ČD Cargo má ve flotile první Traxx, půjčilo si ho na rok pro byznys v Rakousku
Lokomotiva TRAXX F140 AC3. Foto: Fabien Perissinotto / Wikimedia Commons
Společnost ČD Cargo rozšíří svůj byznys v Rakousku. Kvůli novým zakázkám si na jeden rok pronajala lokomotivu řady 187 od
No, jeden kousek, proč si jich nepronajali trošku víc?
Řekl bych, že odpověď na Vaši otázku se nachází v článku.
„na konci letošního roku začne přebírat první z deseti objednaných kusů, které bude vlastnit.“
„Podle něj se firma chce důkladně i pronájmem této lokomotivy seznámit s výhodami systému poslední míle a ověřit si jeho skutečný potenciál.“
Je těžké přečíst si celý článek – nejen nadpis? Potom nemusí vznikat, tak stupidní otázky. 😉
ty nečteš zdopravy? https://zdopravy.cz/cd-cargo-prevzaly-posledni-nove-vectrony-zamiri-casteji-i-do-rakouska-23027/ bude jich deset a bude jejich narozdíl od čd.
Ono to vypadá, že na tom půjčeném stroji budou testovat last mile a vyhodnotí jeho přínosnost pro další nákupy…
A také fírové by se měli mít možnost se s těmi stroji pořádně seznámit, aby ty nové vlastní bylo možno nasadit do plného provozu co nejrychleji a nejsnáze …
Otázka byla myšlena tak, že ČDC ma i s vectrony nedostatek MS vykonných loko schopných mezinárodních výkonů
Proto už má objednaných 10 dalších, což byste se dozvěděl, kdybyste si přečetl i něco jiného než nadpis.
Toto ovšem není MS, ale AC. Je to celé spíš hlavně o tom, že rakouská pobočka funguje poměrně samostatně a kromě přepřav z/do ČR navazujících na výkony ČD Cargo, má i výkony ve směrech západ-východ, které s provozem v ČR nijak nesouvisí, takže ani nenavazují na výkony Vectronů ČD Carga (přebírají se v okolních zemích, HU, SK, D od jiných dopravců). A protože tam navíc mají přepravy, při nichž se při dojezdu na vlečku uplatní last mile (což byl i první výkon této loko http://www.zeleznicni-magazin.cz/aktuality/traxx-last-mile-u-cd-cargo-v-rakousku ) , tak si najali lokomotivu, která jím je vybavena. Rakouské ČD Cargo má vlastní… Číst vice »