Cestujících na Ruzyni přibývá, letiště po třech letech otevírá další parkovací dům

Parkovací dům PD HolidayParkovací dům PD Holiday

Přes tři roky byl parkovací dům vyhrazen jen zaměstnancům letiště a dalších firem, nyní se otevírá i cestujícím.

18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Sally

A zaměstnanci stojej za 7,5tis ročně před hasičárnou, na dešti. To je kapitalismus, panečku!

Milan_86

Tak o parkování zaměstnanců nevím vůbec nic. Primárně má ale podnik dbát o své zákazníky, aby nakonec nějaké zaměstnance vůbec měl…

Tomas

ano, to je kapitalismus. nejdriv zakaznici, pak zamestnanci.

soumar

Otevírá dříve zavřený parkovací dům a to ještě bez shuttle busu, který tam jezdil dříve, to je tedy pokrok. 🙂
Ještě že existuje Smile Parking, který od té doby využívám.
Jinak se mi tam líbilo, i s autem o skoro půl metru delším než Octavie jsem se tam vešel vždy bez problémů.

Karel2

Hned vedle je autobusová zastávka. 1 zastávka s MHD může být skutečným zabijákem, potřebujeme kyvadlový autobus.

Karel

Je to sice jen jedna zastavka, ale je potreba jizdenka za 30. Nebo kolik to ma stat od srpna. Ne ze bych nejak obhajoval shuttle, ale pokud by nebyla cesta 119 v cene parkovani, tak se to pak prodrazi…
Jinak se to da dojit i pesky pokud neprsi a kufr ma kolecka 😁

Janko

Nejhorsi parkovani siroko daleko. Specialne D a A. Najezdy a boxy delane pro trabanty. Absolutne nevyhovujici pro dnesni auta.

Tomas

tak pak navrhuji zopakovat si autoskolu (nebo si aspon procvicit rizeni).

Oktavka (a ze to ted je ku*va dlouhy auto) uplne bez problemu.

Janko

Sluzeb zminovaneho parkingu jsem vyuzil asi 5 krat. S rizenim problem nemam 🙂 je to ale znacne nekomfortni a boxy jsou tak natesno, ze vam to auto nekdo chca nechca otluce. Ja parkuji na P1 ve WAW a je to neporovnatelne vyssi komfort.

Jiří Kocurek

Trabant (stodváca…) měl 4 rohy, takže bylo perfektně vidět, kde končí Trabant a začíná překážka. Stejně tak hranatá amerika, 210 cm široká, taky bez problémů. Ale v některých denšních autech fakt není vidět, kde končí roh vozidla.

Tomas

ach ti tocvolanti 🙂

Jiří Kocurek

A co jako? Vy byste nemocnou příbuznou osobu nevezl do nemocnice?

V. K.

8 dní stání za 800 je v podstatě zadarmo.

Jiří Kocurek

Stovka na den, při dobré osazenosti 25 tisíc ročně. Škodovka stavěla parkovací dům s náklady 130.000 Kč/stání. Čili návratnost asi 5-10 let, když jde všecko dobře. A pak už to vydělává.

Tomas

No, pokud se nestane zazrak, tak za dva tydny to zase konci.

spanelsko je cervene, recko do cervenych miri, cesko bude za chvili pro zbytek evropy rizikove s mutacemi … ;(

Tomāš

Se očkujte. Pak je jedno, z jaké barvy přiletíte.

Tomas

naockovany samozrejme jsem a nalezite toho vyuzivam.

jak se zhorsuje situace v rade dalsich zemi, tak dochazi ke zprisnovani cest tam (a pripadneho tranzitu po ceste), kdy ockovani stacit nemusi a jsou vyzadovany testy.

stoupajici pocet nakazenych u nas znamena, ze cca do 2-3 tydnu jsme rizikova zeme pro evropu, coz zacina znamenat komplikace (testy i pro ockovane a post-covid)

a pripadne (relisticky hrozici) zarazeni ceska mezi zeme s “variants of concern” znamena defakto konec – ve vetsine evropy to znamena karantenu bez ohledu na ockovani apod

Jackub

Tak jaké tedy z očkování plynou výhody, o kterých se pořád mluví? Všude billboardy – chci cestovat, tak se jdu nechat naočkovat…