dpp

ČD Cargo proměnilo peršing do podoby, kdy vyjel přímo z výroby. Výjimečně jezdí v Čechách

Lokomotiva 163.035 v nátěru, v jakém sjela z výrobních linek. Foto: ČD CargoLokomotiva 163.035 v nátěru, v jakém sjela z výrobních linek. Foto: ČD Cargo

Lokomotivy řady 163 postupně mizí z flotily ČD Cargo, osmnáct prochází přestavbou na dvousystémové 363.

Na českých kolejích se objevila lokomotiva v dalším retro nátěru. ČD Cargo nasadilo do provozu lokomotivu 163.035-9 v zelenožluté kombinaci.

„Jde víceméně o podobu, v jaké lokomotiva vyjela z výroby,“ řekl Michal Roh z ČD Cargo. Dopravce dnes lokomotivu, která jezdí hlavně v Polsku pro ČD Cargo Poland, poslal výjimečně do Čech. Po poštovním expresu z Ostravy dnes jede z Prahy do Mostu, kolem Prahy se má pohybovat i v dalších dnech. V Česku nebude příliš často k vidění.

Peršing se objevil na českých kolejích loni v létě, ještě ale v jiné barvě. Žlutý pruh byl po nehodě nahrazen krémovým.

Lokomotiva získala nový lak v České Třebové v rámci opravy ve stupni R1. ČD Cargo v minulosti připravilo několik retro nátěrů, například u Brejlovce 750.338. Dopravce chystá podobnou proměnu i u další lokomotivy, nechce ale zatím zveřejnit u které. „Bude to překvapení,“ dodal Roh.

Lokomotivy řady 163 postupně mizí z flotily dopravce, velkou část z nich totiž ČD Cargo přestaví na dvousystémové řady 363. Půjde o celkem 18 lokomotiv, zakázku získalo ČMŽO.

Tagy ČD Cargo Lokomotiva 163.035 lokomotiva řady 163 retro nátěr
86 komentářů