Další dopravce omezuje provoz kvůli nemocným řidičům. Z-Group Bus škrtá na Jablunkovsku
Autobus Iveco Crossway společnosti Z-Group Bus. Autor: Zdopravy.cz/Jan Meichsner
Potíže s nemocnými řidiči nebo karanténou šoférů trápí více dopravců.
To vůbec není o covidu,běžte jezdit 250-280 hodin za ty prachy. Když to vydělíte ,tak zjistíte ,že máte stejně jak prodavač v Kauflandě. A kde je zaplacena ta zodpovědnost za životy cestujících? Měli by ti řidiči po vládě požadovat takové prémie jak zdravotní sestřičky. Oni mají přece taky teď v zimě extrémně ztížené pracovní podmínky. A zodpovídají dokonce za více životů ,než ten zdravotnický personál. A to prosím těm sestrám ty peníze přeji, ale stále a né jen při tzv. epidemii.
280 hodin se nejezdí, to by museli sedět za volantem min. 10 hodin denně, což je blbost. Zaměňuješ délku směny s řízením.
Tak myslím si že problém bude jinde podle toho co jsem slyšel jak Zemkovi pohunci jednají s řidiči a vůbec za kolik se jezdí s přesčasy . Takže to bych šel radši taky marodit.
Nevím, jak to funguje u Zemka na Moravě, ale z osobní zkušenosti na Plzeňsku můžu říct, že to rozhodně není horší, než u jiných dopravců. Ani na peníze, ani co se týká jednání nadřízených.
A je mnoho firem, kde jsou podmínky o hodně horší (např. cokoliv z Icomu, nebo třeba Jihotrans, tam to taky bylo výživný)
Takže v tomto případě bych možná opravdu věřil tomu, že řidiči prostě marodí.
Jinak výše platu v poměru k hodinám je směšná u všech dopravců, o tom žádná.
Přesně a výstižně
Uz to svadeni na covid stacilo. Cisla nyni klesaji tak kde je problem?
Ve velkém množství nemocných řidičů
čísla sice klesají, ale nemoc trvá 7 až 14 dní, pokud Vám 10. lehne na COVID 20 řidičů, tak jsou nemocní do 24. a fakt, že 15. začnou čísla klesat na tom nic nemění……
tím neříkám, že problém nemůže být i jinde, jen si uvědomte, že samotný klesající počet nově nakažených neřeší okamžité problémy
To se řidiči nakazili na společné akci? Nebo spíš dali ke konci roku výpověď a nové ještě dopravce neukecal?