1 700 tun nad železniční tratí. Stavba obchvatu Havlíčkova Brodu pokročila postupným snášením mostu
Snášení mostní konstrukce na obchvatu Havlíčkova Brodu. Foto: ŘSD
Osmipolový most překlenuje Sázavu i dvě železniční tratě. Hotovo má být v roce 2023.
Na plánku ten obchvat vypadá pěkně, všechno je vykřížené mimoúrovňově, akorát na začátku a na konci je ten tuzemský mor: kruháče. Šmankote, proč ?
A ještě přidají třetí u Sv. Kříže, prostě se líbí :-).
Možný praktický důvod je ten, že v době stavby nebylo/není jasné pokračování další větve (ani jestli vůbec povede z toho kruháče) a zatímco na kruháč je snadné další větev napojit, tak přidávat do mimoúrovňového křížení další směr je vražedné.
Jsou místa, kde ten „mor“ nebyl. Od té doby, co tam ten „mor“ je, přestaly smrtelné nehody. A nikdy nejezdětě do Británie.
Na MÚK by přestaly taky.
Akorát MÚK stojí víc peněz , zabere víc prostoru.
Byl jsem tam několikrát, ale bezpečnost dopravy nic moc. Spousty řidičů tam jezdí v protisměru. 🙂
Dobrá práce! Tak ať se podaří i ten zbytek mostu.
Já jsem zvědavý i na otáčení mostu na D35 u Uherska.
A já ještě na posouvání mostu přes Labe v Rosicích. A teď o víkendu asi vysunuli most na Chrudim u Parama.