České dráhy hledají provozovatele do nočních vlaků. Na léto posílí kapacitu, lákají vegetariány

Noční lehátkové a lůžkové vlaky dosud pro ČD provozovala firma JLV. Foto: České dráhyNoční lehátkové a lůžkové vlaky dosud pro ČD provozovala firma JLV. Foto: České dráhy

Dlouhodobě služby zajišťuje společnost JLV, další smlouva má být na čtyři roky.

28 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tomáš H.

Tohle je off topic, ale může prosím redakce alespoň nějak optimalizovat pop-up reklamy než spustí placenou verzi webu bez reklam?

Během čtení na mě čtyrikrát vyskočila reklama na nanuk a když sem se pokoušel jí zavřít, odrolovalo mě to vždy na začátek stránky. Váš web se kvůli tomu reálně nedá číst. Aspoň na mobilu, teda.

Chápu potřebu reklamy mít a financovat provoz, ale tohle je brutál.

Lord Pitzbudka

ha, slava, nejsem sam 🙂

Jan Sůra

mrkneme na to, to bude nějaká chyba. díky za upozornění

Tomáš H.

Díky moc za reakci!

Kalkulačka

Bude součástí nového kontraktu požadavek na normální pivo? To dětské je někdy docela otravné a personál se zbytečně naběhá.

Frantisek

Aspoň nezvětrá. 🙂

Davin

Dúfam že ďalšia zmluva sa uzatvorí so spoločnosťou WGS.

Juraj

Čo presne by tým zákazník získal?

Pezos

Závan devadesátek 😉

ABC

vegetariánské občerstvení

…. kostelecké uzeniny

Kalkulačka

Spíš jestli po úzkoprofilovém jídle bude dostatečná poptávka a nebude to zabírat místo jídlu, které bude vyprodané a zákazníci o hladu.
Taky bych v jídelním voze nečekal vzhledem k omezenému místu nabídku steaků nebo pečené koleno, i když na ně jinak chodím.

Frantisek

Zákazníci o hladu snad bezmasým nepohrdnou (leccos z toho může být i vydatnější, netřeba si představovat jen list salátu), spíše mohou být postiženi zákazníci o chutích.

Radim

Mi by stačil nějaký noční rychlík a-la původní Vihorlat, který stojí „u každé vrby“ a dá se s ním dojet i z totálního východu (třeba z Horní Lidče) do Prahy tak, aby tam byl člověk brzo ráno a né až někdy v půl desáté. Jenže toho se asi nedožiju

Roman Svačina

Mi by stačil nějaký noční rychlík a-la původní Cassivia který stojí „u každé vrby“ a dá se s ním dojet i z totálního východu (třeba z Karvine) do Prahy tak, aby tam byl člověk brzo ráno a né až někdy v 9:48 plus zpoždění. Jenže toho se asi nedožiju

Filip

Já bych ani nepotřeboval nezbytně nutně spací vlak z každé „řiti“ (nezaplatí se to), mi by bohatě postačila náhrada za „Excelsior“, který, svýho času vezl přímé spací vozy do Plzně, byl tam i kurs na rychlík do Brna, a pak do Českých Budějovic (byl tam něco kolem poledne, ale pokud se dobře pamatuju, nebyl od Excelsioru), případně ho ještě doplnit o přímý spací vůz do Liberce /Turnova (protože RegioŠuk Arrivy ho, asi, do Liberce neodtáhne, že?), no a potom přípojné osobní vlaky na ten noční vlak, a ty už z každý „řiti“. Jo, a ještě jedna podstatná věc: aby si… Číst vice »

Twix

Doplněné lehátko do Varšavy je taky fajn, ale stále chybí to do Curychu, tam se to jedno lůžko vyprodá hned. Cestou tam to lze řešit docela dobře s přestupem v Linci, cestou zpět to už tak komfortní není.

Jan Kűhr

Lehátko do Curychu jezdí už asi měsíc

Twix

Já ale myslel to přes Linec, ne přes Drážďany, ale aspoň že jezdí aspoň to 🙂

Josef Trögl

I přes DD je to vyprodané na dlouho dopředu.

král j

JLV je snad dceřiná společnost Českých drah, takže proč hledají? JLV nemají kapacitu?

Kernteriér

A není to už náhodou hezkých pár let samostatná firma?

Martas

ČD se pořád chlubí, že mají většinu akcií:

https://www.ceskedrahy.cz/o-nas/dcerine-spolecnosti

JLV, a.s. 45272298 společnost s majoritní majetkovou účastí Českých drah, a.s.

král j

Je to jako kdyby třeba město Praha poptávalo provozovatele tramvají, i když mají vlastní DP.

Juraj

Vidíte, a přesto Praha objednává celou řadu městských linek u jiných dopravců než DPP.

Petr Vašek

Ano, ale v objemu výkonů je to jen nepatrný zlomek.

Lkprak

Hezky sespsané, pokud jde o autorovu premiéru na tomto serveru,tak se povedla.
K samotným vlakům si už dlouho říkám,že u Budapešti je desivá ta díra v Břeclavi. Když už vlak vyjíždí tak brzo z Budapešti (diky čemuž lze vlak využít v relaci Bratislava-Praha),slušel by mu o něco dřívejší příjezd do Prahy.

Jaro

Pre nezáujem DB bol zrušený Metropol cez Prahu do Berlína s príchodom o 9 hod. elegantné. Teraz jazdia vozne do Berlína cez Poľsko a to snáď skoro skončí. Aj nočný z Ba do Prahy s príchodom do Prahy o 6 hod. bol výhodný, teraz odchod z Ba o 22 hod , spanie v Břeclavi a do Prahy s prvým ranným rýchlikom je k ničomu. Chodil som Metropolom aj do Varšavy, príchod o 7 hod. tiež výborný. O triedu lepšie ako letieť zo Schechatu keď z Ba sa ráno nelieta do Prahy a odtiaľ linkami po celom svete.

Radek

Vítáme nového autora! 🙂