Dálniční síť se rozrostla o 3,1 kilometru D55. Otrokovice se bojí hluku i zpoplatnění
D55 kolem Otrokovic. Foto: ŘSD
Na nově otevřený úsek má navázat most přes řeku Moravu do Napajedel.
Na nově otevřený úsek má navázat most přes řeku Moravu do Napajedel.
Buďme rádi za každý nový km dálnice. Toho jsou fakt malé věci. Hlavně, že se staví další úseky a jednou snad bude moci se rychle a bezpečně dostat např. z Ostravy do Rakouska.
Jestli by nebylo lepsi delat puldalnice v daleko vetsim mnozství…
Uz je pozde tam kde dnes stoji jednicky je intenzita takova ze pulprofil je nesmysl a spise tu je varianta ze by mely mit dalnice uz rezervu na budouci rozsireni
Dnes bylo ve zprávách na CT, že úsek bude od 1.1. zpoplatněn, vůbec jsem nepochopil v čem je jiný než další obchvatu, které jsou zdarma..
A šlo taky o DZ (pro osobaky) nebo jen o myto nad 3,5t?
Zřejmě logicky o dálniční známky pro osobaky, byť je tento krok jakkoliv nelogický..
Ale jasne řečeno to tam tuším nebylo, to je pravda. ✌
To je uplne jedno dalnicni znamku ma prakticky kazdy takze se nic nedeje a tech par dedousku co by tam jelo je lepsi kdyz se budou loudat po meste
Dokud nebude právní úprava, která umožní zpoplatnit průjezd vozidla obcí kolem níž vede zpoplatněný obchvat – kdy se řidič vyhýbá zpoplatněnému úseku, aby ušetřil, tak se nic nezmění.
Poplatek za průjezd obcí by měl být násobkem toho, co se platí na dálnici tvořící obchvat – řekněme 5x tolik ….
Chápu. V tomto případě je stejně ve městě zákaz vjezdu nad 7,5t. Možná by byl lepší plošný zákaz NV na silnicích 2. a 3.tr.
Já se spíš podivoval nad tim, kdyby bylo to zpoplatnění pro osobaky, mýto necht tam dají.
Tři roky tři kilometry. Já se ve stavění dálnic nevyznám vůbec, ale tohle i mně přijde jako velký nepoměr. Nebo něco přehlížím?
Ostatní úseky, které se staví souběžně někde jinde? Asi sotva lze obviňovat stavební dělníky z lenosti, když ŘSD nemá stavební povolení na delší úsek.
Tak nějak. Stavět není problém, ale mít k tomu ten patřičný papír. S trochou dobré vůle mužem mít do cca deseti let kompletní dopravní infrastrukturu, ale to by se patřičně musela změnit legislativa.
No a taky peníze, to si přiznejme…
mezi Otrokovicama a Zlínem je moc inženýrských sítí. Trvalo docela dlouho je všecky překopat/natáhnout znovu. Možete si to kdyžtak zkontrolovat na jejich youtube kanále.
Jo, přehlížíte. 3 roky trvá realizace jakéhokoliv standardního úseku, ať má 10 km nebo 900 m.
Negativní postoje ochránců „žabiček a včeliček ….“
Tři roky na takovou stavbu jsou v naprosté pohodě. Co ale není tak byrokracie a administrativa kolem. Která mnohdy trvá desítky let a konec je stále v nedohlednu.
Aha. A neměl by být pak bez poplatku úsek každé dálnice vedoucí kolem každého města? Nebo obyvatele Otrokovic vyvolila prozřetelnost? Nebo je paní starostka populistka?
Tak napr. D8 kolem Usti n.L., D10 u Mlade Boleslavi a z Prahy do Brandysa, D5 Plzen, D3 Veseli-Mezimosti, Tabor. D6 v Karlovarskem kraji, Olomouc, Kromeriz, Prostejov…
A pak si stěžujte, že „dálnice“ je v bídném stavu, když se tam jezdí zadarmo … za málo peněz málo muziky ….
Nebyl. Kolem sjezdu na Zlín je pořád několk set metrů poloviční profil. Ví někdo proč?
Dokud byl hluk před domem souseda… To je jak se kosením louky. LIštovka je špatně, strunovka je špatně, naklepávat kosu je špatně a nepokosit je taky špatně. Nikdy se nedá zavděčit všem.
Však jsme jako národ mistři světa ve stěžování si. V létě je moc horko, v zimě moc zima.
Je moc horko..
Buďte zodpovědný, ztlumte si prosím topení.
A bramborák je moc bramborovej…
Jen ta voda už není tak mokrá, jak bejvala…
A co teprve, když se do problematiky ne-sekání trávy pustí biomatky. To je jízda 😂😂😂
Slepili konečně další 3 km fragment tak se problém přesunul na jiná místa. Napojení v Napajedlích až do Starého Města bude za 10 nebo 20 let? Kdyby to tempo viděl ten jejich slavný rodák z regionu. Paráda.