Brno kvůli ekonomické situaci větší opravy v létě nechystá. Část linek přesto pojede jinudy
Nová smyčka ve vozovně Pisárky, vizualizace. Pramen: DPMB
Prázdninový provoz brněnské MHD letos čeká jen několik mimořádností.
Prázdninový provoz brněnské MHD letos čeká jen několik mimořádností.
Njn, hala, lanovka.. Tyhle hroby na peníze se musí postavit, i když jsou k ničemu. A po dalším volebním období, at si to udržuje a platí město samo..
Ta vizualizace toho parkoviste za krasneho leta v uvodu je skutecne takto planovana? To je jako teplna vytopna pro okoli? Ja tam mit auto, tak zhebnu nez k nemu dojdu a kdyz uz ano, tak zhebnu v nem nez to klima vychladi…
A nejvice pobavi ta zelena strecha na tom kousku oproti tomu parkovistatku.. 😀
Na té ploše bude v budoucnu probíhat další výstavba. Parkoviště tam nebude.
Pochybuji že to bude vypadat přesně takto.
Větší dopravní kolapsy se nečekají?! To by šlo zařídit něco víc než je teď? Ať se radnice hecne, chtěl bych to vidět.Vždyť je to jedno velké parkoviště – tomkovo nám., žabovřeská, riviéra, ševčíkův most, věčně ucpaná dálnice. Švédové hadra.
Brno přece musí šetřit na halu, co nikdo nechce (ani provozovat)!
To běž říkat na hokej… 7200 facek nepřežiješ.
No právě že v poslední době už jich obvykle bývá jenom okolo 5-6 tisíc 😁
Což se dá přežít v pohodě.🙂
Však se těch 7200 fackovačů může složit, ne? Ani Zábranský to nechce provozovat, protože má problémy utáhnout Rondo nehledě na to, že odjakživa mu všechny opravy a investice platí město.
Výborně, co tak kdyby se složili fanoušci čehokoliv na své vlastní věci, které jsou dotované z veřejného rozpočtu.
Vždycky se ozve nějaký ***, který by chtěl výhradně dotovat to svoje a nikdy nic těm ostatním, protože sám sebe vyzdvihuje nad ostaní. Za to ta facka, za tu sebestřednost.
Veřejné peníze se mají vynakládat jen na věci, kde je veřejný zájem či užitek.
A já marně hledám dostatečný veřejný užitek z haly za víc než 4 miliardy. Z haly kterou nikdo nechce ani provozovat.
Zkuste místo fackování a vytahování slaměných panáků („a co fanoušci čehokoliv jiného?“) nějak zdůvodnit, jaký je ten veřejný užitek za tak obrovskou cenu. Pro představu za tu částku by si DPMB pořídil 70 šalin, anebo by město pokrylo ztráty DPMB na víc než dva roky dopředu.
Takže prosím místo facek ty argumenty.
Zaprvé, jestliže hokejoví fanoušcic chtějí nový stadion, ať se na něj složí sami. Nevím proč mám jejich zábavu platit ze svého.
Zadruhé, ani Kometa nechce teu halu provozovat.
Zatřetí: já napsal slušnou věc. Jestli mne za ni chce někdo fackovat, pak má dostat trest od soudu a ne mnohamiliardovou halu od města.
Nenapsl jste slušnou věc. Podsouváte názor, žy když halu nechcete vy, tak ji nechce nikdo.
Skoro nikdo tu halu (za takovýchto podmínek) nechce. To je mé empirické pozorování z mnoha diskuzí online i offline.
A hlavně tu halu nikdo nechce provozovat – viz jak jsem explicitně napsal.
K čemu budeme mít halu, když ji nikdo nebude provozovat, hmmmm? Otevřel si hospodu, ale nechtěl ji provozovat???
Bohužel to dopadne tak, že ta předražená hala stát bude a budeme ji dotovat my, protože skončí pod městskou firmou a bude každoročně ve ztrátě. Kometa si tam zaplatí akorát zápasy možná tréninky a jinak zůstane na Rondu.
A důvod je jednoduchý, politici chtějí pomníčky, aby mohli říkat, že tohle se za nich postavilo. Bohužel nikdo neocení, že se za ty prachy možná mohly opravit všechny silnice v Brně, modernizovat MHD nebo cokoliv mnohem užitečnějšího. Na to prostě „nejsou peníze“
Tu halu chce 7200 fanoušků Komety. A zbytek? Osobně si myslím, že takto velká investice s okrajovým využitím si zaslouží referendum.
No třeba i nejaktivnější fanoušci z kotle ji podle několika vyjádření taky nechtějí, protože jsou v Rondu se strukturou tribun spokojení. Je to takový dobrý kompromis mezi starými zimáky a moderními halami. Utkání hraná v nových halách jsou obvykle takový řekněme „komerční cirkus“ a takové to klasické fandění tam bývá hodně upozaďováno, což se jim pochopitelně nelíbí.
Přesně tak. Brno kvůli špatné ekonomické situaci staví halu za 8mld Kč
A do toho odsun nádraží za 40+ miliard, který propojení vlaku s MHD ve městě znatelně zhorší, protože těch 40 miliard je bez diametru. Ze 4 nejsilnějších směrů na vlak nově s přestupem a +10 minut.
Přesun nádraží je investice města?