Bratislava rozšíří své trolejbusové tratě, investuje miliony eur

Bratislavský trolejbus v ulicích města. Foto: DPBBratislavský trolejbus v ulicích města. Foto: DPB

Investice poputují do více než tří desítek kilometrů trolejbusových tratí napříč Bratislavou.

Zpět na článek
9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ibragim z Bastru

Mapa pro lepší představu by, prosím, nebyla?

robert

Co si člověk sám nenajde, to nemá.

Ondřej

No ale Vy to máte a sám jste to přitom nehledal 🙂

Tomáš Záruba

To jste sem neměl dávat. 🙁 Který debil mohl vyhodnotit zastávku u sídliště v DNV jako dlouhodobě neperspektivní, proboha…

dopravopat

V DNV bývam a železničná zástavka v oboch variantoch ktoré som videl je umiestnená úplne blbo, so zlým peším prístupom a absolútne nevhodným napojením na autobusové linky (dlhé pešie presuny, schody). Navyše železničná trať je plne vyťažená a nejaké pridávanie zastávok pre Os a REX je nereálne. Môžeme sa o tom baviť keď sa urobí tretia koľaj medzi Lamačom a DNV, ale toho sa asi nedožijeme, aj keď medzi DNV a bývalými závodmi technického skla je vlečka popri trati, takže tri koľaje v časti trasy sú, len tá vlečka je tuším už formálne zrušená. Naposledy som na nej videl behať… Číst vice »

Tomáš Záruba

Při tom rozsahu dopravy je podmiňování zastávky třetí kolejí nesmysl. A pokud jde o to co píšete – může být, ale to přece neznamená závěr „ten jeden konkrétní návrh má nevýhody, takže na to prostě kašlem“. Když už tak „nutno upravit řešení“.
Jenže oni prostě šmahem odmítli celou myšlenku, což je prostě neuvěřitelné.

dopravopat

Oba návrhy boli zlé. Prvý bol úplne mimo sídliska a blízko súčasnej stanice, peši za 15 minút rôznymi okľukami, ak by bol pri trati chodník, tak to dám za 10 minút. To kľudne predvediem priamo „v teréne“. Druhý návrh je zasa umiestnený zbytočne ďaleko od Eisnerovej ulice a celkovo nevhodne napojený. Najväčší zmysel by mala zastávka priamo nad podjazdom, do ktorého vyústi Eisnerova ulica. A je tam miesta dosť, sú tam tri koľaje. Tretia „koľaj“ (skôr to čo tam po nej ostalo) pokračuje ešte 1,6 kilometra za takto umiestnenou zastávkou a dala by sa využiť. Úsek ŽST DNV – Zastávka… Číst vice »

Delarosa

Pribudnu aj Skoda 27tr Bt Solaris pre linky 40,61 – 23 vozidiel