Dálkové vlaky DB jezdí přesněji a plnější, firmě ale klesá zisk a rostou dluhy

Jednotky ICE T u Norimberka. Foto: Deutsche Bahn.Jednotky ICE T u Norimberka. Foto: Deutsche Bahn.

Společnost Deutsche Bahn za první pololetí zvýšila počet cestujících ve svých dálkových vlacích o 1,3 % a míří k tomu,

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Medvěd

Vše se zdražilo, jen ceny jízdenek zůstaly kvůli konkurenci………….výsledek liberalizace trhu………….

Jiří Kocurek

V článku je uvedeno „77,2 % vlaků dojelo včas, loni za stejné období to bylo 74,9 %.“
Můžu dotaz? Jaké je měřítko včasnosti pro ICE? ČD uvádějí čísla okolo 90 %
https://zdopravy.cz/presnost-vlaku-se-loni-zhorsila-na-cas-jich-dojelo-mene-nez-90-procent-31779/

Pomalu a pomaleji

Včas jede ten, který má menší zpoždění než 6 min. ČD do té statistiky ale zahrnuly i regionální dopravu, u dálkové to je taky pod 80 %.

Hah

U ČD to je <5, u DB ≤5. Malý, ale možná (?) výrazný rozdíl…

Jiří Kocurek

Už chápu, díky.

železničář v důchodu

To je přece dávno známý fakt, že jedině (vložené) peníze vydělávají další peníze …

Jiřík

Tak určitě. 20 miliard dluhů a 5 miliard roční obrat. Tzn. i kdyby byli v čistém zisku a neměli žádné náklady, tak to umoří nejdříve za 5 let (4 roky + úroky). Tak to je opravdu slušná investice. Kdo jiný než státní podnik tohle má

Jiří Kocurek

Plátce hypotéky. Ten svůl dluh kolirát umořuje ne 5 let (kéž by!) ale často i přes 20 let.

Přemek

O předluženosti ani slovo, jakpak je to se solventností a likviditou DB? Kterýpak finanční ústav se stará o její peníze? Není to náhodou DB?