1 700 tun nad železniční tratí. Stavba obchvatu Havlíčkova Brodu pokročila postupným snášením mostu

Snášení mostní konstrukce na obchvatu Havlíčkova Brodu. Foto: ŘSDSnášení mostní konstrukce na obchvatu Havlíčkova Brodu. Foto: ŘSD

Osmipolový most překlenuje Sázavu i dvě železniční tratě. Hotovo má být v roce 2023.

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
ksz

Na plánku ten obchvat vypadá pěkně, všechno je vykřížené mimoúrovňově, akorát na začátku a na konci je ten tuzemský mor: kruháče. Šmankote, proč ?

pave69

A ještě přidají třetí u Sv. Kříže, prostě se líbí :-).
Možný praktický důvod je ten, že v době stavby nebylo/není jasné pokračování další větve (ani jestli vůbec povede z toho kruháče) a zatímco na kruháč je snadné další větev napojit, tak přidávat do mimoúrovňového křížení další směr je vražedné.

Jiří Kocurek

Jsou místa, kde ten „mor“ nebyl. Od té doby, co tam ten „mor“ je, přestaly smrtelné nehody. A nikdy nejezdětě do Británie.

Kebab

Na MÚK by přestaly taky.

Alibaba

Akorát MÚK stojí víc peněz , zabere víc prostoru.

pave69

Byl jsem tam několikrát, ale bezpečnost dopravy nic moc. Spousty řidičů tam jezdí v protisměru. 🙂

Jiří Kocurek

Dobrá práce! Tak ať se podaří i ten zbytek mostu.

BND 30

Já jsem zvědavý i na otáčení mostu na D35 u Uherska.

Jaroslav Novák

A já ještě na posouvání mostu přes Labe v Rosicích. A teď o víkendu asi vysunuli most na Chrudim u Parama.