České dráhy hledají provozovatele do nočních vlaků. Na léto posílí kapacitu, lákají vegetariány
Noční lehátkové a lůžkové vlaky dosud pro ČD provozovala firma JLV. Foto: České dráhy
Dlouhodobě služby zajišťuje společnost JLV, další smlouva má být na čtyři roky.
Tohle je off topic, ale může prosím redakce alespoň nějak optimalizovat pop-up reklamy než spustí placenou verzi webu bez reklam?
Během čtení na mě čtyrikrát vyskočila reklama na nanuk a když sem se pokoušel jí zavřít, odrolovalo mě to vždy na začátek stránky. Váš web se kvůli tomu reálně nedá číst. Aspoň na mobilu, teda.
Chápu potřebu reklamy mít a financovat provoz, ale tohle je brutál.
ha, slava, nejsem sam 🙂
mrkneme na to, to bude nějaká chyba. díky za upozornění
Díky moc za reakci!
Bude součástí nového kontraktu požadavek na normální pivo? To dětské je někdy docela otravné a personál se zbytečně naběhá.
Aspoň nezvětrá. 🙂
Dúfam že ďalšia zmluva sa uzatvorí so spoločnosťou WGS.
Čo presne by tým zákazník získal?
Závan devadesátek 😉
vegetariánské občerstvení
…. kostelecké uzeniny
Spíš jestli po úzkoprofilovém jídle bude dostatečná poptávka a nebude to zabírat místo jídlu, které bude vyprodané a zákazníci o hladu.
Taky bych v jídelním voze nečekal vzhledem k omezenému místu nabídku steaků nebo pečené koleno, i když na ně jinak chodím.
Zákazníci o hladu snad bezmasým nepohrdnou (leccos z toho může být i vydatnější, netřeba si představovat jen list salátu), spíše mohou být postiženi zákazníci o chutích.
Mi by stačil nějaký noční rychlík a-la původní Vihorlat, který stojí „u každé vrby“ a dá se s ním dojet i z totálního východu (třeba z Horní Lidče) do Prahy tak, aby tam byl člověk brzo ráno a né až někdy v půl desáté. Jenže toho se asi nedožiju
Mi by stačil nějaký noční rychlík a-la původní Cassivia který stojí „u každé vrby“ a dá se s ním dojet i z totálního východu (třeba z Karvine) do Prahy tak, aby tam byl člověk brzo ráno a né až někdy v 9:48 plus zpoždění. Jenže toho se asi nedožiju
Já bych ani nepotřeboval nezbytně nutně spací vlak z každé „řiti“ (nezaplatí se to), mi by bohatě postačila náhrada za „Excelsior“, který, svýho času vezl přímé spací vozy do Plzně, byl tam i kurs na rychlík do Brna, a pak do Českých Budějovic (byl tam něco kolem poledne, ale pokud se dobře pamatuju, nebyl od Excelsioru), případně ho ještě doplnit o přímý spací vůz do Liberce /Turnova (protože RegioŠuk Arrivy ho, asi, do Liberce neodtáhne, že?), no a potom přípojné osobní vlaky na ten noční vlak, a ty už z každý „řiti“. Jo, a ještě jedna podstatná věc: aby si… Číst vice »
Doplněné lehátko do Varšavy je taky fajn, ale stále chybí to do Curychu, tam se to jedno lůžko vyprodá hned. Cestou tam to lze řešit docela dobře s přestupem v Linci, cestou zpět to už tak komfortní není.
Lehátko do Curychu jezdí už asi měsíc
Já ale myslel to přes Linec, ne přes Drážďany, ale aspoň že jezdí aspoň to 🙂
I přes DD je to vyprodané na dlouho dopředu.
JLV je snad dceřiná společnost Českých drah, takže proč hledají? JLV nemají kapacitu?
A není to už náhodou hezkých pár let samostatná firma?
ČD se pořád chlubí, že mají většinu akcií:
https://www.ceskedrahy.cz/o-nas/dcerine-spolecnosti
JLV, a.s. 45272298 společnost s majoritní majetkovou účastí Českých drah, a.s.
Je to jako kdyby třeba město Praha poptávalo provozovatele tramvají, i když mají vlastní DP.
Vidíte, a přesto Praha objednává celou řadu městských linek u jiných dopravců než DPP.
Ano, ale v objemu výkonů je to jen nepatrný zlomek.
Hezky sespsané, pokud jde o autorovu premiéru na tomto serveru,tak se povedla.
K samotným vlakům si už dlouho říkám,že u Budapešti je desivá ta díra v Břeclavi. Když už vlak vyjíždí tak brzo z Budapešti (diky čemuž lze vlak využít v relaci Bratislava-Praha),slušel by mu o něco dřívejší příjezd do Prahy.
Pre nezáujem DB bol zrušený Metropol cez Prahu do Berlína s príchodom o 9 hod. elegantné. Teraz jazdia vozne do Berlína cez Poľsko a to snáď skoro skončí. Aj nočný z Ba do Prahy s príchodom do Prahy o 6 hod. bol výhodný, teraz odchod z Ba o 22 hod , spanie v Břeclavi a do Prahy s prvým ranným rýchlikom je k ničomu. Chodil som Metropolom aj do Varšavy, príchod o 7 hod. tiež výborný. O triedu lepšie ako letieť zo Schechatu keď z Ba sa ráno nelieta do Prahy a odtiaľ linkami po celom svete.
Vítáme nového autora! 🙂