Boeing má problém s certifikací nového letadla 777X. Kvůli prosincovému letu
Druhý testovací letoun 777X při prvním letu. Foto: Boeing
V prosinci při zkušebním letu stroj samovolně a prudce změnil úhel náběhu. FAA čeká stále na vysvětlení, poukazuje i na problémy řídícího systému.
Alespoň na odborném webu jako je tento by to mohlo být správně – řídicím systémem
Je vidět že po fiasku s MAXem si FAA dává pozor. Jenom aby jim to vydrželo.
Navíc Boeing se snaží 777X certifikovat obdobně jako Max, tedy jen jako modernizaci typu. Přitom to letadlo je očividně nové a že starého mnoho nezůstalo. FAA by to mělo přehodnotit a certifikovat jako zcela nový typ.
Ty závady také připomínají max… Nepoucitelni
Proč by to měli cetrifikovat jako nový typ? A320neo není nový typ oproti A320? Z hlediska zkoušek to je jedno, každý podtyp prochází plným programem. I jednotlivé verze 777X projdou samostatnými zkouškami.
Nevím čím vám ty závady připomínají Max, když vůbec nevíte o jaké závady šlo. To že se dovíte o problému ze zkušebního letu je jen důkaz drobnohledu, normálně se tohle na veřejnost vůbec nedostává a je to k nalezení spíše v historizující odborné literatuře. Významné na této zprávě je, že se Boeingu zřejmě nepodaří stáhnou zpoždění prvních dodávek.
Never more, uzemnit trvale
Ne, to nebude zemnícím kabelem. Ten problém bude jinde