Čedok odstartoval s první přímou linkou na Zanzibar s dreamlinerem LOT
Boeing 787-9 společnosti LOT Polish Airlines na lince Čedoku na Zanzibar. Foto: LKPR Life
Cestovní kancelář odkládá lety do Keni a do Mexika.
Cestovní kancelář odkládá lety do Keni a do Mexika.
Duvodem nebude nevhodne letadlo, ale ze neprodali dost zajezdu do Mexika a Keni.
Taky si myslím. Letadlo by se asi (zvlášť v současné době – tzn. během pandemie – a ještě v zimní sezóně) sehnalo. Kdyby těch zájezdů prodali dost, tak by klidně mohli mít třeba i A380. 🙂
Lety s A310 nejen do Punta Cana jsou už jen ve vzpomínkách…
To je pravda, taky jsem měl tu čest a v byznysu:-)
V polských rukou vlastněná cestovní kancelář. Tak není divu, že si vybrala zrovna LOT.
Především si vybrali někoho, kdo má dálkové letadlo.
přesně, než poskakování s b737
Nebo A319, rovněž s mezipřistáním někde v Tramtárii.
No na ten Zanzibar s tankováním v Hurghadě a ještě při cestě zpátky s mezipřistáním v Nairobi. Takže se zvládali jedním letem obsloužit i klienti do té Keni…
Ale ona mezi námi je trochu Tramtárie i ten Zanzibar. 🙂 Ale bylo tam krásně. A je to taková „Afrika light“ – tzn. nemusíte mít očkování proti žluté zimnici (aspoň těch pár let zpátky nebylo třeba) a tvrdili, že tam nemají ani malárii…
Stačilo mi jednou s TVS ještě, a to z Phy do PUJ s mezipristanim tam a zpět na Azorech
A léta na všechny motory….
Ještě se létá přímo na Maledivy nebo už ne?
Ne. To se zrušilo.
Myslím, že přestali létat koncem listopadu..
Přímé lety na Maledivy byly v nabídce do konce listopadu, ve stejný den je teď právě linka na Zanzibar.
Takže to byl plánovaný konec?
Tak jelikož až do února není na Maledivách sezóna, tak asi plánovaný konec.
😀 tak ted jste me pobavil.
vanoce jsou na maledivach ta nejvetsi sezona 😉
nikoli. slo o neplanovany konec. cedok maledivy s nonstop letem z prahy prodaval i na prosinec a leden, ale celkem rychle po zahajeni prodeje doslo ke zruseni.
Na týden je to málo, překvapuje mne, že to na tak krátký pobyt v destinaci naplní.
týden je uplne v pohode.
ne kazdy si muze dovolit 14 dnů nekde.
Nikomu to neberu, ale první den se rozkoukáte, pak si užíváte a naposled zase balíte a chystáte se na transfer, takže …
A ceny letos na podzim u Egypta na 14 dní byly úplně nesmyslné ( asi pak nevycházení místa v letadle tak to prostě nastaví tak, že to normální člověk nekoupí)
Ale je super, že mají pořádné letadlo, pak už je to věc ber, neber.
Čedok nenabízí dvoutýdenní zájezdy?
Týdenní pobyty jsou krátké a 14 zase dlouhé 😀 Ideální 10-12dní 🙂 Ale perfektní a škoda, že nemají takové letadlo Smartwings.
Čedok nabízí pobyty na 9 dní a 16 dní, v rámci promo akce, tzv. beach office, v Dominikáně i na Zanzibaru vždy v jednom z hotelů i pobyty na tři týdny či měsíc.
Jasně, lety jsou jen v úterý, ale Čedok nabízí 9 dní… Tak to k tomu asi počítají den na cestu tam a den na cestu zpátky…
Jako jo, kvůli dovolené člověka zajímá, jak dlouho bude pryč, ale při inzerování těch zájezdů by se mělo hlavně uvádět, kolik nocí člověk stráví v destinaci – a ten údaj o tom, kolik dnů mu to sebere celkem ať je hned někde vedle také, třeba v závorce…
Třeba se pan Vik poučí, že Češi tema jeho 737 prostě už také létat nebudou přes louží. Chyba zrušit 787 před lety…
panu vikovi je to jedno. ten bude litat tim, co si cestovky objednaji
kdyz si naposkedy pronajali wb dalkovku, tak to cestovky nebyly schopny prodat.
A proč neletet na 14 dní? Kdyby letali obtyden, tak zase budou nářky na termíny. Me spíš vadí to úterý. Protože po návratu ke potřeba si vzít ještě den dva dovolené navíc. 🙂
Tyden uplně stačí, létám takhle via FRA do Dom. rep. pravidelně
Rozumím, pokud neva se „hrkat“ cca 12h tam a 12 h zpět na týden i s cestou, každého věc a je jedině dobře, že si ten produkt Čedoku našel zákazníky. To, že se neshodneme v délce pobytu je normální:)