by si za to připlatili (rychlost) samozřejmě by se k tomu hodili i noční vozy, které si nyní pořizují Rakouské dráhy…
Plánujete něco oblasti letectví, něco více než prodávat letenky a zájezdy? Možná je teď špatná doba, ale myslím to obecně, kdyby nebyl Covid.
Děkuji
Jako že žlutý letadla? 😀 😀 😀
Hezký den, Radime, nejdříve klobouk dolů za tak rychle připravený projekt vlaků do Chorvatska minulý rok. Na to plynule naváži mým dotazem. V důsledku poměrně masivní expanze na spoustu vlakových linek (byť nyní utlumené Covidem) dochází k nasazování spousty nakoupených vozů na linky prakticky ihned, pokud to jejich stav umožňuje. Ve spoustě vozů pak nefungují zásuvky, rozhlas, voda na toaletách, WiFi, jsou prošoupané sedačky, nejsou podhlavníky, personál je v civilu apod. Chápu, že vozy musí vydělávat, ale přijde mně, že daní za takovou úspěšnou expanzi je ztráta dodržování zaběhnutých standardů, na které jsou zákazníci zvyklí. Plánuje se s tímto po… Číst vice »
Asi tezko rict, uz i na podzim byl sileny pocet tech, kterym Radim dluzil neskutecne miliony a přitom nakupuje za dalsi miliony dalsi stare pouzite vozy, co by jinak v Rakousku sli do srotu, takhle da aspon žlutou barvu a frrr do Chorvatska! Plno lidi tomu nerozumi, asi pořád doufa..
Sushi ve vašich vlacích je super. Proto si při cestě do Brna z Phy vždycky vyberu vás. Ve čtvrtek jedu zase. Díky za fajn personál a nabídku jídel.
Prosím vás, řekněte mě někdo, proč se najdou čtyři d.e.m.x.x.t.i. kteří na toto dají mínus???? Pánovi chutná sushi a poděkoval za fajn služby. Nechápu, to se tady někdo najde že mínusuje z principu vše co se týká RJ??? Hele šotouši z ČD už se na to vykašlete.
To je základní postup. Jednou napíšete,že něco na Jančurou je dobré,a pak už může váš další příspěvek obsahovat třeba jen tvrzení že ráno vychází slunce,a stejně vyžadujete 66 mínusů.😃
Ach ty úpravy textu- ne vyžadujete,ale vyfasujete, samozřejmě.
Ono si treba staci dat rizecky a uz vite, ze příště urcite ne, jedine, co je v tom tak pozivatelne je ta horcicna omacka, i ty namočené brambory v laku se netvarily.. Proto asi jinym napr.i to sushi nesmakovalo, pochybuji, ze by si ho na dalsi ceste dali zas a tak daji na toto minus…
Plánujete na dálkové linky někdy v budoucnu nasadit místo souprav elektrické jednotky vyšší kvality, když je tedy ten evropský boom jednotek. Díky za odpověď a hodně zdaru.
Maximálně na VRT, a nebo použije netradiční jednotku s možností připojení dalších vozu , jednou popisoval proč používá vagóny a ne jednotky
hlavní důvod je jejich second hand dostupnost, v době jeho začátků moc ojetých jednotek na úrovni k prodeji nebylo… kdežto vagóny mohl sehnat snáze
Však prvně chtěl jednotky, ale nejspíše kvůli penězům odstoupil, a ani jednotky by nezapadlo do jeho konceptu
Dobrý den pane Jančuro, rád bych se zeptal na dvě otázky první otázka zní: jaký je váš životní plán a druhá otázka je kolik peněz za rok lidem vrátíte na jejich Regioúčet za různá zpoždění a kompenzace za rok. Předem děkuji za odpověď. S pozdravem Miroslav Pátek
S tim vracenim toho uz nebude moc, známým dluzi jeste z leta, nam z podzimu a ticho po pesince od poslední odpovědi..
– můžete si koupit skutečné lůžkové vozy pro RegioJet do chorvatska? (někteří lidé potřebují pohodlí, vyšší verzi s toaletou / sprchou.)
– můžete konečně vyřešit problém s toaletou v denním vlaku? (musíte přidat další toaletu nebo 100% z nich fungovat)
Jakože byly 3 toalety v jednom vagonu?
problém, že ve většině vagónů je během modernizace místo dvou jeden …
Modernizace u regiojetu zatím proběhla maximalne výměnou potahu v Amz, jinak si na nic nevzpominam, ještě vlastně u Cik-cak relaxu
A to jsem fanoušek RJ
původně to byly dvě toalety, jedna byla dávno přestavěna na servisní prostor (tomu jsem říkal „modernizace“). Ve stejném vlaku je tedy 2krát méně toalet než například v Českých Drahách. Toalety jsou tedy dvakrát méně a většina z nich nefunguje. Všichni si na to stěžují.
Ve kterých vagonech?
Vidím v standart kupečkach, zjistil jsme to až teď, velice zajímavé
A jeste by me zajimalo: Kdy se vlastne budete definitivne stehovat ze Smichova? A uz v Malesicich stavite zazemi? A proc vlastne jeste na Smichove jste, kdyz uz jste davno dostali vypoved z najmu z prostor vlastnenych CD? Odvolavali jste se?
Mám takový pocit, že jste to byl vy,kdo stejnou otázku položil už minule řediteli ČD. Dokonce pak na ni v rozhovoru odpověděl. Vy jste to nečetl,nebo nepochopil?
Dobry den, pane Jancuro. Rad bych se zeptal, proc vas oficialni facebookovy profil blokuje nektere byvale zamestnance? Resp. ja u vas pracoval pres rok, ted jsem u konkurence, u ktere je to 100krat lepsi nez podminky u vas. Zadne absurdni strhavani penez za stiznosti typu „malo se usmival“ ci „dlouho jsem cekal na objednane jidlo.“ Nikdy jsem na vas facebook nenapsal nic vulgarniho ci lziveho, presto zablokovan a blokace uz trva leta. Proc Vase spolecnost pristupuje takto k byvalym zamestnancum? A proc je na internetu takova velka kritika prace u Vasi spolecnosti? Spousta lidi nevzpomina na praci u Regiojetu nejlepe…… Číst vice »
Proc mit aktivni ty, co muzou i treba v budoucnu delat negativni kritiku? Tady maji radsi spokojene cestující, co uz neco konečně napisou, jelikoz 98% spokojených nic nenapise, ti co si maji na co stezovat, tech napise vetsinou 100%…
1) Koncesní model. Dobrý den, jak vnímáte zvažovaný koncesní model na relaci Praha – Ostrava? Byl by koncesní model podle vás přínosem pro cestujícího? 2) Rezervační systém. Do jaké míry ovlivňuje možnost výběru místa ve vlaku cestujícím (a storno do 15 min před odjezdem) jeho obsazenost? Přeci jen když jsou ve vlaku poslední dvě místa, na jedno je místenka Ostrava – Olomouc, na druhé Pardubice – Praha, jízdenku Ostrava – Praha už neprodáte. Máte nastavené systémy, které nedovolí nákup jízdenky Pardubice – Praha, když na 99 % víte, že ještě na stejné místo prodáte jízdenku Ostrava – Praha? 3) OneTicket.… Číst vice »
Ano, s tou blokaci to tak je, i treba na autobuse, tydny dopředu je v prodeji ta nejdelsi trasa, casto se stavalo, ze na tu trasu z Prahy do prvni zastavky se mista k prodeji otevrela az 24h pred vyjetim spoje, takze jste si musel zakoupit drazsi trasu a pak v noci pred odjezdem trasu zmenit/zkratit, jak pak dělavalo pry plno stalych cestujicich, nekdy nestihli, zapomneli a tak, ikdyz jeli do prvni zastavky, platili za jizdenku napr.na celou trasu. Pokud byl spoj napr.na nedeli vyprodán z Prahy do cílové stanice, vy jste z Prahy do prvni zastavky 24h pred odjezdem… Číst vice »
Hodláte se vymezit vůči plánům ministerstva dopravy na „koncese“ v dálkové železniční dopravě?
Samozřejmě , pokud byste takovou koncesi vyhrál, osobně byste byl s Regiojetem v lepší pozici než při otevřené konkurenci – ale jako cestující bychom tratili všichni. (Konec boje o zákazníka, jistý bussines pro jednoho dopravce)
Pěkný den, nákladní dopravci mají pro prosazení plánů, názorů, svých představ, požadavků ŽESNAD. V rámci přípravy infrastrukturních akcí jsou silně slyšet. Plánujete i vy se podílet na vzniku něčeho obdobného v osobní dopravě nebo snad už něco takového vzniká?
Hodláte expandovat v oblasti letních vlaků, například na Balkán?
Skvělá by byla např. Bosna. Do Chorvatska se přeci jen dá dostat mnoha způsoby, ale ostatní země Balkánu nemají takovou nabídku.
Plánujete zařadit KOMERČNÍ vlaky do systému One Ticket? Dle vyjádření ČD se stačí pouze dohodnout.
Dobrý den, jak to vidíte s vlakovou linkou ex 2 z Prahy do Vsetína případně do Púchova, vím že jste na lince jezdili,ale nevyšlo to, máte o linku zájem, nebo jí plně necháte ČD
Mně by zajímalo, zda plánuje obnovit vlak do Žiliny jižní cestou přes Brno a Blavu. A jak to vidí s již kdysi oznámeným vlakem do ČB.
Tady i kdyz uz meli jizdni rad 1x denne, v 6h z Brna přes Prahu do Budejc, tak nevyslo to, ze stale neni dodelan korydor, také bylo v plánu nekolik mesicu vyluky a aby daval na trasu plno mesicu nahradnich napr. 10 busu je nevydelecne…
Dobrý den, pane Jančuro,
mám na Vás takové spíše teoretické otázky na zamyšlení.
1.) Jak si představujete RegioJet za 20 let?
2.) Myslíte si, že autonomie osobní přepravy je budoucnost? A popřípadě, přemýšlíte do budoucna nad autonomií?
Prosím pána Jančuru o info, v akom štádiu je podanie v EU komisii na Pendolíno? Nepodáte podanie do EU komisii na „podporovanie bezplatnej prepravy cez zmluvu so štátom so ZSSK“ na Slovensku, dotovaním iba pre ZSSK sa ničí postupne dopravný trh na SK.
Ďakujem
Budete rozšiřovat spolupráci s FlixBusem v ČR či Evropě, nejen prodej jízdenek (autobusy, vlaky)?
Rozšiřovat? Já myslím, že nehodlá ani zahajovat.
Dobrý den, pane Jančuro, jak velká byla ztráta tržeb z ukončení spolupráce s DB koncem roku 2020 ohledně dalšího provozování autobusových linek IC BUS? Plánujete podobnou či jinou soolupráci s některým státním či soukromým dopravcem? V
Tak a teď upřímě. Vozy na R8 mají jako značení země D a ne CZ – proč ? Máte snad domluvenou údržbu a nebo je to jen proto že kdyby se stal průser tak by to šlo na Němce pevně věřím že neřeknete odpověď B.
Protože už se přeregistrace mezi státy neprovádí 😉
(v případě, že se neprovádí zásadní modernizace)
A proto mají taky ČD vozy s registrací A. Asi kvůli těm průserům.🙂
Ráďo to že jste zvýšil kvalitu je jisté a téměř nepopřetitelné je to že jste zvýšení kvality urychlil má otázka zní. Proč si svou čest toho že vy dokážete přepravovat levně a víceméně kvalitními vozy nesnažíte zachovat a na jednu dálkovou vlakovou linku posíláte tragikomický šrot a cena je kolikrát i o několik desítek procent dražší než u vašeho předchůdce. Další otázka je to jaký máte názor na in 100 a to že by se to mohlo zavést jako železniční poklad, zaměstnanci Regiojetu by chtěli jet ČD tak jimi pojedou „zadarmo“ jako by byli jejich zaměstnanci a naopak.
Radime, kolik má vaše flotila aktuálně autobusů? Plánujete po odeznění pandemie vrátit stevardy na paluby žlutých autobusů a obnovit linky zpět do původního rozsahu jak vnitro, tak i mezinárodní? A jak to vidíte s nákupem nových Irizarů?
Děkuji a hodně úspěchů
Vrátit stevardky i na vnitro by bylo super a určitě by to bylo dobré i pro znovurozhýbání kvality autobusové dopravy. Poslední dobou se mluví jen o vlacích.
Víte, vzhledem k tomu, že jsme panu majiteli nestáli ani za pár slov na rozloučenou alespoň ve vánočním dopise, tak pochybuji, že pan Jančura ví, že kdy měl nějaké stew v autobusech. A moc bych se nedivila, kdyby si část vedení myslela, že se ty autobusy řídí samy. Takže návrat obsluhy do autobusů nevidím reálně.
Navrat je tak 5%,a tech 5 jsou jen prani a dotazy cestujicich, kteri meli radi, ze jim steward přinesl kafe, noviny a nemuseji si pro to nyni chodit sami, i za cenu stejne ceny jizdenky… Ono to slo uz posledni cca 3 roky k tomuto kroku, ze stewardi se zrusi, jelikoz za minimalni mzdu 16 a vice hodin nekolik dni v kuse, spani mimo domov, mu nikdo odpracovat aspon 1 rok v kuse uz nechtel, dnešní mladi pri skole preferuji jednodussi brigady na par hodin, kdy se rano vzbudi ve sve posteli a i stejny den do ni ulehaji a… Číst vice »
Dotaz:
Plánujete vstoupit s Vašimi vlaky na tratě do jižních a západních čech, případně na linky Praha – Linec nebo případně Praha – Mnichov? Děkuji za odpověď.
Linec/Salcburk by byl fajn, u Mnichova by pro RJ byla překážkou potřeba dieselu, tam dává větší smysl bus Praha-Plzeň-Domažlice- Řezno-Mnichov.
Uz jen do Budejc neni stale koridor, i kdyz uz meli predloni jizdni rad a vse vymyslene, vsude reklamy, at rezervujeme, na koridor opomneli, s vylukama by jezdily stejne do dneska jen busy, takze do te doby ne..
Dotazy:
1.) Vase tiche oddily ve vlacich jsou silene, zasazeni jednoho ticheho oddilu do neticheho vozu je nesmysl. Neuvazujete o tichych celovozech namisto jednotlivych oddilu (kupe)?
2.) Mobilni aplikace funguje dost nestabilne,rezervace a zakoupeni jizdenky je fajn, ale napriklad objednani obcerstveni temer vubec.
Dobrý den pane Jančuro nejdřív vám chci pogratulovat k loňskému vlaku do Chorvatska a chtěl bych se zeptat jestli neplánuje te rožšířt linku třeba Staré Město u Uherského Hradiště třeba do Prahy přes Olomouc/Brno a nebo do Bohumína a dál na Slovensko???
Tam jezdil a už nejezdí. Třebas když zkracbuje Leoš nebo když vyhraje výběrko
Dobry den, přemýšlíte o zavedení přímých vozů z Ostravska až do Chorvatska? Například by vozy mohli být přivěšeny na klasickém rychlíku z Bohumína a poté formou posunu přidány třeba na konec vlaku do Chorvatska. Myslím, že spojit Moravu a Slezsko přímým spojením z Chorvatskem není špatný nápad. Děkuji.
Dobrý den. Jak to je z jednotkami pro ústecký kraj ,a proč prý jedná tento přímo z PESSOU? Když je to Vaše záležitost ,vy jste přece budoucí majitel těchto jednotek ?Nebo to byl fejk že budou platit pokutu za pozdní dodání? Dostal již jste pokutu za vaše nevypravené jednotky, náhrada autobus ,či zrušení, nefungující záchody? A jakou?
vendelin
Dobrý den, pane Jančuro, kdy očekáváte dodání jednotek PESA Elf.eu pro Ústecký kraj? Platí jejich nasazení na pravidelné linky v prosinci tohoto roku?
Dobrý den, chci se zeptat, zda v dlouhodobém plánu uvažujete angažovat se do provozu budoucích vysokorychlostních tratí. Díky.
Dobrý den pane Jančuro. Můj dotaz je jak do budoucna plánujete obnovovat vozový park na dálkových expresech? Zda to bude stále cesta rekonstrukcí jetých vozů ze západu, které budou tahat vaše nově koupené lokomotivy, nebo zda v nějakém dohledném horizontu plánujete pořídit nové, moderní ať už push pull soupravy a bebo ucelené jednotky? Děkuji za vaši reakci.
Dobrý den pane Jančuro, mám 2 dotazy.: (Vzhledem k délce textu neočekávám zařazení do vysílání, ale doufám, že se vyjádříte poté písemně) 1) Rozhodl jste se zvýšit úroveň cestování ve vlacích v ČR. (Samozřejmě ne pro to, že by vám železnice ležela v srdci, ale protože je to dobrý byznys s potenciálem a to neberte jako výčitku.) Do jisté míry se vám to samozřejmě povedlo už jenom pro to, že jste se stal konkurencí pro národního dopravce a ten zareagovat samozřejmě musel. Nicméně… V ČEM SPOČÍVÁ TA KVALITA? Prosím kdyžtak o argumentaci na několik mých postřehů. a) Že si člověk… Číst vice »
Hezky napsaný. Tak uvídíme, co nám řekne Jančura.
Jančura využívá čecháčství a už proto se mu daří.
1e) jak by mohla káva nebo noviny zdarma ovlivnit kvalitu dopravy? V očích zákazníka ovlivní vnímání dopravce, ale ne kvalitu dopravy, to je přeci jasné. A je jasné, že Jančura spoléhá na to, že když dá něco zdarma, bude mít více zákazníků, na tom není nic špatného. Z osobní zkušenosti, když mám volit mezi ČD nebo RJ na trati Praha-Ostrava, tak si zvolím RJ právě pro to, že mi dá něco navíc (vyjma toho, že je většinou levnější)
To jsem zvědav,jestli Jančura bude odpovídat i na nesmyslné, nesrozumitelné a nepravdivé tvrzení 😁
Nebylo by špatné také napsat, co je to nesmyslné, nesrozumitelné, či nepravdivé tvrzení, když už. A co se těch mých tvrzení týká… nad některými body nemá cenu se pozastavovat – to jsou holé fakty a vyvracet je jako tvrdit, že 1 + 1 =3. A bodů, kde to sporné je, tak právě to uvedení na pravou míru ze strany pana Jančury očekávám. Netvrdím, že mé postřehy musí být pravidlem, nebo že si z nich nedělám mylné závěry. Nemyslím si, že prostor pro dotazy čtenářů deníku tu je jen na superlativa a pění ód od fanoušků liberalizace, záviděčů režijek, hrdých zaměstnanců… Číst vice »
No jo,ale vy jste nepochopil, že se mají klást otázky, nejlépe tak,aby na ně šlo vůbec odpovědět. Prezentace vlastních názorů na zkaženost světa je fajn,ale nevím,jestli je Jančura psychoterapeut,aby vám pomohl.
Tak jenom krátce.
Příklad nesmyslné otázky: 2b. Jančura má jako komentovat politické názory občanů?
Příklad nesrozumitelné otázky: 2d.
Co má Jančura společného s firemní kulturou ČD? Nebo kam tím míříte?
Příklad nepravdivé otázky: 2a.
Nic takového EU nepožaduje.
Atd,atd. No ale snad jste příspěvkem zaujal,a nějakého komentáře se dočkáte.
Vy jste asi nepochopil, co je můj postřeh/názor a co je otázka. Otázka 1. je úplně na začátku napsaná pro zvýraznění pomocí Caps a aby bylo ujasněno proč se na to ptám, tak je doplněna několika fakty, připadně postřehy, které mi pan Jančura může uvést na pravou míru. Otázka 2. je napsaná na konci textu a končí otazníkem. A opět je doplněná několika body na srozuměnou, proč se tak ptám. Ano, přiznávám, nedodržel jsem jednotnou úpravu a mohl jsem dodržet u obou otázek stejné řazení s dotazem a mými pohledy, ale věřím, že inteligentní člověk chápe. Takže tím vám odpovídám… Číst vice »
Dobrý den, pane Jančuro. Plánujete při odklonech vlaků z Prahy na Brno přes Vysočinu zastavovat v Havlíčkově Brodě? O kolik se prodlouží cesta oproti obvyklé cestě Českou Třebovou? Děkujiza oodpověď.
Nepřipadá vám, že autobusové spoje šly kvalitou dost dolů? Kromě zrušení stevardů se nyní často setkávám s nepořádkem a obrazovky v sedačkách už snad většinu času nefungují (nereagují na dotyk nebo nefunguje audio jack). Jezdil jsem s vámi opravdu rád, ale začínám čím dál častěji jezdit s konkurencí. Budete vracet stevardy po skončení vládních restrikcí?
(Abych nebyl jen negativní – vašim vlakům stále dávám dalece přednost před konkurencí).
Přesně tak. Za stevardek byla kvalita cestování v autobusech na mnohem vyšší úrovni. Teď je RegioJet běžný, jen dražší dopravce.
Vracet je nebude, jelikoz i ty, co nemeli na jare 2020 brigadu a nechali si je v lete aspon na zahraničí, tak vse na konci zari ukoncili, plno statu zakazalo spoje (napr.do ted Maďarsko) jinde i s povin. testy jezdilo ani ne 9 lidi na cele trase a tak je v rijnu vyhazeli, na co platit uklizecku, co vam nosi kafe, kdyz pak ve vysledku se vetsina nakazi covidem a vy jim i tak z prac.neschopnosti budete dal platit, přitom Jančura dluzi, kam se podívá.. Uz to k tomu smerovalo alespon 3 roky, permanentně patky/nedele na vnitru neměli např. I… Číst vice »
Dobrý den, pane Jančuro. Plánujete v blízké budoucnosti modernizaci vašich stávajících vozů k sezení ať už u vás 10 let jezdící od ÖBB, nebo relativně nově dovezené od DB. Na rovinu, interiér některých vozů zvláště těch s textilními potahy je již celkem opotřebovaný (ošoupané, špinavé potahy atd.), o funkčnosti WC a nedostatečného výkonu klimy nemluvě. Díky za odpověď
Dobrý den pane Jančuro, vyhrál jste službu státních postrků, čímž jste nákladním dopravcům v podstatě vykousnul to málo zajímavého, co se zde za poslední dobu nabízelo. V kontrastu toho, jak neomaleně prosazujete svoje zájmy v oblasti osobní dopravy, která je mnohdy ve střetu s dopravou nákladní, hlavně na nejvytíženějších úsecích, mě překvapuje vaše drzost, že jste do toho vůbec šel. Ale pokud toto pominu, pak je mi záhadou vaše vítězství, nejen ohledně ceny. Měl jsem za to, že jednou z podmínek uchazeče je i bezdlužnost vůči státním institucím. A to vy rozhodně nejste, už jen třeba ve vztahu k SŽ.… Číst vice »
Joudo,Joudo,co věta to perla
30 let po revoluci se divit, že podnikatel podniká, to se nestačím divit.
Kyvadlo dějin se nám zase pomalu vrací k socialismu.
Bohuzel, svata pravda :((
Myšlení komouše
Bože na toto bych snad ani neodpovídal. Joudo.
Tak já doufám, že je natolik inteligentní,že odpověď ani neočekává.
Jenom využívá příležitosti k házení blátem. Není tady na to sám,špičku v oboru představuje tak řečený Silvera.
Je to přehlídka frustrátů.
„Proč si věší vaše kalendáře ve firmách na zeď? Proč nemáte české lokomotivy? Kdy zkrachujete?“ atd,atd.
Vážený pane Jančuro, považuji Vás za velkého odborníka v oboru, jaké byste mi prosím doporučil brýle a šnorchl? Děkuji
😀
Dobrý den, jak to vypadá s nasazením vlaků na trase Praha – České Budějovice?
Co je to za otázku? Každý ví že se může přihlásit až vyprší období smlouvy s ČD a vypíše se nové řízení. To jsou výklady mozků, kteří tomu nerozumí a kladou nesmyslné dotazy.
Doufám, že PHA-ČB bude co nejdříve u RJ
kdysi to plánoval jezdit na komerční riziko, takže to rozhodně není blbá otázka https://zdopravy.cz/regiojet-odlozil-start-vlaku-do-budejovic-o-dva-mesice-kvuli-vylukam-25339/
Žluté vlaky jsem sledoval od první myšlenky a byl jsem nadšený, jak jste redefinoval chápání zákazníka.
Co říkáte na to, že se právě u téhle firmy dnes konstruktivním připomínkám nikdo moc nevěnuje a z komunikace s firmou je patrná snaha zákazníka odbýt bez pochopení problému? Není škoda, ztratit věrného cestujícího?
Pane Jancuro, jak jste vnímal to, že Vás před lety opustil klíčový zaměstnanec A. Ondruja založil firmu, kterou pak prodal konkurenčnímu LE? Proč jste ho pak přijel zpět, co vám musel slíbit?
Je vtipné, že když tady padali dotazy na p. Bednárika, pokládali je především zaměstnanci ČD, a když jde o dotazy na p. Jančuru, pokládají je opět především zaměstnanci ČD a ještě jsou při tom přinejmenším ožralý.
Ožralý nejsem a zaměstnanec CD teprve ne. To bych si snad i vyprosil.
Jak pozoruji v diskuzi, pár zlutomilu jsem možná i nastval. Ale ptám se pana Jancury, nikoliv vás.
No vzhledem ke stylu, jakým se ptáte, bych se moc divil, kdyby vám odpověděl. A řekl bych, že o to vám vlastně ani nejde.
Na rovinu a jako vysvětlení, jsem z oboru a ledacos jsem za léta v provozu zažil.
To bych ten obor chtěl teda vidět. Asi práce na lampárně, tipuju.
Pobočka Pha hl. n. 🤪
Vy jste si pane Silvero zjevně popletl žánr, Jančura má přijít k rozhovoru,a né k výslechu. Dá se tedy očekávat, že na vaše hody lejnem nedojde. No ale občas jste i pobavil a rozesmál, zvláště ten klientelismem nasáklý kalendář je obrazem vašeho vnímání světa.
A že se ho tak zastavate? Vaše zlute vidění sveta? Já podávám otázku, od pana Jancury cekam odpověď.
Na blbou otázku bude blbá odpověď. Snad její pochopíš ikdyz spíš dražší a komentuje s nesmysl
Pane Jancuro, jak hodnotite kvalitativní posun CD v uplynulých letech? Bez poznámky o tom, že za to můžete Vy… A hodlate si nakoupit novou techniku pro dálkovou dopravu, tak jako CD nakoupily u Siemensu a Škody Transp.?
Pane Jancuro, jak jste docílil toho, že ve chvíli, kdy vejdete na GR Správy železnic u dveří se návštěvníci střetnou s Vaším obřím kalendářem? Klientelizmus? Korupce?
Nebo jen na GR sháněli kalendář, kdyby tam vysel kalendář ČD, ČDC, zeptal byste se taky??
Pane Jancuro, jakými zakulisnimi hrami jste docílil toho, že Vaše vlaky mohou předjíždět vlaky CD, často vyšší kategorie (EC)?
Však RJ má jen IC a EC (mimo objednané )
V pořádku. Ale proč se to děje zcela systemove? Musela kvůli tomu být upravena vnitřní legislativa SZ, bohužel se to stale děje. Proč? Chci znát odpověď pana Jancury.
Dopravně, nikoliv komerčně, už dávno žádná kategorie IC, EC neexistuje (a to zrovna kvůli ČD, kterým se nelíbilo, že EC Regiojetu předjíždí jejich IC). RJ tedy žádné vlaky vyšších kategorií nepředjíždí.
A proč tedy stale žluté vlaky systémové predjizdi vlaky CD všech kategorií?
Na to existuje speciální software, který dokáže v reálném čase vypočítat optimální pořadí vlaků a zajistit tak maximální propustnost sítě a včasnost spojů. Bohužel, pokud je mi známo, tento software Správa železnic nemá.
Děkuji Vám za odpověď.
Lžete si do kapsy a zkušenosti nemáte nezřídka se stává že v Dluhonicím pendolino nechají čekat jen aby mohli nechat přejet z druhé strany žlutého. A co se tohoto týče tak se to stávalo hlavně při začátku regiojetu. Dnes již to naštěstí ve všech případech není a už se tak často nestává. A jak toho dokazal ? Kamarád Andreje Babiše a privilegované začátky
Žádná dopravní kategorie pendolino (a dokonce ani věhlasný SC Manažer) nikdy neexistovala, tak nás tu nelakujte. V obou případech to byly IC a dnes je pendolino Ex. Takže pokud se hlavně v začátcích stávalo, že nadvlak pendolino (který měl mít dle modré logiky přednost, ale jen před vlaky nižších kategorií, nebo dopravce ČD) čekal až projede EC dopravce RJ, tak to bylo zcela správně a v souladu s předpisy i kdybyste se třeba postavil na hlavu.
Velmi dobrá otázka. Odpověď na tuto otázku by mě velmi zajímala. Protože dost často jedu s vlakem o rychlosti 160km/h bokem a čekám než mě předjede žlutý vlak 140 km/h .
Pane Jancuro, sel byste do Otázek VM do duelu s panem Bednarikem?
Pane Jancuro, jak hluboce skolite vlakove stevardy v dopravních předpisech? Nezda se Vám, že jste v tomto smyslu oproti CD poněkud pozadu?
Roznašeči kávy snad nemusí umět nazpaměť D1… Tyhle krasavice tam nejsou od dopravy, ale od toho, aby poskytovaly uspokojení cestujícím. 😉
Dobrý den, bylo by dobré posilovat linku R8 aspoň o 2 vozy nad rámec klasické 5vozové soupravy, ve špičkách jsou vlaky přeplněné a 5 vozů kapacitně nestačí, aspoň mezi Brnem a Přerovem. Také bych se chtěl zeptat, zda se na lince R8 neobjeví velkoprostorové vozy Astra? Děkuji.
Astry se tam 10/% neobjeví
100%*
Tuhle otázku si schovejte, až bude hostem někdo z ministerstva dopravy, které objednává výkony na rychlíkových linkách.
Pane Jancuro, musíte kvůli pandemii propouštět? Kolik lidí?
Pane Jancuro, mohl byste přesně: a) specifikovat důvody, proč jste se ve zlém rozešel s p. Kupcem? b) Kdo koho nejdříve oslovil?
Pane Jancuro, ma Student Agency sílu koupit Leo Express? Proč to neuděláte? Máte, s prominutím, koule na to, abyste privatizoval CD? Chtěl jste je kdysi ovládnout.
Pane Jancuro, prosím, proč v případě výpadku Vaší techniky (obvykle masin) skemrate o pomoc u nenávidenych CD? Uvedomujete si, co by se stalo, když by Vás CD nezachranily? Proč si nepovolate svou zálohu? Máte ji vůbec? A kolik Vám za pomoc CD účtují?
Zálohy mají , aktuálně 5 Mašín
Kdy škemrali u ČD, snad jen jednou si půjčili krysu …
Vy v provozu opravdu moc často nejste…Co ledovka? Co půjčky od carga? Co operativní tahání z koridoru Esy, když chciply Persingy?
On už taky RJ táhl vlak ČD. Mmch. když stojí na trati neschopný vlak, tak SŽ ten odtah může nařídit kterémukoliv dopravci.
A spolehlive to ods…ou CD… vždycky. Ne, máme tu přes sto jiných dopravců (jo, někteří mají jen licenci na bagry),tak proč netahaji jiní? Na odpověď, proč táhl i RJ, kolik vlaku provozuje CD a kolik RJ? Není to nepoměr?
Člověče, vy jste normálně blázen, nebo zakomplexovaný jedinec. Tedy nejspíš kombinace obojího.
Ani ne. Komplexy? Snad vy,že Vám vadí, když se opiram do Vašeho miláčka Jancury.
V provozu zálohy nemají, špatná mašina se mění až na Smíchově
Děkuji za odpověď.
Prosím tě přestaň tady pořád spamovat hloupé otázky dokola a pane Jančuro vy si s ním udělejte schůzku aby jste mu na to mohl zodpovědět. Mě by spíše zajímalo kolik platíte za soustruh
Prý spamuji. Dobrá. Abych vyšel kolegovi žadateli vstříc. Pane Jancuro, kolik platíte za soustruzeni? Třeba u CD?
Chtěl bych se zeptat, jestli projevíte zájem o linku U11, linka na Moldavu a nové spešné vlaky Žatec – Ústí nad Labem? Pokud ano, které vlaky byste byli schopni nasadit?
Dobry den. a)Jak hodnotíte fakt, že dost pokulhává úklid vlaku, že Vaše vlaky jsou často velmi špinavé nejen zvenku, ale i uvnitř? b) Proč na Smíchově vyskladnujete a naskladnujete potraviny na peronu a zrovna u toho, těsně u potravin, provádíte vývoz odpadu? A proč na to stříká mocuvka z odpadu? Co na na nevyhovující situaci říká hygiena? C) Jak se hygiena tváří na úroveň uskladnění potravin na Smichove? Děkuji Vám za odpověď.
Dobrý den. Kolik skutecne prodelavate na linkách z Prahy na Ostravsko v této době?
tobě bych dal zákaz přiblížení, seš jančurou posedlej
Ave Satanas. Tykacko….
Vrátíte na autobusové linky – stevardy a stevardky? Když Covid 19 – bude velice na ústupu a budou zahraniční linky – budou opět stevardi na palubách autobusů?
Není vám občas trochu líto stevardů a stevardek ve vlaku, kteří například na Chorvatsku – lidi po nich řvou že jsou nefunkční záchody, nefunguje klimatizace a na celé soupravě (12 vagónů) – bylo pouze funkčních 6 ? Pro skoro 500 cestujících? Jel jsem 2x – tam a zpět a problém byl pořád stejný. Bude to letos lepší? A výmluvy, že to lidi pozvraceli nebo že to někdo rozbil nejsou na místě. Děkuji Honza
Dobrý den,
1. Plánujete návrat stevardů/ek na autobusové linky? Nebo v okamžiku vyhlášení do médií, že autobusy budou bez obsluhy, jste zapomněl, že jste tam nějaké takové lidi měl?
2. Plánujete nákup kvalitních a hlavně pohodlných autobusů, jaké byly dříve na všech linkách a na „okrajových“ linkách ještě prý jsou? A hodláte interiér některých autobusů opravit a vyčistit, aby se nemuselo sedět na rozlámaných a flekatých sedačkách a horko těžko otevírat vrzající podtácky?
A které autobusy myslíte??? Na všech linkách jezdí pouze Irizary a ty jsou špička.
Irizary jsou možná špička, ale ne ty, které kupuje pan Jančura. Když dva týdny starému autobusu „brzdy nepracují, ani když jim řidič domlouvá“, případně čerstvě dovezený autobus ráno nenastartuje, tak je něco špatně. Pominu téma opravy autobusů, to je kapitola sama pro sebe.
Dobrý den, zajímalo by mne, jestli jste nějak reagoval na úmysl Prahy dotovat noční spoje do západní Evropy. Připravuje se nějaká spolupráce s RJ, nebo měl byste o takovou spolupráci zájem? Pokud ano, jak daleko jsou ta jednání? V jakém rozsahu a případně s jakými vozy byste chtěl na projektu participovat? Děkuji.
Dluží firma RegioJet opravarenskym firmam? Víte co je revize na vozech ? Proč vozy astra vydáváte za novostavby? Na R8 stě pěkně ve ztrátě , dosype vám to kamarád Andrej?
stě? to fakt?
Zdravím.
Jak se podle Vás budete rozvíjet v Polsku? Polsko je obrovská země. Nebojíte se že zde je moc na vás tvrdá konkurence? Jezdit na hlavní trase mezi dvěma největšími městy v Polsku Warszawa – Kraków nebude vůbec lehké..
Myslím, že při jejich cenách konkurovat tam opravdu nebude problém…
Plánujete v budoucnu zažádat o vlastní licenci v Rakousku? Jak jste vlastně spokojen se spoluprací s Westbahn? Plánujete nějakým způsobem prohloubit vzájemnou spolupráci? Z jakého důvodu skončila spolupráce s GKB? Děkuji
Dobrý den, pane Jančuro,
je pravda, ze dluzite Sprave zeleznic poplatky za dopravni cestu? Pokud ano, jak je mozne neplatit za objednanou sluzbu? Normalni obcan, pokud nezaplati najem za byt 3 mesice, leti na dlazbu.
Dobrý den pane Jančuro. Přemýšleli jste někdy jezdit komerční vlaky Praha-Ústí n. L./Děčín? Chcete se do budoucna zaměřit primárně na relace v elektrické trakci?
To je jako zeptat se, jestli chce jezdit na trase Praha – Česká Třebová.
Do Ústí/Děčína se jezdí EC, popřípadě rychlíkem, který překládá EC. Jedno bez druhého prostě nefunguje. Takže buď začne jezdit do Berlína (Hamburku) a k tomu klidně vnitrostatně Děčín, nebo ani jedno.
Dobrý den, pane Jančuro,
Neplánujete se vrátit do segmentu taxi? Od odprodeje Tick Taku šla firma úplně ke dnu a je ve své podstatě nepoužitelná…
Pan Jančura celkem logicky a rozumně vysvětlil proč tick-tack v Praze před lety prodal.
Zeptal bych se tedy já Vás – Jelikož máte pocit, že v dnešní době segment taxislužby v Praze strádá a nedostává se mu adekvátní nabídky, investoval by jste veškeré své mění do tohoto segmentu?
Děkuji za odpověď 🙂
Já nemluvim o tom, že to udělá zítra. Ale výhledově… Dříve to byla super služba, bohužel, už není…
Byla to super služba pro zákazníky, ale černá díra pro provozovatele
Dobrý den, a) před lety jste říkal, že budoucnost SA/RJ je ve vlakové dopravě – jak se na to díváte s odstupem doby, kdy již několik let vlakovou dopravu provozujete? b) jakožto významný podnikatel a člověk názorově velmi aktivní máte jistě plno nabídek ke vstupu do politiky – uvažoval jste někdy o tom, příp. je to možná budoucnost? c) jak to nyní vypadá s Nadačním fondem proti korupci, ve kterém jste byl, pokud mě paměť neklame, členem správní rady? Delší dobu není vidu, slechu. Byla by jistě škoda, kdyby tento zajímavý projekt upadl v zapomnění. d) uvažujete po obrovském úspěchu… Číst vice »
Pokud bude opět velká poptávka po vlaku do Chorvatska, neuvažujete výhledově o dvou vlacích (Split a Rijeka), než jeden dělit?
Dobrý den. Mě by zajímalo, jestli je na českém trhu nějaké nové vozidlo, které by vás zajímalo a zařadil by jste ho do flotily. Ať už lokomotiva, vagón nebo jednotka. Zatím provozujete pouze vozidla, která jsou vyrobena v zahraničí. Děkuji
162?
…je na českém trhu nějaké „NOVÉ“ vozidlo… Lidem občas dělá problém porozumět psanému textu, no…
163?
Dobrý den, když odhlédnete čistě od businessu a uděláte sebereflexi, není v situaci, kdy všichni nabádají k nošení roušek (nově respirátorů) a dopravci napříč Evropou omezují catering, trochu nezodpovědné prezentovat vaše vlaky jako jedinou otevřenou hospodu v republice? Narážím tím konkrétně na vaši prezentaci na sociálních sítích. Děkuji
Jste naivní, měl byste si zjistit kolik je otevřených hospod v republice (a nejen naší) a zcela legálně a že jich je.
Dobrý den, plánujete stále nasazení vlaků na trase Praha-Tábor-České Budějovice?
Já bych se přidal, jestli tedy případně ano? Tak kde by plánovali všude zastavovat-Veselí n.Luž.??
Pane Jančuro.
V minulosti jste dostal nabídku od zelené konkurence na odkup autobusové divize, kterou jste razantně odmítl. Současná krize ale hodně zamíchala kartami. Kdyby jste před několika lety věděl co se bude odehrávat, rozhodl by jste se jinak?
Pane Jančuro. 1.) Vaše železniční second hand vozy jsou na zdejší poměry docela komfortní, ale nebude tomu tak věčně. Za pár let budou technicky i morálně zastaralé tak, jako jsou již teď v Rakousku, odkud je nakupujete. Jaké jsou plány RegioJetu na jejich revitalizaci/rekonstrukci? Projdou nějakou revitalizaci/rekonstrukcí, nebo jsou jenom na „dožití“? Několik vozů jste rovnou zrekonstruoval na Astru, ale jelikož značná část Vašich zákazníků preferuje kupé, nejde to udělat ze všema. 2.) Když mluvím o Astře, zajímalo by mě na základě čeho jste navázal spolupráci s panem Kotasem. Reference má víc než bohaté, ale stejně tak sbírá i kontroverze.… Číst vice »
Dobrý den pane Jančuro.
Mám na vás dvě otázky.
1. Máte z nových přírůstků do vašeho vozového parku( třeba TRAXX MS3) takovou radost, jako jiní z nového auta?
2. Nechcete udělat, třeba i s Českýma drahama, nějakou akci pro nadšence, myslím si, že máte zajímavá vozidla a že by to šotouši ocenili.
Děkuji Giro.
Dobrý den, plánujete nějaká vlaková spojení na západ Čech?
Dobrý den, zajímavá mě kam plánujete nasadit patrové vozy a co bude s motorovými jednotkami 628 až budou v Ústeckém kraji nové vlaky. Měli by jste zájem o některé motorové rychlíky?
Dobrý den, pane Jančuro,
už 2. rokem budou v létě jezdit Vaše vlaky do Chorvatska. Byl jsem překvapen, kolik lidí využilo spojení do Chorvatska v loňském roce. Plánujete někdy v budoucnu, že by Vaše vlaky jezdily i do Itálie?
Plánujete také, že by, např. ve zmíněném Chorvatsku, byla možnost (jako součastí jízdenky) si zapůjčit auto u nádraží? Popřípadě plánujete, že by byla možnost přepravy vlastních osobních aut?
Však nasadit autovozy plánují, a to s tím půjčení auta v ceně lístků je blbost
Vy jste pan Jančura 🙂 . Asi jste nepochopil, že ty otázky jsou pro něj 🙂 .
Tak se rovnou můžu zeptat jestli 2022 bude jezdit pořád v komerci….
To je fakt kravina se ptát na otázky u kterých známé odpovědi …
Proč mám pocit, že jste jeho ambassador a odpovídáte za něj? Upřímně si raději poslechnu originál. Děkuji.
Proč mám pocit, že velká část lidí se ptá na něco co jde vycist na internetu?
Dobrý den. Jak budete dál rozšiřovat koncept bezobsluhovych busů? Není jednou z variant, jak se vrátit k obcerstvení, onboarding servis v podobě balíčků, které si může cestující vzít při nástupu, jako je to třeba u dálkových linek v USA?
Nechcete vypravovat nocni vlaky pristi zimu do Rakouskych, ci Italskych stredisek?
Dobrý den, chtěl bych se připojit k tomuto dotazu. Noční vlaky do alpských středisek by byly naprosto vynikající věc. Mohly by fungovat na stejné bázi jako letní vlaky do Chorvatska – tedy s návaznými busy do lyžařských středisek. Obrovská výhoda oproti busům by byla, že by se v lůžkovém vlaku orpoti busu přece jen vyspal. Pane Jančuro, velmi se tedy přimlouvám o zavedení těchto vlaků.
Dobrý den, dlouhou dobu jsem byl vaším fanouškem. Fandil jsem vašim krásným zářivým vlakům. Bohužel už před Covidem se kvalita vašich vlaků dost zhoršila. Tečku za vaší kvalitou udělal nástup na R8, kdy se začaly objevovat staré vozy z Německa i na komerčních linkách. Plánujete konečně nakoupit zase nové vozy jako je třeba váš hvězdný produkt Astra, který mají lidé moc rádi? Dále by mě zajímalo, zda opravdu výrazné zdražení v (nejen) vašich vlacích je jen dočasné, nebo trvalé?
hvězdný produkt? astra jako nový vůz? ale no tak, tohle je seriózní web.
Vážený pane Jančuro,
při souboji s Flixbusem jste v reklamní kampani vsadili na národní hrdost Čechů a kampaň jste postavili na tom, že jste česká firma. Všechny vaše stroje (autobusy, EMU i lokomotivy) nakupujete výhradně v zahraničí, ikdyž minimálně některé z nich mají ekvivalent u českých výrobců. Jednali jste se Škodou o nákupu lokomotiv 109E či o koupi Regiopanterů místo Elfů? Proč jste se rozhodli pro koupi zahraničních vozidel?
Škodovka loko nevyrábí… Sama to říkala, navíc spolehlivost je někde jinde (lokomotivy)
Můžete dát příklad, jaký je český ekvivalent velkokapacitního a luxusního Irizaru? Ano, psal jste „minimálně některé z nich mají ekvivalent u českých výrobců“, ale proč jste vůbec autobusy zmiňoval? Nebo za ekvivalent považujete třeba SOR LH12? 🙂
Dobrý deň,
Za celé Západné Slovensko by som sa chcel opýtať, či sa plánuje návrat RegioJetu na linku Bratislava-Viedeň-Budapešť. Myslím, že táto služba bude veľmi chýbať po korone. Ďakujem, bývalý steward Michael.
Plánuje
Pardon neplánuje, ty linky má oddělené
Na základe čoho hovoríte v mene celého západného Slovenska?
Skutočne chce niekto z Bratislavy jazdiť do Budapešti cez Viedeň? Trať po Žitnom ostrove nie je žiadna sláva, ale jazdiť Bratislva-Vieděn-Budapešť? Videli ste vôbec niekedy mapu?
Pre západné SK je časť Ba-Viedeň. Tri autobusy za deň následne pokračovali do Budapešti ale boli určené pre inú klientelu. Spoj bol pre klientov z Ázie a Maďarov. Lístok do Budapešti cez Viedeň ani nebol na predaj.
Ešte na margo podpisu. Som študent a neplánujem sa vrátiť k spoločnosti. 🙂 Ale mali sme veľa stálych zákazníkov, ktorým tie spoje chýbajú. Aj na relácií Viedeň-Budapešť.
„Pre západné SK je časť Ba-Viedeň.“
Tak potom prečo je pôvodná otázka na trasu Bratislava-Viedeň-Budapešť? 🙂 Z Bratislavy predsa jazdí Citty Shuttle OBB. Pred pandémiou jazdil RJ svojimi autobusmi za 1 € (neviem ako teraz).
Takže znova sa pýtam… Pre koho má byť linka Bratislava-Viedeň-Budapešť?
Názov linky je Ba-Viedeň-Budapešť. A keď neviete čítať pre koho je tá linka, to môj problém nie je. Svet nie je len Slovensko….ale pre zakomplexovaných asi áno
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak to vypadá s Vozy Modus Wagen, podle všeho máte pořád v Německu odložených 7 souprav
Děkuji
Jak to vypadá s vlaky na jih Čech? Mám dojem že dokud nezačne společnost RegioJet provozovat i vlaky na jih Čech, tak se zde žádného zásadního zlepšení nedočkáme, řeč je o lince R17 …
Nastane, je to ve smlouvě s MDČR.
Dobrý den pane Jančuro,
chtěl bych se Vás zeptat na dvě otázky:
1) Plánujete vlakové spojení do Nitry po stejné trase, jakou měla Arriva, tzn. přes Vlárský průsmyk?
2) Kdy budou na lince z Brna do Bohumína nízkopodlažní vozy?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
1) na kterých tratích v ČR vidíte potenciál pro expanzi bez objednávky MD?
2) budete otvírat linky do Polska a na Ukrajinu podle plánu nebo počkáte až na konec koronašílenství (proočkování obyvatelstva)
3) plánujete stále předělat lokomotivy rady 162 na dvousystemové s ETCS (problémy s dodavateli – cena, termín) nebo je začnete nahrazovat traxxy
4) co plánujete udělat s dieslovými jednotkami po nasazení nových jednotek od Pesy
5) jaká je šance, že bude Škoda vaším dodavatelem nových jednotek, vagónů, …
3) plánují, jinak by nevyhlašovali vyběrko
5) zakusulisni informace říkají že se RJ přiblíží příště už škodovce než Pese
3) jenže jedno výběrko na ETCS zrušili pro nulový zájem a předělání lokomotiv na dvousystemové zastavili před podpisem smlouvy kvůli nedostatkům u dodavatele. Takže je otázka, jestli pri aktuálním zájmu a cenách dodavatelů se již nevyplatí nové lokomotivy, které navíc budou jezdit rychlostí 160 – 200 km/hod a nikoliv 140 km/hod a výkonově jsou jinde.
Na R8 to stačí
Dobrý den pane Jančuro.
V minulosti jste se několikrát přímo vyjádřil na adresu některých politiků. Komentoval jste přímo současného premiéra, zavádění státních IC vlaků na Slovensku jste bral jako politickou objednávku a třeba Vaše spolupráce s panem Kotlebou v souvislosti s licencí na autobusovou linku byla také celkem kontroverzní. Zvažujete vstup do politiky? Pokud aktuálně ne, co by se mělo odehrát, aby jste aktivně vstoupil do politického dění?
Chci se zeptat, proč Rj v ústeckém kraji vypadá tak, jak vypadá? Občas, když s vlakem jedu, tak nechutně zapáchá, je velmi špinavý, a přes okna se nedá koukat jak jsou špinavá…. Opravdu humus, doufám, že ty vaše nové vlaky přijdou co nejdříve!
Jedné jednotce se přímo říká fekál , protože to tam strašně páchne
Dobrý den, před nějakou dobou jste začali úspěšně jezdit na Linkách R8, proto se ptám jestli neuvažuje se přihlásit do soutěže na dálky Linky R např. Praha-Plzeň, Šumperk-Brno, Kolín-Ústí nad Labem či na komerční riziko jezdit třeba z Prahy do Bukurešti či Bělehradu 🙂
To je blbá otázka, pokud ta soutěž není jen na 3 roky, tak se tam RJ 100% přihlásil
Dobrý den,
chci se pana Jančury zeptat na dvě otázky:
1) V minulosti se mluvilo o expanzi autobusů RegioJet do Německa. Je tento plán stále na stole?
2) Je v plánu expanze na západ Čech, kde vám se spuštěním Ejpovických tunelů výrazně ubylo cestujících v autobusech, případně dál do Bavorska či dále na západ. A jak je na tom nová linka RJ přes Tábor do ČB a Č. Krumlova, na kterou jste se chystali vyjet už před několika lety?
Předem děkuji za odpovědi.
Čeká se než se dodělá koridor
Fakt, říkal to v jiném rozhovoru, že dobře odjezdové časy mu zabraly ČD a tak by se mu nevyplatilo jezdit,
Až bude opraveny koridor tak to.pojede rychleji
O autobusech do Německa se mluvilo hodně. Ale to by nejprve musel ty autobusy koupit, pak by musel jeho „úžasný menežment“ naplánovat jízdní řády, tak aby odpovídaly realitě, no a v neposlední řadě by to možná chtělo nabídnout lepší podmínky řidičům.
Takže zatímco většina dotazů na Bednárika byla od zaměstnanců ČD, tentokráte bude většina útoků na Jančuru… od zaměstnanců ČD 🙂
Plánujete dohodnout se s Českými Dráhami na společném jízdném, zkrátka aby platilo zaměstnanecké jízdné ČD i v RegioJetu
Jednotné jízdné již platí. One ticket. Režijky jsou přežitek a brzo zaniknou.
O tom rozhodujete vy? Nebo co ta jistota?
Já jen, že režijky fungují v celé západní Evropě, včetně Velké Británie.
Jsou tam zaostalejší než v ČR? Nebo je to spíš tak, že tomuhle benefitu prostě nerozumíte?
OT neplatí na komerčních spojích (Praha-Ostrava) nezahrnuje SC a spoje RJ
Dobrý den, nemáte v plánu zakoupit nějaké spací vozy od rumunské Astry, vypadají velmi moderně a komfortně. Minimálně u společnosti Astra TransCarpatic vypadají velmi dobře.
Jakou známku jako ve škole by jste se ohodnotil jako zaměstnavatel?
Tak to by mé taky zajímalo 😀
Ako jeho bývalý zamestnanec mu dávam 3-. Dôvod: Kontorla čistoty autobusov nula bodov, keď sa na to stew vykašľal tak to ostalo zadrbané…musel som si nosiť svoje rukavice a čistiace prostriedky…smeti som neraz nosil domov, lebo sme ich nemali kde vyhodiť…ale platiť dobre 😀
Platil*
Na tuhle odpověď by se daly vypsat kurzy! 🙂
Dobrý den, nezdá se Vám, že kvalita vašich služeb šla v posledních letech prudce dolů?
Vozy ex OBB jsou již v značně „opotřebovaném“ stavu a poslední nákupy vozů od DB rozhodně kvalitu služeb dále snižují.
1) Jak hodnotíte s odstupem času rozhodnutí zrušit stewardy v autobusech? Jak vnímáte reakci cestujících po jejich zrušení? Jak/čím teď tedy nabízíte něco lepšího oproti ostatním dopravcům… bez stew mi přijdete jako obyčejný dopravce jako každý jiný.
2) Máte nějaké ambice/plány/sny… vrhnout se i do segmentu plánované vysokorychlostní železnice?
3) Zajímají vás i jiné segmenty jako jsou TAXI, MHD nebo snad letectví?
Naprosto souhlasím, že zrušení stew byla chyba, protože tím šla kvalita autobusové dopravy dolů. Servis, ale i úsměv stevardek zpříjemnil cestu nehledě na možnosti koupě občerstvení, informování o mimořádnostech a třeba i kontrole použití bezpečnostních pásů, teď roušek atd.
Přitom chodící stewardky za jízdy porušovaly dopravní předpisy. 😉
Stejně tak jako lídr kteří musí využít v autobuse za jízdy toaletu, že?
Dobrý den, pane Jančuro,
1) budete pořizovat také nové soupravy, vyjma těch pro Ústecký kraj? Nebo budete stále vozit ze zahraničí ojetý šrot, stejně jako jiní dopravci?
2) Jaký plánujete další rozvoj na železnici, a bude i tato vize zrealizovana nebo bude opět pouze plno reci a skutek utek?
– hodně jste mluvil o spojení na Německo pres Ústí nad Labem, Polsko
Vy asi moc ani nečekáte, že vám někdo odpoví, co? Mě se někdo takhle „zeptat“ tak se mu akorát vysměju a pošlu ho do vítekam
Dobrý den,
existuje nějaký plán na modernizaci a zprovoznění vozů řad „B“ a „BC“ ex SNCB z Belgie? První jmenovaná řada je v ČR a SK odstavena na několika místech již od roku 2015 a stále v původním stavu.. Celkem by to mělo být cca 39 vozů.
Bc mají i interiér, takže jestli budou evropské noční linky, tak se objevi nejspíše tam
Dobrý den, chtěl bych se zeptat zdali neplánujete obnovit linku ze St. Města do Prahy, jestli se můžou cestující z Ostravy do Brna na R8 těšit na nové vozy pro cestující. Hodně cestujících by uvítalo vozy Astra.
děkuji
Ako prebiehala spolupraca s Marianom Kotlebom? Dockame sa kotlebovskych hliadok aj v zltych vlakoch? Dakujem
Proč kotlebovci nenosí roušky? Holt by museli schovat knírky…
Dobrý den pane Jančuro
1) chtěl bych se zeptat na jaké linky se mohou vaší cestující v příštích letech těšit ?
2) Jak dopadlo vaše diskuze s MD ohledně evropských nočních linek?
3) Kdy plánujete zprovoznit vozy z Belgie a Švýcarska, které měli být předělávány na Astry?
Děkuji
Dobry vecer p. Jancuro, mohl byste priblizit, jaky dopad mela Coronavirus krize na vase podnikani za lonsky rok? Mohl byste treba konkretneji rozvest na autobusove a vlakove doprave, v poctu i cislech? Dekuji.
Dobrý den pane Jančura, chtěl bych se zeptat zda také neuvažujete o dotované autobusové dopravě objednávané kraji a když ne tak proč?? Předem děkuji za odpověď.
Jednoduché, sám říkal že budoucnost je ve vlacích a ne v autobusech
Dobrý den, jak to vypadá s mezinárodním vlakovým spojením Praha – Berlín, byť třeba na komerční bázi? Je toto ještě v kurzu?
Zastydíte se někdy zpětně za fotku s Kotlebou, nebo je to pohodovej byznys a stálo by za to udělat to zas?