„Bitva o Most“. Arriva vstoupila na trasu Praha-Most-Litvínov, nabídne nejvíce spojů i nejkratší čas

První den provoz linky Litvínov - Most - Praha. Foto: ArrivaPrvní den provoz linky Litvínov - Most - Praha. Foto: Arriva

Nový dopravce použije pro cestu D8, slibuje nejkratší jízdní dobu.

Zpět na článek
21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Honza

Joo! Dalle!!!! komu nevadil mikrobus s málo místa a chtěl rychlost, tak jezdil raději i se zamluvenym místem přes odbočku u Lovosic do Ládví než po staru přes Louny kdysi i přes Slaný … Vlastně teď díky dálnici a obchvatu ještě napřed přes Chomutov atd. No pokud někdo závidí tomuto regionu kde po pádu rudý doby která žila z uhlí kvůli němuž se zbouraly vesnice a Starý královský město Most památkami prý v něčem srovnatelné s Prahou proto unikátně přesunuli kostel a pak zde byla a vlastně ještě je jedna z nejvyšších nezaměstnaností tedy závidíte? to, že lidi jezdili a… Číst vice »

Libcha

Dycky Most!

Místní

Jen drobné upozornění pro autora: zastávka v centru Mostu se jmenuje 1. náměstí, nikoliv nám. 1. máje, jak je v textu článku. Zastávka Velebudická v Mostě je z pohledu reálné využitelnosti spíš takový vtip.

Jinak opětovné zavedení linky do Prahy po D8 vítám, kdysi jezdící mikrobusy společnosti Dale jsem využíval docela často. Snad si jako cestující výhod konkurenčního boje aspoň chvíli užijeme…

kakov

co je na velebudické tak špatného?

sice zastávka Kahan by asi byla lepší, ale jako vyloženě špatná mi Velebudická nepřijde….

Miroslav Zikmund

Tam je opravdu taková přepravní potřeba ?

M19

Snad jim nezávidíte? Dopravci si zřejmě myslí, že se jim to vyplatí, jinak by to nejezdili.

Miroslav Zikmund

Proč bych jim to měl závidět ?
Udivuje mne, že tolik lidí potřebuje denně jezdit do Prahy a zpět …

VTT

To, že se z Mostu do Prahy nejezdí vlakem, ještě neznamená, že tam není přepravní potřeba.

Luboš Beneš

Přímý R přez Ústí 2 hodiny, kdo něco umí, tak práci v Mostě nehledá. Poptávka je.

VTT

A práce proto si myslím, že VRT do Mostu by měla mít přednost před trati do Ústí. Mostecká trať stáhne na sebe nejen Most, ale i Chomutov a aspoň částečně Vary. Ústí už má koridor.

Petr

Není,Jezdíval jsem z Mostu do Pha Mudrochem,ten už jezdí jiné města a Pra jezdil za necelou hodinu.,měl pouze transportéry s 8 a 12ti sedadli.byl.plnej neustále nikomu se nechtělo Kavkou na Dejvickou on končil na Ládví a jel přímo.Jezdil v dobrý hodiny ráno teď je to děsný Regio bere prdele okolo a na Florenci je za 2 hodiny strašný.Takze do školy a do.prace je lepší jezdit dříve

kakov

Pardon, kam že jezdí Mudroch?

Honza

Ten Dalle už bohužel diky corone přestal z Mostu a zpět jezdit jinak byl hned vyprodaný a fakt rychlý do doby než byla ta oprava dálnice od Teplic do Ladvi to pak bohužel zmíněná 1hodina přímo Most – Ládví nestačila přesto byla rychlejsi než ti ostatní stavějí i různé sem a zpět tj. zmíněný Litvínov přes Most do Chomutova a Louny? pokud se nepoužil obchvat… jako už se nejezdí do Slaneho… No a ti co jezdí nasmlovanymi 2 BUSy před nebo za letistem okruh u Prahy vesnicemi do robot otrokarna Amazonu a tam kdo chce zpět mimo sichtu do Prahy… Číst vice »

Tomáš Studený

Je to každého věc, ale nemít řidiče na závazkové dopravě po celé republice, tak prvně řeším nedostatek tam a pak si hraju s komercí, obzvlášť na již obsazené lince.

Arthur

Tohle je vyšší politika centrály a samotného generála, kterou jednotlivé dcery musí trpět bez ohledu na způsobené komplikace, bez možnosti ovlivnění jízdního řadu.
Ve zkratce pomsta za žluté Teplice

Kernteriér

Jenže tohle nezavedení komerční linky nevyřeší. Ti lidi na druhý konec republiky stejně jezdit nepůjdou, radši dají výpověď.

Jiří Kocurek

Tak nějak, časy umístěněk skončily před více než 30 léty. A ani za normalizace nebylo normální, aby ostravák dostal umístěnku na sever Čech.

Caracas

Za normalizace už žádné umístěnky neexistovaly. Tato praxe skončila už v šedesátých letech.

Honza

Tak to nepíšeš pravdu protože umístěnky jsou i dnes ale už si je lidí min zamlouvaji…. Spoléhají se na častější za sebou jezdící spoje než za totace a přepravci mají tolik Busu či vlaků nakolik předpokládají návratnost které zdražování paliv je nyní složitější spočítat když nasmlouvane obchodní vztahy se dělají na více měsíců dopředu…

švarc

Myslím, že v Teplicích má problém jiný dopravce než je Arriva, takže Arriva si nechala řidiče a Icom teď má problém na Teplicku.

Leinad

Je fakt, že závazek je jistota na dobu smlouvy a je blbej nápad naštvat si objednavatele (jejich voliče) a prohrát výběrka.
Nicméně, bude tuhle linku jezdit někdo, kdo by se hodil jinde, má Arriva nedostatek řidičů v Praze nebo v Mostě?