Brno přikoupí další Draky, do zkušebního provozu poprvé vyjely dvě spojené tramvaje
Souprava dvou tramvají EVO2 Drak v Brně u hlavního nádraží. Foto: DPMB
Zkušební provoz spojených tramvají je na lince č. 1.
Zkušební provoz spojených tramvají je na lince č. 1.
No teda, dvě spojené kloubovky a přes 40 metrů délka… sice mám rád nové soupravy na 1, ale toto je podlě mně už moc. Pokud jich snad nedejbože mají moc a nevědí kam s nima (šalina jako taková se mi líbí) tak spíš se zaměřit na spojitelnoust s T3EVN…
ty barvy jsou imho fakt naprosto ohavny, to tam estetiku nemuze uu konecne ridit nakej komousema nezkazenej milenial?
Historická kombinace je cerveno-bila/krémová. Sice naopak než tady, ale furt červeno bílá.
Mimochodem, co byste konkrétně změnil?
nevim, prijde mi to takovy splacany, takovy neukotveny..
Pane komousema nezkazenej mileniale viděl jste někdy znak Brna?
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Znak_m%C4%9Bsta_Brna
Asi hlavní důvod proč „soutěž“ o nátěr Draka musela obsahovat bílou a červenou
klid, s milenialama to byl jen sarcasm 🙂 .. chapu, tk tam pustit malicko cerny, treba.. a cervenou namichat do trochu tmavsiho odstinu.. nevim, nema to zadnou eleganci imho..
Díky že jste projevil zájem o místo poradce v Brně a kdybychom snad náhodou vaše služby přecejen potřebovali, dáme vám vědět…
Ahoj vespolek,
Nic proti těmto vozům, ale dlouhé soupravy jsou v Brně „na draka“. Průjezd esíčkem Hybešova – Václavská nebo kdekoliv přes výhybky zpomaluje dlouhé soupravy, v součtu na celé trase to už budou minuty…
Zajímavé že v pátek měla dojet do Řečkovic podle jízdního řadu v 12:11 ale už 12:09 zajížděla do smyčky. Vím není to úplně čas kdy je vytížení ale výhybky se musí jezdit stejnou rychlostí.
Jinak oni i ty 3x T6 nejezdí s velkým zpožděním
Ovšem 3x T6 je souprava naprd… celá v „horolezeckém“ provedení to není vůbec dobré. Jestli není řešitelné aby aspoň jeden nástup byl nízký, tak to už raději ať s tím materiálem (vytěženým) udrží v provozu reko kačeny…
vysloveně nehezké tramvaje. Celé čelo by měli předělat. Ten snímek vypadá jako pořízený někde v Rumunsku.
Co se divíte, je to Brno, to už je skoro balkán… 😉 Ale v Rumunsku a dalších balkánských zemích většinou jezdí spíš retro věci jako T3. Kamarád takhle jednou v sousedním Bulharsku, v Sofii potkal T3 v Pražských barvách, které měly ještě české nápisy i reklamy… 😀
Jel jsi v tom někdy? Vzhled je věcí individuálního vkusu, jízdní vlastnosti jsou měřitelnější. Tahle šalina je zatím nejtišší ze všech typů. Výrazně lepší než Porsche krámy.
Málokdy s tebou zde i jinde souhlasím, ale tohle bych podepsal. Tiché, klimatizované. A za mě i hezké.
To byl vtip, jen jsem si musel rýpnout do Brna a Brňáků. A hned se jich pár chytlo… Ne, nejel jsem v tom a proto z fotky nemůžu hodnotit jízdní vlastnosti nebo pohodlí. Jediné co můžu hodnotit z fotky je vzhled. O tom byl i příspěvek na který jsem reagoval…
Ubližovat jiným lidem schválně? To není hezká vlastnost…
Vydržte s těmi odsudky… Abyste se občas nedivil.
A plánuje DPMB nakoupit i větší jednosměrné tramvaje (kapacitně velké jako třeba 13T)?
Momentálně se hádají i o už uzavřené smlouvě na obousměrky. A tam s takovou za chvíli dojdou vozy.
Tam je prý skoro jasno. Pár kusů na slavnostní otevření Bohunic a hotovo.
Už nakoupily-ojeté T6 z Prahy 🤣
Ty taky pofrci do trojice
Leda by prošli GO protože ty původně brněnské mají řadu úprav. Například dveřní kamerový systém a bez nej to do trojice nejde
Tak za mne rozhodně lepší T6A5 než pražská 14T. Brnenska 13T je kapánek lepší…
Aspoň ty s předělaným rozložením sedaček. To jsou plusmínus normální šaliny. Sedění naproti sobě byl pro mně (a většinu lidí co znám) příšernej úlet kterej znehodnotil fakt že šlo (při dodání) o nové šaliny což automaticky zvedá úroveň (nové je prostě aspoň čisté, funkční)…
Myslím si že by měli udělat i druhou soupravu a posílat i na 12 aby to nedopadlo jako s 3x T6 které tam vyhazovaly měnírny
3x T6 by se měli zbavit tak rychle jak jen jde…
Kdyby je chtěl dneska někdo odlovit, tak jezdí místo jednoho trojčete na 00102…
Ano, v PD 00102, v SN pak 00106.
Dva vozy. Proč ne dvacet. Tohle nakupování po jednotlivých kusech je česká specialitaspecialita, co.zakázky prodražuje.
Je to nákup rámci rámcové smlouvy.
Může jich být maximálně 41. A cena je předem daná. Takže je jedno kolik jich do naplnění smlouvy objednají.
Je to napsané debilně ikdyž v podstatě pravdivě může jich být až 41 za sebe bych tipoval že jde o první vozy z 8 pro rok 2023 a mimochodem už 21 jich jezdí.
Co si to přečíst celé?
Vzhledem k dodání formou nehotové „stavebnice“ a vlastnímu dokončování v ÚD by nebylo logické se zavézt desitkama stavebnic a pak stejně zprovozňovat po jedné, po dvou…
viděl jsem takovou soupravu již v roce 2020, co že jim to trvalo tak dlouho než přešli do zkušebního testu s cestujícími? byrokracie?
V zásadě nebyla takováto souprava potřeba. Ale ale teď když se cca za půl roku obnoví trať na Žabovřeské a bude potřeba asi nějakých 42 dlouhých souprav je začít testovat s cestujícími.
Vy myslíte, že to testují proto, aby zjistili, jestli to pojede? To je kvůli tomu, aby zjistili, jestli se to vyplatí, kvůli vytíženosti.
Ano, a proto se to testuje o prázdninách na lince, která je dvěma výlukami zkrácena na necelou polovinu.
Kde jinde jezdí trojčata, než na té zkrácené lince?
jezdily na i dvanáctce, teď jsou k vídání na desítce, teda když jsou ohně na přehradě
lol, uklidni to jerry, i ta pitomá souprava LF2+LF praská při špičce ve švech, divím se, že tehdá nezačali spojovat 03T..
navíc na provoz je přece potřeba povolení drážního úřadu ne?
Vozy 1833 + 1834
na lince 4 už dávno EVO2 jezdí pouze výjimečně. Od změn v jízdním neřádu před Vánocemi je z drtivé většiny nahradilo „pojízdné železářství“ 🙁
Dnes mimo špičku na 4: EVO2 6x, 13T 7x
V běžném režimu jsou na 4 ale za současné situace kdy slouží jako jako součást náhrady za S2 jsou na 4 vypravovány kapacitnějši vozy ale v okamžiku kdy bude opět jezdít vlak budou opět EVO2 vládnout 4